Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W Guild Wars 2 będzie można grać nawet oczekując w kolejce

16 postów w tym temacie

LOL rozwiązanie wydaję się banalne (nie mówię o technikaliach) aż dziwne że nikt na to nie wpadł wcześniej :D

PS. Forum dalej się wali dopiero 6 próba pozwoliła dodać posta :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oni mnie zadziwiają coraz bardziej. Aż mi się nie chce wierzyć że nie będzie abonamentu
~ turnieje o gracza PVP roku
~ PVP oparte na umiejętnościach i odpowiednim rozwoju postaci a nie na przedmiotach
~ dynamiczna walka i możliwość stosowania różnego rodzaju broni, 5 umiejętności dedykowanych tej broni jaką aktualnie używasz
~ liniowy rozwój postaci - każdy kolejny lvl zajmie Ci tyle ile poprzedni
~ 2-tygodniowe wojny między 3 serwerami!
~ w końcu lochy gdzie będą i potworki do zabicia i bossowie i zagadki do rozwiązania!
~ dynamiczne wydarzenia na otwartej mapie
~ osobista fabuła która podobno ma się zmieniać na podstawie tego jak określimy naszą postać
~ teraz serwery kolejkowe
~ i kupe innych rzeczy...

Wprost nie mogę się doczekać. Pozycja obowiązkowa dla każdego fana MMO który uwielbia PVP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 11:58, Fang napisał:

LOL rozwiązanie wydaję się banalne (nie mówię o technikaliach) aż dziwne że nikt na to
nie wpadł wcześniej :D


Bo na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No okej, wszytko ładnie pięknie, ale jak to będzie wyglądać? Jeśli będzie można grać będąc w kolejce, to będziemy mogli normalnie wbijać levele, brać udział w eventach itp? Czy to będzie coś na zasadzie "mini gierek"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Igorwer kłania się czytanie ze zrozumieniem co? Będziesz przerzucany na jakiś tymczasowy serwer. Wszystko, co zrobisz będzie zachowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie ciekawe, proste raczej tylko w teorii. Jeśli przerzucany jestem na taki serwer i mogę grać to po co wówczas byłby taki serwer. Bankowo nie będzie to normalna gra z możliwością robienia questów etc., bo pewnie byłyby nie małe problemy z przerzucaniem graczy między serwerami w trakcie aktywnej misji, aby nie cofać ich do jej początku. A to pewnie tylko wierzchołek góry lodowej mniejszych i większych problemów z czymś takim. Aczkolwiek niech próbują, choć wolałbym po prostu więcej szybkich serwerów i nie będzie problemu z kolejkami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 13:08, TheFlyingDutchman napisał:

Rozwiązanie ciekawe, proste raczej tylko w teorii. Jeśli przerzucany jestem na taki serwer
i mogę grać to po co wówczas byłby taki serwer. Bankowo nie będzie to normalna gra z
możliwością robienia questów etc., bo pewnie byłyby nie małe problemy z przerzucaniem
graczy między serwerami w trakcie aktywnej misji, aby nie cofać ich do jej początku.
A to pewnie tylko wierzchołek góry lodowej mniejszych i większych problemów z czymś takim.
Aczkolwiek niech próbują, choć wolałbym po prostu więcej szybkich serwerów i nie będzie
problemu z kolejkami :)


Ale gdzie widzisz problem ? Wszystko co jest potrzebne to daje Twojej postaci a te można spokojnie z bazy danych wyciągnąć. Więc logujesz się bez problemu i w teorii dołączasz do nowego serwera.
Ten nowy serwer pozwala Ci grać tylko do czasu aż na Twoim zwolni się miejsce i cały czas zapisuje Twój progress.

Tutaj nie ma żadnych trudności w realizacji i z tego co wyczytałem w sieci - będziesz mógł normalnie grać i po prostu w pewnym momencie wrócisz na swój serwer do którego jesteś oficjalnie przypisany.

Zauważ że to nie tak że to konkretny serwer trzyma dane Twojej postaci. Sam się wielokrotnie zastanawiałem czemu w MMO jesteśmy często przypisani do konkretnego serwera zamiast móc się zalogować do dowolnego z jednym serwerem ustawionym jako "domowy".
Większość ludzi i tak grała by na swoim serwerze z prostego względu - mają tam ludzi których znają.

Piękna sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem prosto: grałem w jedną z kampanii jedynki i gra mnie nie przyciągnęła. Po prostu. Było więcej gier, które mnie przyciągały, a GW1 nawet mmo nazwać nie mogłem (bardziej corpg).
Ale dwójka coraz bardziej mnie przyciąga i chyba zakupię, bo powoli widzę, że jest sporo atutów za tym by zagrać nawet dla fana MMO takich jak Swtor, wow ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 13:36, Cadeus napisał:

Powiem prosto: grałem w jedną z kampanii jedynki i gra mnie nie przyciągnęła. Po prostu.
Było więcej gier, które mnie przyciągały, a GW1 nawet mmo nazwać nie mogłem (bardziej
corpg).
Ale dwójka coraz bardziej mnie przyciąga i chyba zakupię, bo powoli widzę, że jest sporo
atutów za tym by zagrać nawet dla fana MMO takich jak Swtor, wow ;)


Ze SWTOR ta gra nie będzie miała dużo wspólnego oprócz tego że to themepark mmo. W SWTOR masz walki 8vs8 gdzie głównie liczy się kto ma więcej medyków i lepszy sprzęt. Walki 1vs1 na ogół kończą się właśnie na tym kto ma lepszy sprzęt.
Ilum które miało być mekką dla lubiących PVP stało się pustą planetą opanowaną przez Imperium gdzie Republika wychodzi z bazy tylko w godzinach gdy nikt nie gra.
Cała gra jest podzielona po 4lvl na planetę. Każda planeta jest podzielone na obszary co 1 lvl. Każdy obszar jest podzielona na instancje dla 1-4 osób. O jakimkolwiek community nie ma tu mowy. Tylko ludzie regularnie odwiedzający WZ się znają.
A jakakolwiek grupowa walka powyżej 20 osób często nie wchodzi w grę bo silnik gry tego nie uciągnie.
System walki nie jest zły ale jesteś ograniczony całą grę do jednego typu broni. A całą kasę zjadł voice acting do zadań typu zabij 10 potworów i przynieś ich kciuki. To co własnie GW chce uniknąć.

Z zapowiedzi i bety wynika że GW2 jest wprost przeciwieństwem do SWTOR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie to już od dawna istnieje w GW1, tutaj po prostu zostaje bardziej zautomatyzowane. W GW1 w momencie przeludnienia serwera lub bardziej miasta (szczególnie widoczene podczas eventów) automatycznie uruchamiany jest kolejny dystrykt, na który wrzuca postać, i na którym dzieje się dosłownie to samo. Różnica polega na tym, że w GW2 grzecznie zapyta tu dzież poinformuje o zaistniałej informacji bez konieczności ręcznęgo zmieniania dystryktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie ciekawe, byle tylko nie okazało się, że będziemy zmuszeni grać na takich serwerach przez większość czasu... takie rozwiązanie nie zwalnia ich z obowiązku przygotowania odpowiedniego zaplecza technicznego dla jak największej ilości graczy. Na kolejki w grach MMO jest jedna skuteczna metoda, odpalasz -> idziesz coś porobić (zaparzyć herbatki, przygotować jakieś przekąski, o higienę zadbać, wyjść z spem itp.) -> wracasz i grasz. No oczywiście trzeba wszystko dobrze zgrać z czasem kolejki, żeby nas nie wywaliło po wejściu na serwer :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co wiadomość to lepsza. Normalnie aż mi się trochę wierzyć nie chce, że to wszystko znajdzie się w grze bez abonamentu. Można? Można. Czy Blizz to widzi? ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, Blizz aktualnie widzi pandy. ;)

===

A ja nawet jedynki nie zacząłem.

Ostatnio widziałem w Media Markt kolekcję GW1 za 130 zł.
A kasy nie było...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.02.2012 o 13:19, dariuszp napisał:

Ale gdzie widzisz problem ? Wszystko co jest potrzebne to daje Twojej postaci a te można
spokojnie z bazy danych wyciągnąć. Więc logujesz się bez problemu i w teorii dołączasz
do nowego serwera.
Ten nowy serwer pozwala Ci grać tylko do czasu aż na Twoim zwolni się miejsce i cały
czas zapisuje Twój progress.


Pytanie co w sytuacji, jeśli jestem na tym tymczasowym serwie i mogę wykonywać misję, przebiłem się przez całą drogę do final bossa i zostaję przeniesiony, jeśli znajdę się w dokładnie tym samym momencie postępu misji to OK i licze, że będzie to tak działać, ale jeśli by mnie cofnęło w jakiś sposób lub wyskakiwały różne błędy przy przeniesieniu to już gorzej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować