Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nowe wideo z Ghost Recon: Future Soldier, czyli jak żołnierze przyszłości wykorzystują zdobycze technologii

7 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Do sieci trafił nowy materiał z cyklu Inside Recon poświęconego grze Ghost Recon: Future Soldier. Film skupia się na ukazaniu technologii, jakie będzie można zastosować na wirtualnym polu bitwy.

Przeczytaj cały tekst "Nowe wideo z Ghost Recon: Future Soldier, czyli jak żołnierze przyszłości wykorzystują zdobycze technologii " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 09:23, jaruto7 napisał:

Pisząc samograj miałem na myśli, że gra sama sie będzie przechodziła. Zaznaczasz przeciwników i komp sam ich zdejmuje, niewidzialność, widzenie przez ściany. Lepiej niż w Crysis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.03.2012 o 13:40, 90388315 napisał:

> To nie będzie samograj.
> Czytaj: http://multiplayerblog.mtv.com/2012/03/01/interview-ghost-recon-future-soldier-lead-designer-roman-campos-oriola/

Pisząc samograj miałem na myśli, że gra sama sie będzie przechodziła. Zaznaczasz przeciwników
i komp sam ich zdejmuje, niewidzialność, widzenie przez ściany. Lepiej niż w Crysis.

Tak, komp ich zawsze zdejmie ale jak będziesz grać z ludźmi na coopie to jeśli któraś osoba z twojej ekipy spudłuje to nadejdą posiłki przeciwników. Ta gra ma największy potencjał w Kooperacji niż grając z botami co jest oczywiste.
Co do niewidzialności - jeśli zaczniesz biec camo się wyłączy a jeśli podejdziesz zbyt blisko z włączonym kamuflarzem do wroga wtedy od razu zostaniesz rostrzelany i przy tym włączysz alarm. Niewidzialność ma swoje zalety i wady. Daleko tej technologii do Crysisa gdzie tam przeciwników mogłeś robić jak chcesz, podchodząc bardzo blisko bo nie zdawali sobie sprawy z twojej obecności.

Widzenie przez ściany zostało również ograniczone - widać tylko kontury przeciwników, natomiast przeszkody wokół nas już nie, dlatego chodzenie z włączonym tym trybem będzie niepraktyczne i utrudnione w zorientowaniu się w terenie.
Zobaczymy jak wykorzystają otwarte tereny do planowania.
Jeśli dadzą nam wolność w dobieraniu taktyki jak Ubisoft Paris razem z Red Storm Entertainment obiecują to gra może się udać.
Nikt z fanów Ghost Recona nie chce prostej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować