Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Autorzy Heavy Rain chwalą się nowym demem technicznym. Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!

53 postów w tym temacie

Dnia 08.03.2012 o 10:50, Reddi napisał:

"Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!"

Nie mam PS3, więc po co mi to?


A jak na jakims portalu dadza newsa "Najlepsze dupeczki swiata" to napiszesz "Siedze tylko u siebie na wsi, po co mi to?"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika jest świetna, prawdę powiedziawszy więcej od gier nie wymagam. Ale nie o nią tutaj chodzi (bo widzę, że trochę to grafikofapowców sie tu zebrało) - to jedna z najbardziej przekonujących i wyreżyserowanych scen wygenerowanych komputerowo jakie widziałem. EMOŁSZYNS! Na tym akurat ludzie z QD znają się bardzo dobrze, czego dowodem był Heavy Rain. "I though that I was alive", "I want to live, I''m begging you" - miałem łezkę w oku, tak się tworzy wzruszające sceny, niech BioWare uczy się od Quantic Dream skoro chcą serwować poważne rzeczy (bo im dłużej gra sie w ich najnowsza grę, tym poczucie zażenowania i liczba facepalm''ów rosną w siłę). Sam nie wiem czy bliżej ziemi szczękę miałem oglądając tech demo z 2006 roku, czy to najnowsze. Widzę, że względem ww. poprawiono wszystko o co mógłbym poprosić - lip-sync, oczy (chcę takie we wszystkich grach), czy animacje. Dawać kolejną grę, moja czarnula czeeeekaaaaa. :3

@Mr_Spike

> Ahhh Ohhh ale się wzruszyłem. To takie głębokie i wzniosłe ;/

Bo jest. >:O W głowie pewnie miałeś żenadę z Mass Effect 3 i pomyliłeś tematy, więc jestem w stanie wybaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawy, poruszający materiał!
Jeśli rzeczywiście było to w czasie rzeczywistym, to pracownikom QD należą się owacje na stojąco i Nobel ;)

Jeśli jeszcze się okaże, że treść postu Henrara się sprawdzi... Marzenie.
Zresztą nawet jeśli za grę przyjdzie zapłacić, to już wiem, że ją kupię! Coś pięknego.
I ta muzyka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 10:54, palpatine napisał:

> "Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!"
>
> Nie mam PS3, więc po co mi to?

Ja też nie mam basenu z Orkami, ale oglądam o nich filmy, bo są ciekawe.


Zapowiedź exclusive''a na inną platformę nie jest ciekawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 10:32, Hacket napisał:

Fakt mimika i ruchy postaci są całkiem zacne ale żeby się zachwycać i dawać ochy i achy
nad taka sterylna grafika to nie dla mnie.


Tyle, że to nie jest gra a demo technologiczne. Sluży pokazaniu technologii. Nie grafiki samej w sobie, ale sposobu animacji postaci. Nikt nie starał się tworzyć ładnego tła czy ramion robota - chodziło tylko o postać (twarz w zasadzie) i jej animację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taki soft plus naszych rodaków soft gdzie macamy sobie dłoniami świat i mamy fajne połączenie ;P przemysł pornograficzny przeskoczy na kolejny poziom ;). Swoją drogą grafika to jedno.. aby postac się uczyła, reagowała róznie itp. to już inna bajka. Jednak to ciągle skrypty a nie skrypty które się rozwijają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolejny crap od Uwe Bolla gier komputerowych nadchodzi.
czym się tu ludzie zachwycacie? bo trailer wygląda ładnie - sorry, ale graficznie to nie robi na mnie żadnego wrażenia - prosta architektura, nieskomplikowana grafika. Portal 2 też wygląda świetnie z uwagi na oszczędną grafikę, ale pod względem technologicznym nawet do pierwszego Crysis''a mu daleko - podobnie jak w przypadku tego "filmiku". pominę fakt, ze pierwszy trailer Heavy Rain też był niby "przepiękny", a finalna wersja gry wyglądała momentami jak tytuł z ps2ki(zwłaszcza mizerne otoczenie).
nie chcę nawet poruszać jakości poprzedniej gry Cage''a, która była śmiechem na sali - gość robi pewnie kolejny zestaw QTE bez żadnego gameplay''u. problem w tym, ze w takich "grach" najważniejsze są fabuła i dialogi, a te w Heavy Rain były na poziomie tanich filmów klasy C, które można obejrzeć na TV Puls(pominę tu mierne aktorstwo). takiej ilości błędów merytorycznych, dziur w fabule i kiepskiego dialogu dawno w grach nie widziałem. Cage widać, że próbuje udawać filmowca, ale do tego potrzeba talentu, a jak było widać po Heavy Rain ten gość nie ma talentu ani do tworzenia filmów, gier, a tym bardziej pisania historii/scenariuszy na potrzeby tech mediów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty masz za to wszelkie brakujące talenty Cage''a i to Ty powinieneś robić gry i filmy, które będą nam się podobały. Lepiej ci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie, ale jeśli ktoś zabiera się za tego typu gry oczekuję, że ma o tym co robi jakiekolwiek pojęcie. Heavy Rain było hype''owane jakby miało to być drugie nadejście Jezusa - grę kupiłem za blisko 200zł tuż po premierze patrząc na te wszystkie recenzje stwierdzające jaka to ta gra jest niesamowita. po zagraniu w ten tytuł czułem się tak jakby ludzie tworzący ten tytuł pokazali mi środkowy palec - to była jedna z najgorszych "gier", w ktore grałem w 2010 roku. to był tak żenująco kiepski tytuł, że szkoda gadać - i mówi to gigantyczny fan tradycyjnych przygodówek, ktore przecież skupiają się na opowiadaniu historii.
podobna sytuacja była w przypadku LA Noire - historia była co najwyżej ok, ale cała reszta gry absolutnie leżała. Heavy Rain i LA Noire to moje najgorzej wydane pieniądze na gry - jedyny plus to fakt, ze obie szybko sprzedałem więc większość kasy odzyskałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko ja mam dziwne skojarzenia odnośnie tego Dema z Surogatami??
Co do dema to naprawde zace. Już myślałem, że QD nie jest w stanie powtorzyć mojej reakcji którą odnotowałem w 2006 r. ale mnie zaskoczyli.
@sofik, wiem, że to płonne ale tu naprawdę nie chodzi o poziom grafiki<fap fap Crysis :|>tylko o przekaz emocjonalny i odwzorowanie mimiki<i nie tylko>. Ale ok, są ludzie którzy oceniają książkę po okładce a są tacy którzy wolą ją przeczytać :)

PS. O gustach się nie dyskutuje, tobie się nie podobało HR a skolei ja się bawiłem przy tej grze przednio...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O.O Takiego ładunku emocjonalnego, po wejściu do newsa, się nie spodziewałem. Świetne. Biję pokłony przed monitorem w stronę twórców.
Nie bardzo rozumiem oburzenie niektórych związane z grafiką. Tu chodzi o odwzorowanie mimiki prawdziwego człowieka, a to jest zrobione w zasadzie perfekcyjnie.
Rozdają jakieś nagrody za demo technologiczne roku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 10:36, TigerXP napisał:

Musiec nie musi, ale dobrze jakby byl do tego przygotowany. Wiadomo im wiekszy wachlarz
mozliwosci tym wieksza szansa zarobienia i zrobienia na nim czego porzadnego. Zreszta,
nie wiem moze sie zle wyrazilem, ale nie mialem zastrzezen do silnika, tylko do tego
podniecania sie jaka to ladna grafika na ps3.


Z tym, że ten silnik jest przygotowany pod inne gry. Gry w których nie wybuchy i inne pierdoły są ważne, a mimika, emocje rysujące się na twarzach komputerowych postaci. To właśnie jest coś porządnego.
Nikt tu się właśnie nie zachwyca nad grafiką tylko nad tym, że ten biedny android wygląda prawie jak żywa kobieta i jej strach faktycznie porusza widza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 10:00, Lordpilot napisał:

Szczęka na podłodze - świetny materiał i w treści i w formie.


Owszem. Tyle że Cage jest człowiekiem, który chyba minął się z powołaniem - powinien reżyserować filmy! Mam nadzieję, że QTE to nie jest jedyna forma gameplayu, na jaką go stać.

Dnia 08.03.2012 o 10:00, Lordpilot napisał:

Ciężko mi uwierzyć, że to wszystko było liczone w real-time (PS3 ma w końcu już swoje
lata). Jesli faktycznie tak jest, to chylę czoła przed QD i patrzę z obrzydzeniem na
pecetowych deweloperów, którzy wciąż chcą" więcej i więcej",


Nie możesz porównywać tego w ten sposób, bo konsola jest platformą zamkniętą, której specyfikacja jest niezmienna. Raz poznana architektura śmieje się do Ciebie i zaprasza w objęcia, a w przypadku pecetów każda gra jest w pewnym sensie nową programistyczną przygodą, zwłaszcza optymalizacyjną.. ;) Pewnie że można by świetnie dopracować grę na PC, tylko ile by to trwało? Po zakończeniu procesu szlifowania mogłoby się okazać, że grafika jest już przestarzała, a gameplay trąci myszką. ;) Spójrz na Diablo III - nie wątpię, że będzie zajebiście zoptymalizowany, ale w kategoriach graficznych to będzie niemal antyk.

Dnia 08.03.2012 o 10:00, Lordpilot napisał:

ps. A Cage mógłby się w końcu wypiąć na SONY i pomyśleć też o posiadaczach innych platform
(PC, X360), a nie tylko peestrójkowiczom serwować takie rarytasy, a mnie każąc się obejść
smakiem ;/


No niestety. :( Tak naprawdę Cage jest na smyczy Sony i wcale bym się nie zdziwił, gdyby Quantic Dream został im odsprzedany. Szkoda, cholera, szkoda. Heavy Rain wyglądałby fenomenalnie na pececie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brak słów... po prostu świetne, rewelacja itd :D Oprawa niesamowita, aż trudno uwierzyć że to na PS3 i do tego w czasie rzeczywistym :D
Historia smutna, pobudzająca wyobraźnię. Chciałbym aby była z tego gra. Jak Heavy Rain z Karą w roli głównej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kwestie techniczne z reguły mało mnie obchodzą. Nie narzekam na to co oferuje mi PS3. Z jednej strony ludzie chcą powrotu szeroko pojętego oldschoolu, z drugiej narzekają, że tekstury wyglądają nieświeżo i mogłyby być ostrzejrze. Również dobre pole do popisu dla napinaczy "A ja mam największego siusiaka pod słońcem!", "Taaa... tere fere!". Strata czasu i energii.

O wiele bardziej cieszy mnie fakt powstawania nowej opowieści od QD. Heavy Rain mną pozamiatało. Ciężko mi przypomnieć sobie, aby którakolwiek z gier z jakimi kiedykolwiek obcowałem - bardziej mnie poruszyła (czy chociażby w takim samym stopniu) opowiadaną historią niż HR, a wstawki QTE jeszcze potęgowały przeżycia. A może to właśnie dzięki nim tak głęboko dałem się wciągnąć? Nie chce mi się analizować, to nie ma znaczenia, bo najważniejszy był końcowy efekt jaki wywarł na mnie tytuł. A efekt był piorunujący.

Z niecierpliwością oczekuję ciągu dalszego tego dema, tym razem już jako pełnego produktu. Zapowiada się bardzo obiecująco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 11:24, Volvox napisał:

> Fakt mimika i ruchy postaci są całkiem zacne ale żeby się zachwycać i dawać ochy
i achy
> nad taka sterylna grafika to nie dla mnie.

Tyle, że to nie jest gra a demo technologiczne. Sluży pokazaniu technologii. Nie grafiki
samej w sobie, ale sposobu animacji postaci. Nikt nie starał się tworzyć ładnego tła
czy ramion robota - chodziło tylko o postać (twarz w zasadzie) i jej animację.


Doskonale wiem co to jest ale jak na demo technologiczne to i tak mnie nie przekonuje ot taki cgi i dosłownie nie rozumiem piania zachwytów. Większe wrażenie zrobił na mnie samarytanin od Epica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.03.2012 o 16:59, Hacket napisał:

Doskonale wiem co to jest ale jak na demo technologiczne to i tak mnie nie przekonuje
ot taki cgi i dosłownie nie rozumiem piania zachwytów. Większe wrażenie zrobił na mnie
samarytanin od Epica.

Samaritan - renderowany na TRZECH Geforce''ach 580 spiętych w Triple Sli i Kara - renderowany na pięcioletnim sprzęcie. Jakoś nie mogę się nadziwić, że ten pierwszy zrobił na Tobie większe wrażenie. Przecież Epic musiał strasznie się napocić, by swoje demko odpalić na takim sprzęcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować