Zaloguj się, aby obserwować  
Icestalker

Kącik Pracy Domowej [M]

10604 postów w tym temacie

Może po przykładzie:
1. a log3 + log5 = log 15 <- z własności
2. log (ab/c) = (log a + log b) - log c
3. log xy=7 <- czyli xy=10^7 teraz chyba trzeba podać przykładowe rozwiązania (?)
4. log9 81 + log9 1/9 + log9 3=log9 x wiadomo z własności
log9 (81*1/9*3)= log9 x
log9 27= log9 x - z def. logarytmu
x=27
5. loga 10= loga 5*2= loga 5 + loga 2= x+y
6.log2 (PR)= log2 P + log2 R=x + z
Swoją drogą czemu po angielsku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki, rozumiem juz ocb, reszte (przynajmniej wiekszosc) juz rozwiaze sam :)

Dnia 26.09.2010 o 17:48, Rokuto napisał:

Swoją drogą czemu po angielsku?


Matme, geografie, historie, biologie, fizyke mam po ang., bo jestem w kl. dwuj.

P.S.
a jak bys skrocil log 15 - 1/2 log 9 (juz nic wiecej:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.09.2010 o 18:02, kuba9876543210 napisał:

P.S.
a jak bys skrocil log 15 - 1/2 log 9 (juz nic wiecej:))

1/2log 9= log 9^1/2 czyli log 3 bo log a^b=b*log a
Oczywiście potem log 15 - log 3= log 15/3 czyli log 5
Klasa dwujęzyczna... hmm... fajna sprawa, przyda Ci się na pewno. Powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pilnie potrzebuje informacji na temat Cmentarza Wojskowego w Siedlcach, a konkretnie pomnika który się tam znajduje. Wydaje mi się, że upamiętnia on ofiary I i II WŚ, lecz nie jestem pewien co do tego. Jeżeli posiada ktoś jakieś informacje na ten temat to niech napisze albo zarzuci linkiem. I proszę, nie piszcie tekstów "poszukaj w google". To jest zawsze pierwsza rzecz jaką robię gdy czegoś potrzebuje. Jakbym znalazł to bym nie zakładał tego tematu.
Proszę o pomoc i z góry dziękuje ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś zobaczyć, co tu jest źle?

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0//EN">
<HTML>
<HEAD>
<META HTTP-EQUIV="Content-type" CONTENT="text/hml; charset=iso-8859-2">
<META HTTP-EQUIV="Replay to" CONTENT="aaa@wp.pl">
<META NAME="DESCRIPTION CONTENT="opis...">
<META NAME="KEYWORDS CONTENT="abcdefgh">
<META NAME="AUTOR CONENT="Paweł,Damian">
<META NAME="GENERATOR CONTENT="Notatnik">
<META HTTP-EQUIV="Content-Language" CONTENT="pl">

<META HTTP-EQUIV="Creation-date CONTENT="2002-02-20 T20:17:17Z">
<TITLE>Tytuł</TITLE>
</HEAD>
<BODY BGCOLOR=#FFFF99>

Zawarto?ć strony WWW.

<form action="mailto:aaa@wp.pl" method="post">
</form>
<form action="..."onsubmit="alert(this.tekst.value);return false">
<input type="text" name="tekst"/><input type="submit" value="ok"/>
</form>

<form action="mailto:aaa@wp.pl" method="post"> onsubmit="if (this.tekst2.value == ") { alert(''Zanim wy?lesz formularz, musisz wypełnić pole tekstem!''); return false }">

<input type="text" name="tekst2" /><input type="submit" value="OK" />

</form>

<script type="text/javascript">
//<![cdata[
function sprawdz(formularz)
{
for (i=0; i < formularz.length; i++)
{
var pole = formularz.elements;
if ((pole.type == "text" || pole.type == "password" || pole.type == " textarea") && pole.value =="")
{
alert("Proszę wypełnić wszystkie pola!");
return false;
}
}
return true;
}
//]]>
</script>

<form action="mailto:aaa@wp.pl?subject=temat" method="post" enctype="text/plain" onsubmit="if (sprawdz(this)) return true;return false">
<div>
<input type="text" name="a"/><br/>
<input type="password" name="b" /><br/>
<textarea name="c" cols="20" rows="10"></textarea><br/>
<input type="submit" value="OK"/>

</div>

<?php
if (count($_POST))
{
////////// USTAWIENIA //////////
$email = ''aaa@wp.pl''; //ppp@wp.pl
$subject = ''temat''; //Temat listu
$message = ''Dziękujemy za wysłanie formularza''; //Komunikat
$error = ''Wyst?pił bł?d podczas wysyłania formularza''; //Komunikat błędu
$charset = ''iso-8859-2''; //Strona kodowa
///////////////////////////////

$head =
"MIME-Version: 1.0\r\n".
"Content-Type: text/plain; charset=$charset\r\n".
"Content-Transfer-Encoding: 8bit";
$body = ";
foreach ($_POST as $name => $value
{
if (is_array($value)
{
for ($i= 0; $i < count($value); $i++)
{
$body .= "$name=" . (get_magic_quotes_gpc() ? stripslashes($value[$i]) :$value[$i])."\r\n";
}
}
else$body.="$name=".(get_magic_quotes_gpc() ? stripslashes($value) : $value)."\r\n";
}
echo mail($email,"=?$charset?B?".base64_encode($subject)."?=",$body,$head)?$message:$error ;
}
else
{
?>
<form action="?" method="post">

Tutaj umie?ć wszystkie pola formularza

</form>
<?php
}
?>

<p>Jak? lubisz muzykę (możesz zaznaczyć więcej możliwo?ci)?</p>
<input type="checkbox" name="Muzyka[]" value="Rock" />Rock<br/>
<input type="checkbox" name="Muzyka[]" value="Haevy Metal" />Haevy Metal<br/>

<input type="checkbox" name="Muzyka[]" value="Pop" />Pop<br/>

<input type="checkbox" name="Muzyka[]" value="Techno" />Techno<br/>
<input type="checkbox" name="Muzyka[]" value="Muzyka Poważna" />Muzyka Poważna<br/>
<input type="checkbox" name="Muzyka[]" value="Inna" />Inna(podaj jaka)<br/>
<input name="Muzyka[]" />

<p>Jakie znasz sysemy operacyjne (możesz wybrać kilka opcji trzymaj?c klawisz ctrl)?</p>
<select name="System operacyjny[]" multiple="multiple" size="3">
<option selected="selected">Dos</option>

<option>Windows</option>

<option>Linux</option>
<option>Inny</option>
</select>

<button type="button">OK</button>

</BODY>
</HTML>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chemia ...

Wodorki dwóch pierwiastków X i Y sąsiadujących ze sobą w jednej grupie układu okresowego mają zupełnie odmienne właściwości.Wodorek pierwiastka X ,w którym wodór stanowi 11,1 % ,jest w normalnych warunkach bezbarwną i bezwonną cieczą .Wodorek dwuwartościowego pierwiastka Y jest bezbarwnym gazem o bardzo nieprzyjemnym zapachu .Gaz ten rozpuszczony w wodzie tworzy roztwór ,w którym lakmus barwi się na kolor czerwony.Natomiast ciekły wodorek pierwiastka X wprowadzony do wody tworzy roztwór o pH=7.Podaj wzory wodorków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Banalne chyba zadanie, ale siedzę już drugi tydzień chory w domu i mi się mózg wyłączył:
Lekkoatleta w 10s przebiega 100m. Przez pierwsze 4s przyśpiesza do prędkości max V, a następnie porusza się z nabytą prędkością do linii mety. Oblicz max V.

Nie mam żadnego pomysłu : o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2010 o 16:12, Nikodem95 napisał:

Chemia ...

Wodorki dwóch pierwiastków X i Y sąsiadujących ze sobą w jednej grupie układu okresowego
mają zupełnie odmienne właściwości.Wodorek pierwiastka X ,w którym wodór stanowi 11,1
% ,jest w normalnych warunkach bezbarwną i bezwonną cieczą .Wodorek dwuwartościowego
pierwiastka Y jest bezbarwnym gazem o bardzo nieprzyjemnym zapachu .Gaz ten rozpuszczony
w wodzie tworzy roztwór ,w którym lakmus barwi się na kolor czerwony.Natomiast ciekły
wodorek pierwiastka X wprowadzony do wody tworzy roztwór o pH=7.Podaj wzory wodorków.

pewnie to będzie tlen i siarka

Dnia 28.09.2010 o 16:12, Nikodem95 napisał:


Wodorki dwóch pierwiastków X i Y sąsiadujących ze sobą w jednej grupie układu okresowego
mają zupełnie odmienne właściwości.Wodorek pierwiastka X ,w którym wodór stanowi 11,1
% ,jest w normalnych warunkach bezbarwną i bezwonną cieczą .

woda
>Wodorek dwuwartościowego

Dnia 28.09.2010 o 16:12, Nikodem95 napisał:

pierwiastka Y jest bezbarwnym gazem o bardzo nieprzyjemnym zapachu .Gaz ten rozpuszczony
w wodzie tworzy roztwór ,w którym lakmus barwi się na kolor czerwony.Natomiast ciekły

siarkowodór śmierdzi zgniłymi jajami, rozpuszczony w wodzie tworzy słaby kwas

Dnia 28.09.2010 o 16:12, Nikodem95 napisał:

wodorek pierwiastka X wprowadzony do wody tworzy roztwór o pH=7.Podaj wzory wodorków.

a to zdanie to jest "masło maślane" :)
pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.09.2010 o 21:23, Rumcajsev napisał:

> 1/2t1*V +t2*V=s

Mógł byś mi tylko wytłumaczyć skąd się to wzięło?


Po prostu podstawił pod a, V/t1 i t^2 się skróciło, więc pozostało 1/2*t1*V +t2*V=s.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę Was o pomoc w rozwiązaniu zadania domowego z geografii, które będzie na ocenę:

Podaj przykłady działań człowieka, które mogą ograniczyć występowanie ruchów masowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować