Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dopasowanie broni w Ghost Recon: Future Soldier na nowym zwiastunie

9 postów w tym temacie

Miliony nie miliony i tak przeciętny gracz nie będzie umiał tego wykorzystać :) Czuje, że to taki chwyt marketingowy, lecz dla doświadczonych graczy i fanów militarii będzie to spore pole do manewru. Czyli coś dla mnie i dlatego pre-order już zamówiony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cały czas będzie TPP? Mogliby zrobić coś jak w RainbowSix Vegas, Głównie FPS i przy osłonach TPP, mi się to bardzo podobało :) PRE-ORDER już zamówiłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, że nie wiem kiedy ominęło mnie to, że nowy GR wyjdzie jednak na PC... ale tam... podoba mi się całość totalnie i czekam na tą część GR. Jak dowiedziałem się, że nie będzie jej na PC to trochę było mi żal, a teraz bardzo się cieszę że jednak się pojawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie do was. Którą wersję bardziej się opłaca kupić, PC czy xbox? Obawiam się, że na PC będzie zbyt łatwo, a multiplayer będzie wyglądał jak call of duty, bez jakiejkolwiek taktyki. Natomiast na xklocku nie wiem ile ta gra pożyje(czy nagle ludzi nie wytnie po paru tygodniach)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta. Ciekawe jakby to wyszło, gdyby w GR była w miarę dokładnie odwzorowana operacja uchwycenia (były członek SEAL nie wie, że Osamę zabito tylko dlatego, że próbował użyć broni)? W sumie z całej akcji zabito 5 osób, z czego pododdział, który zabił Bin Ladena - 3 (pozostałe 2 osoby zabił pododdział, który miał ująć kuriera). Kto by się rzucił na strzelankę w której misja polega na zjechaniu po linie, zrobieniu dziury w ścianie, schwytaniu zakładników i zabiciu 3 osób stawiających opór? W prawdziwym życiu to pewnie trudna i emocjonująca misja, ale w grze trochę za łatwa (szczególnie jak ci jeszcze dadzą niewidzialność). Tylko jak widzę w grze siły specjalne po prostu wbijają do budynku i strzelają. Fajnie, tylko to potrafi zrobić każdy, jeśli nie ma zakładników, wystarczy na to rakieta ziemia-ziemia. A te ileśmtam możliwości? Jasne. 100 kamuflaży to już 100 razy więcej możliwości, nieważne, że połowa to różne odcienie tego samego koloru i nieważne, że w grze kamuflaż broni nic nie da. 30 lunet, które w grze działają podobnie to też więcej możliwości. 50 kolb też. I co z tego? Tak naprawdę odczucia w grze zmieniają tylko tłumiki, przedłużenia magazynka, podwieszany granatnik i takie rzeczy. Reszta to kosmetyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.03.2012 o 09:04, NemoTheEight napisał:

Ta. Ciekawe jakby to wyszło, gdyby w GR była w miarę dokładnie odwzorowana operacja uchwycenia
(były członek SEAL nie wie, że Osamę zabito tylko dlatego, że próbował użyć broni)? W
sumie z całej akcji zabito 5 osób, z czego pododdział, który zabił Bin Ladena - 3 (pozostałe
2 osoby zabił pododdział, który miał ująć kuriera). Kto by się rzucił na strzelankę w
której misja polega na zjechaniu po linie, zrobieniu dziury w ścianie, schwytaniu zakładników
i zabiciu 3 osób stawiających opór? W prawdziwym życiu to pewnie trudna i emocjonująca
misja, ale w grze trochę za łatwa (szczególnie jak ci jeszcze dadzą niewidzialność).
Tylko jak widzę w grze siły specjalne po prostu wbijają do budynku i strzelają. Fajnie,
tylko to potrafi zrobić każdy, jeśli nie ma zakładników, wystarczy na to rakieta ziemia-ziemia.
A te ileśmtam możliwości? Jasne. 100 kamuflaży to już 100 razy więcej możliwości, nieważne,
że połowa to różne odcienie tego samego koloru i nieważne, że w grze kamuflaż broni nic
nie da. 30 lunet, które w grze działają podobnie to też więcej możliwości. 50 kolb też.
I co z tego? Tak naprawdę odczucia w grze zmieniają tylko tłumiki, przedłużenia magazynka,
podwieszany granatnik i takie rzeczy. Reszta to kosmetyka.


Nie kompromituj się http://www.youtube.com/watch?v=NKvVAbCaz_A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować