Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Nieoficjalnie: 2K Czech pracuje nad Mafią III i pomaga przy GTA V

10 postów w tym temacie

Dnia 06.03.2012 o 14:52, bezlerg napisał:

Gdyby firmy z branży gier wzajemnie sobie pomagały, to zapewne nie wychodziłoby
tak dużo gniotów :3

2K Czech podlega 2K Games, 2K Games z kolei jest własnością Take Two Interactive, która to firma jest także właścicelem Rockstara. Wszystko zostaje więc w rodzinie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2012 o 14:52, bezlerg napisał:

Gdyby firmy z branży gier wzajemnie sobie pomagały, to zapewne nie wychodziłoby tak dużo
gniotów :3


Nie jest jednak tak, że wszyscy trzymają swoje nowe pomysły w tajemnicy przed innymi. Po to są zjazdy producentów, by dzielić się z innymi swoim doświadczeniem, interesującymi rozwiązaniami, zastosowaniami zdobyczy technologicznych itd.

Od razu przypomina mi się ten sezon F1, w którym Brawn wprowadzał podwójny dyfuzor. Gdy podczas przedsezonowych przygotowań firma zaprezentowała to rozwiązanie swoim konkurentom, większość z nich to olała, czego później prawie wszyscy żałowali. Sądzę, że w przemyśle gier bywa podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oby 2k czech nie wpłynęło negatywnie na GTA V. Wyobrażacie sobie GTA bez zadań pobocznych i szerokiej interakcji z otoczeniem? Mafia 2 była grą pociętą do granic możliwośći przez co fabuła na tym ucierpiała (była ciekawa choć płytka, krótka dający ogromny niedosyt). Cięcia były praktycznie w każdym aspekcie gry (broń biała, zadania poboczne, rozdziały itd). Mam nadzieję, że dodatki do GTA V będą tylko takie jak do GTA IV a nie nowe bronie itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.03.2012 o 15:14, Humunkulus napisał:

Oby 2k czech nie wpłynęło negatywnie na GTA V. Wyobrażacie sobie GTA bez zadań pobocznych
i szerokiej interakcji z otoczeniem? Mafia 2 była grą pociętą do granic możliwośći przez
co fabuła na tym ucierpiała (była ciekawa choć płytka, krótka dający ogromny niedosyt).
Cięcia były praktycznie w każdym aspekcie gry (broń biała, zadania poboczne, rozdziały
itd). Mam nadzieję, że dodatki do GTA V będą tylko takie jak do GTA IV a nie nowe bronie
itp.


Wyraźnie jest napisane, że pomoc była udzielana w zakresie animacji - by zrobić z GTA V grę bardziej filmową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Humunkulus, a jak sądzisz, dlaczego Mafia 2 była tak pocięta i od początku przygotowywana pod DLC? Ano z widzimisie wydawcy, nie wierzę, że twórcy Mafii 2 podjęli taką decyzję sami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieoficjalna zapowiedź Mafii III to nikogo już nie interesuje? Gdyby tylko poprawili błędy poprzedniczki GTA mogło by się dla mnie schować!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz rację GranGTX. Wielu pracowników z 2K Czech (w tym nawet Daniel Vavra, twórca scenariuszy do obydwu mafii) odeszli z zespołu przed premierą Mafii 2. PS. Choć trzeba przyznać, że gra nawet po pocięciu jest w miare dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to Mafia III może wyjść przed GTA V. Na GTA czekam ale na Mafię bardziej bo jaka inna gra da mi takie klimaty gangsterskie. Jedynka jak i dwójka to majstersztyk. Grafika, muzyka, postacie, fabuła no coś wspaniałego. Jak będzie trójka na podobnym poziomie co poprzednie części to już mają moje pieniądze w dniu premiery co w przypadku GTA nie jest takie pewne. Bo niestety ale GTA IV bardzo mi nie przypasowało bo San Andreas było o niebo lepsze pod każdym względem. A co do Mafii. Szkoda że trochę dwójkę pocięli ale mam wrażenie że to wina T2 bo teraz każda gra ma jakieś DLC i tak po prostu im kazano. Mam nadzieję że jakieś wnioski z tego wyciągną. Już nie mogę się doczekać pierwszych informacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować