Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Silnik Star Wars: The Old Republic rozchwytywany

24 postów w tym temacie

Silnik morze i dobry, SW rzeczywiście ma minimalną ilość błędów. Aczkolwiek największym problemem są czasy ładowania, zrywania serwerów oraz brak tekstur, i nie mówię już o hi-res lecz o choćby porządnie wyglądających a nie rozmytych ciuchach jak w Wolfenstainie (chociaż w animacjach podczas rozów, czasem na niektórych specyfikacjach nie ma wogóle tekstur czy oczu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Morze to jest długie i szerokie....

A silnik jest do kitu. Jednowątkowy engine, obsługujący poprawnie tylko jeden rdzeń, fatalna optymalizacja w przypadku większej liczby graczy na ekranie [framedropy na Ilum - najlepszy przykład, tudzież marna wydajność w Warzones]...

Polemizował bym czy akurat silnik tej gry to jej solidny fundament.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2012 o 18:03, Selv napisał:

Rift jest na Gamebyro... :)


Nie ma się czemu dziwić - news Pepsiego więc i poziom merytoryczny jak widać xD
Nie pierwszy i nie ostatni....

No chyba, że ostatnio Gamebase i Idea Fabrik jakąś fuzje przeprowadziło, to wtedy co innego.... xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm rozchwytywany ... tylko nie przez konkretne , cokolwiek znaczące studia . Sam Hero to przykład jak nie powinien wyglądać engine do mmo

Rift i Hero Engine... że jak ? Działa on na Gamebryo ( Warhammer Online/ Morowind )
Aż strach sie bać jak by Rift na Hero Engine wyglądał :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2012 o 18:03, Selv napisał:

Rift jest na Gamebyro... :)


News Pepsiego więc czego innego można się było spodziewać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie ma się z czego cieszyć. Bugów może i nie ma zbyt wiele (choć to raczej zasługa cierpliwości i dużego nakładu pieniędzy/pracy), ale za to optymalizacja leży. Wystarczy paru graczy na ekranie, żeby silnik odnotował poważny spadek wydajności - warzone''y do tej pory są dla wielu ludzi praktycznie niegrywalne, o Ilum nie wspominając.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Stosunkowo mało błędów" taa tylko żę od początku premiery nie są poprawiane a dodawane i usuwane dodawane ... a co do wydajności to taj jak poprzednicy napisali .. wystarczy na Ilum 60 graczy i cała zabawa idzie w diabły. Jak chcą się uczyć wydawać grę bez błędów polecam zobaczenie Rift-a. Mimo że gra mało (niestety) popularna to robi wrażenie graficzne, wydajnościowe oraz miodności ( ale to już interpretacja własna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eeeeee, że co?

Mowa o tym silniku graficznym przy którym na Ilum zaczyna mnie ciąć jak ******* gdy pojawia się więcej niż ~50 osób? Na kompie za 6k złotych? Dziwne, że z BF 3 i Crysis 2 nie miałem takich problemów.

A no tak, ja jestem przecież w tych 5% graczy, które mają problemy... jak i wszyscy moi znajomi, którzy już dawno przez to przestali grać.

Genialny engine!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no ja się nie dziwie - przy takiej licencji:

Free, including access for up to 99 developers. Once (or if) your game is published and begins making money, we keep 30% of revenue.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do autora newsa:
Mam nadzieje ze ci dobrze zaplacili, bo wiekszych bredni w zyciu nie slyszalem.
Polecam zagrac w SW:ToR''a , szczegolnie Ilum z 40+ postaciami na ekranie, slideshow pierwsza klasa na kompach z gornej polki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.02.2012 o 19:17, keltu napisał:

Do autora newsa:
Mam nadzieje ze ci dobrze zaplacili, bo wiekszych bredni w zyciu nie slyszalem.
Polecam zagrac w SW:ToR''a , szczegolnie Ilum z 40+ postaciami na ekranie, slideshow
pierwsza klasa na kompach z gornej polki.



Toz ten newsman znany jest z braku rzetelności i trolowania.
Co do silnika sw, zawodowo moge stwierdzic ze jedna z wiekszych porazek jakie widzialem przy testowaniu wielu tytulow. Juz samo wczytywanie dokladnie wszystkich obszarow planety, wraz z tymi ktorych grajac solo nie uswiadczycie bo sa dla innych klas podczas "wysiadki na planete" jest zupelnie zalosne, silnik z przed wielu lat, bardzo zbugowany, zwlaszcza animacje wzgledem terenu... porazka, a slideshow o ktorym mowisz to norma w nim niestety
kolejna sprawa to brak wielu rzeczy ktore powinny byc zaimplementrowane w przypadku korzystania z takiego badziewia - jak chociazny ustawienie zasiegu renderowania. Wszystko to funduje graczom kilkuminutowe wczytywanie sie planet (chyba ze posiada sie pci ex hdd) oraz bardzo mala ilosc klatek jak na taka jakosc grafiki.

co do licencji - tak to ona pewnie jest powodem "popularnosci" a rzeklbym raczej postawy developerow typu "lets give it a shot, its free anyway"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A licencja kosztowala 10 dolcow, dlatego tyle ich sprzedali :) I to porownanie do Unreala :/ Co jak co ale z umiejetnosciami chlopakow z Epic Games jesli chodzi o silniki to malo kto sie moze rownac, a juz napewno nie Bioware.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Rift ma lepszą grafikę niż TOR będąc przy tym o niebo lepiej zoptymalizowanym. Przy czym fundusze twórców pierwszej z wymienionych gier były na pewno mniejsze. Gdyby nieco inna tematyka, ich MMO miałoby szansę na większy sukces.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

BioWare''owi udało się stworzyć wysokobudżetowe MMO oparte na subskrypcjach ze stosunkowo małą liczbą błędów tuż po premierze.

Że co?!

Swoją drogą, fala krytyki poszła przez komentarze - autor newsa odniesie się do postów, czy standardowo będzie siedzieć cicho?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

komu tnie temu tnie, mi na lapku nic zlego sie nie dzieje, a jest calkiem stary. : ) oczywiscie, znam niektorych sytuacje na open pvp, widzialem jak klatkuje, ale to wina BioWare, a nie silnika. i gra na prawde miala malo bledow po premierze w porownaniu do np wow''a, co nie znaczy,ze mogli dopracowac ta kwestie bardziej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować