Zaloguj się, aby obserwować  
Icestalker

Kącik Pracy Domowej [M]

10604 postów w tym temacie

Dnia 10.09.2009 o 20:52, 143872 napisał:

Ok, dzięki za pomoc. Jeszcz z tym możesz mi pomóc:

Mogę ale chyba już za późno ;/

Dnia 10.09.2009 o 20:52, 143872 napisał:

y = - (x-7)(x+7)
y = - (x^2 - 49)
y = -x^2 + 49
dobrze?

Tak, to jest dobrze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mi ktoś pomóc szukać info na temat co to są ebanki, w czym się przydają, i czy są lepsze od normalnych banków? Sam szukałem, ale nic znaleźć nie mogę ;q.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.09.2009 o 12:44, Baluk25 napisał:

Może mi ktoś pomóc szukać info na temat co to są ebanki, w czym się przydają, i czy są
lepsze od normalnych banków? Sam szukałem, ale nic znaleźć nie mogę ;q.


To sa elektroniczne banki takie jak np. mbank. A czym sie zajmuja to juz sobie wejdz na strone i poczytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam . Potrzebuję jakiejś strony z informacjami na temat rywalizacji polityczno-gospodarczej między Anglią a Francją w Europie nowożytnej . Wszystkie inne informacje bardzo mile widziane gdyż nie mam bladego pojęcia ocb a mam wypracowanie na poniedziałek :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2009 o 08:48, 663marcin napisał:

/.../


Nawiasem mówiąc wojna stuletnia trwała w czasach średniowiecznych, a nie nowożytnych. Jedni jej koniec uznają za początek nowożytności, a inni odkrycie Ameryki przez Kolumba.

A kolonializm to zakładanie kolonii (głównie) a innych kontynentach nich w Europie.
Poczytaj sobie w encyklopedii bądź innej książce/stronie internetowej o kolonializmie, Imperium Brytyjskim i Imperium Francuskim (Kolonialnym też). Na pewno dowiesz się jaka to była rywalizacja i kto miał przewagę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2009 o 10:44, Jackaloppe napisał:

> /.../

Nawiasem mówiąc wojna stuletnia trwała w czasach średniowiecznych, a nie nowożytnych.
Jedni jej koniec uznają za początek nowożytności, a inni odkrycie Ameryki przez Kolumba.

A kolonializm to zakładanie kolonii (głównie) a innych kontynentach nich w Europie.
Poczytaj sobie w encyklopedii bądź innej książce/stronie internetowej o kolonializmie,
Imperium Brytyjskim i Imperium Francuskim (Kolonialnym też). Na pewno dowiesz się jaka
to była rywalizacja i kto miał przewagę ;)

Ok , dzięki , właśnie o takie słowa klucze mi chodzło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam...

Potrzebuje pomocy. Mam dziwne zadanie, którego nie pojmuje. Ale przejdźmy do rzeczy.

Ile wynosiłby wiek Wszechświata, gdyby wartość stałej Hubble''a była o 20% większa, a ile, gdyby ta wartość była o 20% mniejsza?

No i wiadomo z dziwnego wzoru :

Tw = r/Vr ---> Tw = r/H*r = 1/H

I wiadomo :

H - stała Hubble''a tj. ~ 21,5 km/s na 1 rok świetlny.


Prawdę powiedziawszy nie mam pojęcia, jak się za to zabrać...

Za pomoc będę bardzo wdzięczny.



Ktoś pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja . Chodzi mi o to , jak zakończyć to wypracowanie ( wnioski itp.) Nie interesuję się historią , więc prawdę mówiąc nie wgłębiałem się w to co pisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ja szukam kogoś do pomocy przy przykładzie z matematyki.
1.
Znajdź liczbę a. odwrotność liczby a i liczbę przeciwną do a.
b) a= 1 i dwie trzecie - 1,1 * dziewięć jedenastych
Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.09.2009 o 15:24, kaczek93 napisał:

Znajdź liczbę a. odwrotność liczby a i liczbę przeciwną do a.
b) a= 1 i dwie trzecie - 1,1 * dziewięć jedenastych


1,1 = jedenaście dziesiątych
jedenaście dziesiątych * dziewięć jedenastych (tu się skracają jedenastki) = dziewięć dziesiątych

a = pięć trzecich - dziewięć dziesiątych = pięćdziesiąt trzydziestych - dwadzieścia siedem trzydziestych = dwadzieścia trzy trzydzieste

a = dwadzieścia trzy trzydzieste
odwrotność a = trzydzieści dwudziestych trzecich
liczba przeciwna do a = -dwadzieścia trzy trzydzieste

Troszkę brzydki ten przykład, a ja mam niezwykły talent do gubienia oczywistych podstaw z matematyki ;) Mam nadzieję, że dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś wysłać link z charakterystyką działania przemysłu obuwniczego (surowce itp.) bo szukam i nie mogę znaleźć a pracę z tym związaną mam na jutro więc bardzo proszę o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.Czy wie ktoś z niemieckiego jak jest w zdaniu :
Ważna informacja - czasownik - osoba. Z góry dzięki.

P.S mam nadzieje,że dzisiaj pomoc będzie,bo jutro mam niemiecki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś przetłumaczyć na niemiecki następujące zdania:
1. Czy już zapakowałeś swoją walizkę?
2. On jeszcze nie wysłał listu.
3. Pociąg pośpieszny do Berlina odjechał o 9.30 .
4. Wczoraj nie miałem czasu.
5. Co sobie kupiliście za granicą?

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować