Zaloguj się, aby obserwować  
Icestalker

Kącik Pracy Domowej [M]

10604 postów w tym temacie

Dnia 09.04.2008 o 21:05, pizmak666 napisał:

tak btw, to ja też robię pieśń XXIV z księgi wtórej. kliknij na link i zobacz :P <----
pomyłka, sry :P


jeśli chodzi o "Niezwykłym i nie leda piórem opatrzony", to mogłem pomóc. jeśli jeszcze tego potrzebujesz to pisz śmiało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okazało się, że jednak potrzebowałem... ale co tam, chrzanić takie sprawy, co ja chóman jestem? ^^
trochę się raz na jakiś czas można przyłożyć, ale bez przesady... ;D i tak dzięki Ci bardzo za pomoc, teraz czas posiedzieć nad masakryczną pracą na jutro :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2008 o 15:56, kakoooo napisał:

Od czego zależy rodzaj zjadanego pokarmu oraz jego ilość?
odp.

Od zwierzecia :). Jezeli chodzi o ludzi to:
-plec
-wiek
-stan zdrowotny
-rodzaj pracy (jak robotnik to wiecej je, jak naukowiec to mniej)
-to chyba tyle

Jeszcze od miejsca zamieszkania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Kto ponosi odpowiedzialność za to, że Polska w końcu XVIII wieku zniknęła z mapy Europy?"

Jakoś pomysłu na to nie mam...Jedyne co mi prychodzi na myśl to zły rząd i władza bogatych-łapówki. Ale z tego wypracowania raczej nie zrobię:)

p.s. Tylko żeby nie było takiej odpowiedzi jak Rosja, Austria, Prusy:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakby ktoś mi mógł napisać co to jest opole.
i nie chodzi o miasto, tylko rodzaj osady. mam nieco o tym w podręczniku, ale nic z tego co tam jest nie wynika interesującego...
z góry thx ;]

edit:
przydały by się jeszcze takie pojęcia jak grody, system grodowy, osady służebne ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2008 o 15:12, pizmak666 napisał:

okazało się, że jednak potrzebowałem... ale co tam, chrzanić takie sprawy, co ja chóman
jestem? ^^


no to buba. już miałem przepisywać to co miałem, ale coś mnie tknęło, że ''przecież wkleił link do jakiejś innej pieśni...'' cóż, bywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę pomoc z zadaniami z fizyki. Kompletnie jestem zielony w tym zielony. Musze jak najszybciej mieć te zadania w zeszycie.Potrzebuję krótkich odpowiedzi ale takich w języku fizyki.

Zad1. Dlaczego jest łatwo wyskoczyć na brzeg z ciężkiej łodzi a trudno z lekkiego kajaka?

Zad2. Dlaczego jest łatwo rozbić orzech na twardym podłożu niż na miękkim?

Zad3. Dlaczego przy gwałtownym szarpnięciu holowanego samochodu przez inny samochód lina może się zerwać, natomiast nie zerwie się przy powolnym ruszaniu z miejsca?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2008 o 18:42, KamcioBoy napisał:

Zad1.


cięższa łódź wywiera większy nacisk, ''pewniej'' ''stoi'' na wodzie. dzięki temu, że jej ciężar jest większy niż ciężar kajaku, łatwiej jest z niej wyskoczyć na brzeg, bo się nie odsunie nam z pod nóg tak szybko jak kajak.

Dnia 10.04.2008 o 18:42, KamcioBoy napisał:

Zad2.


zasada akcji i reakcji. im mocniej uderzysz na twarde podłoże, tym silniej będzie ono oddziaływać na to, czym uderzyłeś, a co z tego wynika, łatwiej się rozbije. miękka nawierzchnia ''pochłania'' część siły jaką działasz na to podłoże, czyli siła z jaką ono oddziałuje jest mniejsza.

Dnia 10.04.2008 o 18:42, KamcioBoy napisał:

Zad3.


im mocniejsze pociągnięcie, tym większe przyśpieszenie, co powoduje większą siłę działającą na linę. a im większa siła tym łatwiej o zerwanie liny.

może niezbyt fachowo, ale mniej więcej taki jest w tym sens.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2008 o 18:53, pizmak666 napisał:

> Zad1.

cięższa łódź wywiera większy nacisk, ''pewniej'' ''stoi'' na wodzie. dzięki temu, że
jej ciężar jest większy niż ciężar kajaku, łatwiej jest z niej wyskoczyć na brzeg, bo
się nie odsunie nam z pod nóg tak szybko jak kajak.

> Zad2.

zasada akcji i reakcji. im mocniej uderzysz na twarde podłoże, tym silniej będzie ono
oddziaływać na to, czym uderzyłeś, a co z tego wynika, łatwiej się rozbije. miękka nawierzchnia
''pochłania'' część siły jaką działasz na to podłoże, czyli siła z jaką ono oddziałuje
jest mniejsza.

> Zad3.

im mocniejsze pociągnięcie, tym większe przyśpieszenie, co powoduje większą siłę działającą
na linę. a im większa siła tym łatwiej o zerwanie liny.

może niezbyt fachowo, ale mniej więcej taki jest w tym sens.


Jest świetnie. Bardzo ci dziękuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemka all .Mam zadanie z języka niemieckiego,lecz nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem.Oto one:
Uzupełnij zdania według wzoru
Das Filmende ist das Ende eines Filmes.
1). Die Hautfarbe ist die... d... ...
2) Korperteile sind ... d... ...
3)Der Konzertanfang ist der ... e... ...
4) Die Zugabfahrt ist der ... e... ...
5) Die ShuhgroBe ist die ... d... ...
6) Der Shuldirektor ist ... e... ...
7) Jugendsprache ist die ... d... ...
8) Die Buchautorin ist dei ... e... ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.04.2008 o 21:02, Sebaal napisał:

Siemka all .Mam zadanie z języka niemieckiego,lecz nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem.Oto
one:
Uzupełnij zdania według wzoru
Das Filmende ist das Ende eines Filmes.
1). Die Hautfarbe ist die... d... ...
2) Korperteile sind ... d... ...
3)Der Konzertanfang ist der ... e... ...
4) Die Zugabfahrt ist der ... e... ...
5) Die ShuhgroBe ist die ... d... ...
6) Der Shuldirektor ist ... e... ...
7) Jugendsprache ist die ... d... ...
8) Die Buchautorin ist dei ... e... ...

Pisze, że nie wiesz czy dobrze zrobiłeś, ale ty w ogóle nie zrobiłeś!
1). Die Hautfarbe ist die.Farbe.. der Haut. ...
2) Korperteile sind .Teile.. des Körpers... ...
3)Der Konzertanfang ist der .Anfang.. des Konzertes... ...
4) Die Zugabfahrt ist die Abfahrt ... des Zuges... ...
5) Die SchuhgroBe ist die Größe... des Schuhes... ...
6) Der Schuldirektor ist .der Direktor.. der.Schule.. ...
7) Jugendsprache ist die Sprache... der Jugend... ...
8) Die Buchautorin ist die Autorin ... des Buches... ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Complete the second sentence so that it means the same as the first, using the word given. Z góry dziękuję za pomoc. Wyrazów może być od 2 do 5.
To my surprise, he become an important politician years later.
To my surprise,.......an imoprtant politician (went)
Tom did not study hard at school and now he regrets it.
Tom.....at school (not)
It wasn''t my intention to worry you.
I...you (mean)
We are sorry to say that your application has been rejected.
We....that your application has been rejected. (regret)
Jack said that he didin''t cheating in the exam.
Jack....in the exam (cheating)
I can''t wait to hear from you again.
I''m really.... from you again (forward)
How long was your journey to Cracow?
How long.....get to Cracow (take)
I think it would be a good idea to leave early.
I.....early (suggest)
She doesn''t eat red meat any more.
She''s....red meat. (eating)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam mały problemik i jak ktoś by mi pomógł to bym był dozgonnie wdzięczny otóż na wtorek na lekcje sztuki musze skopiować jakiś dzieło mistrza(obojętnie jaka epoka i styl) i nie wiem co mogę skopiować. połowa klasy rysuje słoneczniki van gokha a ja chcę coś innego. i jak ktoś poradziłby mi jakiś prosty obraz do skopiowania to bym był wdzięczny z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ludzie błagam was o szybką odpowiedź na 3 pytania ( mam czas do 14:00):
1. Dlaczego w ciągu ostatnich 22 lat zmniejszył się udział ludności Chin w ogólnej liczbie ludności na świecie?
2. Podaj 2 przyczyny zwiększenia się przyrostu naturalnego w niektórych państwach świata.
3. Jaki jest wpływ Himalajów na kształtowanie się klimatu w Indiach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2008 o 11:55, Talionis napisał:

mam mały problemik i jak ktoś by mi pomógł to bym był dozgonnie wdzięczny otóż na wtorek
na lekcje sztuki musze skopiować jakiś dzieło mistrza(obojętnie jaka epoka i styl) i
nie wiem co mogę skopiować. połowa klasy rysuje słoneczniki van gokha a ja chcę coś innego.
i jak ktoś poradziłby mi jakiś prosty obraz do skopiowania to bym był wdzięczny z góry
dzięki


Może ten obraz? "Krzyk" - Edwarda Muncha ... Wydaje się być dosyć prosty ... a jak nie to napisz to poszukam coś innego ...

EDIT: tu masz link

http://www.munch.museum.no/work.aspx?id=17&wid=1#imagetops

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2008 o 11:55, Talionis napisał:

mam mały problemik i jak ktoś by mi pomógł to bym był dozgonnie wdzięczny otóż na wtorek
na lekcje sztuki musze skopiować jakiś dzieło mistrza(obojętnie jaka epoka i styl) i
nie wiem co mogę skopiować. połowa klasy rysuje słoneczniki van gokha a ja chcę coś innego.
i jak ktoś poradziłby mi jakiś prosty obraz do skopiowania to bym był wdzięczny z góry
dzięki


Może spróbuj ten:
Joseph Mallord William Turner , Rybacy na morzu, 1796

20080411121442

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2008 o 12:25, Talionis napisał:

no dzięki dobre ale jak masz coś jeszcze to jak byś mógł daj więcej.

Eldven
za dużo szczegółów


tu masz przykładowy w miarę prosty chyba obraz ...

http://www.mnw.art.pl/index.php/pl/zbiory/zbiory_studyjne/zbiory_sztuki_wspol czesnej/kolekcja_malarstwa_polskiego/

pewnie link się rozwali ... skopiuj ręcznie

w ogóle to sprawdź tę stronę ... na pewno znajdziesz coś dla siebie

http://www.mnw.art.pl/index.php/pl/zbiory/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować