Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zwiastun Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - Edycja Rozszerzona z ukrytą wiadomością!

64 postów w tym temacie

Konie to dość kontrowersyjna sprawa - do gry, takiej do jakiej zdążyliśmy się przyzwyczaić nie pasuje ten motyw w ogóle. Jednak jeśli chodzi o zgodność z książkami to wprowadzenie jazdy wierzchowcem zbliżyłyby nas do klimatu ''tego'' pierwotnego Wiedźmina. Także zobaczymy co z tego będzie.
Poza tym czekam na wprowadzenie ''darmowego'' bloku, albo żeby chociaż normalnie pół życia nie ubywało podczas bloku bez wigoru. Z tym wigorem też bezsens, bo nauczyłem się riposty i używam tylko raz na jakiś czas, bo wigoru brak... I znów trza turlać się i bezsensownie naparzać dopóki nie wróci nam zdolność do walczenia w stylu "Gość, który przeżył trochę i niejedną walkę stoczył".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zużycie wigoru przy bloku można zmniejszyć o połowę, sam wigor można spokojnie dobić do 4, a regenerację wigoru podczas walki o +60%. To daje bardzo duże możliwości blokowania, wiem, bo sam tak grałem (też uznałem turlanie się jak oszołom za zbyt prymitywne dla wiedźmina). Ale racja, początkowo było z tym trochę problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko po co konie w Widźminie 2 ? Lokacje w tej grze są małe, co chwilę atakują nas potwory i więcej czasu spędzilibyśmy na wsiadaniu i zsiadaniu niż na jeździe konnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

biorąc pod uwagę że W2 w wersji 1.0 miał trwać 80 czy nawet 100 wg zapowiedzi twórców (a 40h to na sam wątek główny) to informacje o nowej długości trzeciego aktu podzieliłbym przez cztery..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://50mb.pl/

Cieszę się, że będzie wydłużony kulawy akt 3. Mam jednak nadzieję, że obejdzie się bez problemów, które zaistniały w momencie premiery EK.
Musiałem tachać kompa do dziewczyny żeby o 13 odpalić Wieśka 2 ;)

@up - Ta, jasne. Niech to zostanie dla Skyrim. Wiedźmin na smokach jeździł nie będzie, kompletnie to nie pasuje do świata Sapkowskiego. Rębacze potwierdzą a Borch Trzy Kawki przyklaśnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W to że nagle wprowadzą nową mechanikę i jazdę konną na tych małych mapkach to raczej wątpię...
Prędzej to było tylko po to żeby pokazać że mogą dodać te konie jako zwierzęta których było w tej grze jak na lekarstwo. Pewnie ta scenka bedzie w tych dodatkowych 4 h gry która zostawi cliffhenger na W3. Słońca na pancerzach i sztandarach wyraźnie sugerują że to czarni, choć róźnią sie od tych z którymi Geralt w grze walczył.
Mam nadzieję że akt 3 będzie wydłużony dla obu ścieżek a nie tylko Roche''a. Duży niesmak by mi pozostał gdyby się okazało że u Iorwetha nic nowego się nie pojawi. Ale pewnie będą musieli inne questy wtedy dać bo jakoś nie wyobrażam sobie by elf znał panią Brygidę i miał ochotę pomagać jej dzieciaków szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.02.2012 o 22:51, ACFan napisał:

Konie to dość kontrowersyjna sprawa - do gry, takiej do jakiej zdążyliśmy się przyzwyczaić
nie pasuje ten motyw w ogóle.


A kto powiedział, że trzeba jeździć? Przecież konie mogą pojawiać się w charakterze żywej dekoracji oraz w cutscenach. Poza tym Geralt nie walczył z konia, nie ma też aż tak rozległych map, by ich używać w roli szybkiego środka transportu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest dość zabawne, że dopiero teraz dodają w patchu zawartość, której nie było podczas premiery.. Mówa tutaj o trzecim akcie, który był traktowany jako epilog niż pełnoprawny akt gry. Dla mnie takie zabawy z graczami to jakaś parodia. Dobrze, że jeszcze nie kazali płacić za to jak to było w Epic Games :) Coś było na płycie, ale żeby to odblokować trzeba było zapłacić buha. No no redzi lipa jak nie wiem co :) Wszystko dla konsolowców taki mamy świat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 00:16, vegost napisał:

To jest dość zabawne, że dopiero teraz dodają w patchu zawartość, której nie było podczas
premiery.. Mówa tutaj o trzecim akcie, który był traktowany jako epilog niż pełnoprawny
akt gry. Dla mnie takie zabawy z graczami to jakaś parodia. Dobrze, że jeszcze nie kazali
płacić za to jak to było w Epic Games :) Coś było na płycie, ale żeby to odblokować trzeba
było zapłacić buha. No no redzi lipa jak nie wiem co :) Wszystko dla konsolowców taki
mamy świat :)


Przecioeż PC - towcy dostaną to za darmo a chyba nie opłacało by się opóźniać premiery gry na PC o prawie rok dla czterech, słownie, czterech dodatkowych godzin, prawda?

A co do koni - mogą być one jakimś przerwynikiem, np. łącznikiem pomiędzy drugim aktem a trzecim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 00:16, vegost napisał:

No no redzi lipa jak nie wiem co :) Wszystko dla konsolowców taki mamy świat :)


Czyli raczej wykluczasz, że mogli np. nie mieć kasy, a i deadline się zbliżał? Posłuchaj wywiadów z szefem studia, mówił dlaczego pewne rzeczy pojawiły się dopiero teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować