Zaloguj się, aby obserwować  
logray

Wasteland 2

321 postów w tym temacie

Dnia 31.01.2013 o 16:37, Sigu napisał:

A ja słyszałem, że Dark Sould jest bardzo niesprawiedliwie trudne. Jeśli nie żyjesz,
to nie zawsze ty skopałeś, tylko gra nie zadziałała.


Imho źle słyszałeś.
Pewnie gadali tez swego czasu [ci od których słyszałeś], że Ninja Gaiden [ten pierwszy na X''a nie ten stary z nesa/snesa] ma tak samo :) ?

Dnia 31.01.2013 o 16:37, Sigu napisał:

Co do samego Dead State... Jagged Alliance/Brygada E5/Silent Storm... To jest mniej więcej
każda z tych gier, ale ma zombie w sobie. Poza tym, proszę, "gatunek gier o zombie"?
Kogoś popuściła wodza fantazji.\


Chyba słabo zrozumiałeś do czego on tam się czepił [w sensie dev bo chyba o tym piszesz] - czepił się, ze gry o zombie mają utarty schemat który ich nie interesuje.
I tak jak by nie patrzeć gry o zombie stanowią niemal odrębny "nurt" bo powstaje ich cała masa.

Nie widzę podobieństw [oprócz tego, ze wszystkie gry to turówki izometryczne] DS do wymienionych. Żadna z wymienionych gier nie jest pełnoprawnym cRPG a DS takim ma być [fabuła + dialogi + wszystkie mechanizmy jakie stoją za grami cRPG]

Dnia 31.01.2013 o 16:37, Sigu napisał:

Dodatkowo te dialogi w owej grze są dość... dziwne. Masz kilka opcji i wynika z nich:
Tak, Tak, Tak, Tak, Nie albo Tak, Tak, Tak, Róbcie chcecie. Żaden wydawca by nie poszedł
na taką grę, bo reprezentuje sobą bardzo niski poziom ogólnego wykonania, którego nie
będzie się brało pod uwagę, bo to gra indie.


Bzdura, gdyby duży wydawca dał kasę to goście kupili by licencję na UE albo inny duży znany silnik i zrobili te dialogi z pełnym voice actem i innymi eyecandy. Czepianie się faktu, ze gra ma dialogi pisane a nie mówione jest imho najmniej dziwne. Tu jest budżet ograniczony, nie ma miliona zielonych na całe zaplecze.
Wydawca by an to nie poszedł bo target gier stanowią w większości niedzielni casuale za których trzeba myśleć bo samodzielnie słabo im to idzie.

Dnia 31.01.2013 o 16:37, Sigu napisał:

Jeśli nie odpowiada tobie system craftingu we współczesnych grach: Kingdoms of Amalur
/ Aion


Aion to sieciówka a system craftu tez niczym się tam nie wyróżnia. KoA nawet nie będę komentował =P
To to w ogóle można nazwać "systemem" w tym tytule ?
Gra z bogatym systemem craftingu to było imho np Dark Cloud na PS2 [kontynuacja też dała radę]

Dnia 31.01.2013 o 16:37, Sigu napisał:

Jeśli nie odpowiada tobie poziom trudności we współczesnych grach: Halo, TES IV: Oblivion


Niby Obek ma być trudna grą ? Albo Halo ?
Bez jajaec :)
Ninja Gaiden to już bardziej rozumiem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Student inżynierii systemów mówi: nie masz pojęcia jak wiele rzeczy jest systemem :)
Masz 4 różne elementy dające różne bonusu, które mają różne stopnie rozwoju, są rozsiane po różnych losowych miejscach, a trudno jest je znaleźć. Trudno jak cholera. To jest opis craftingu w KoA:R.
Aion ma dość skomplikowany system craftingu, o ile celujesz w wyższy poziom. Dużo się trzeba namęczyć, żeby coś porządnego wykonać.

Przejdź Obliviona z suwakiem maksymalnie w prawo. Niby łatwe? No to chyba nie mówimy o tej samej grze. Poza tym przejście Halo na poziomie trudności Legendary jest dość poważnym wyzwaniem, które pochłania dość dużo czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2013 o 23:03, Sigu napisał:

Student inżynierii systemów mówi: nie masz pojęcia jak wiele rzeczy jest systemem :)
Masz 4 różne elementy dające różne bonusu, które mają różne stopnie rozwoju, są rozsiane
po różnych losowych miejscach, a trudno jest je znaleźć. Trudno jak cholera. To jest
opis craftingu w KoA:R.
Aion ma dość skomplikowany system craftingu, o ile celujesz w wyższy poziom. Dużo się
trzeba namęczyć, żeby coś porządnego wykonać.


Craft w KoA to nic odkrywczego i do tego nic ciekawego [ot jest bo jest, nie mówię, ze jest jakiś crapiaszczy, ale to dla mnie nie jest "prawdziwy crafting" jakiego oczekiwał bym od gry cRPG].
Na dobrą sprawę chyba od czasów Vagrant Story nigdzie nie było craftu z prawdziwego zdarzenia [takiego gdzie to co zrobisz, jeśli umiesz coś naprawdę dobrego zrobić, może być lepsze niż jakikolwiek end-game item znaleziony w grze, paradoksalnie TESy które mają system craftu dosyć ubogi w zaawansowane opcje jako jedne z niewielu pozwalają połowicznie na coś takiego].
Nie tworzy się już gier cRPG gdzie crafting jest równorzędny z lootem, w każdej jednej owy craft to przeważnie marny bonus poboczny do głównej rozgrywki i super-duper lootu jaki trzeba wygrindowac lub znaleźć - wracamy do tego, ze twórcy robią z graczy debili.
Ja chce mieć równorzędny wybór. Skoro ładuję w postać zdolności kowalskie to chce dzięki temu z craftu wyciągać rzeczy na równi z tym co musiał bym bez kowalstwa znaleźć, skoro wiadomo z góry, ze craft itemy zawsze są w tyle względem dropu na grzyba nam w danej grze craft w ogóle ?

Wracamy też do Wasteland 2 - twórcy pobąkiwali, że ma tu być craft system który logicznie się złoży w całość. Świat to post-apo, idealne środowisko na wieli system craftu, to co zrobisz musi ci gwarantować przetrwanie, tu można się naprawdę popisać [przykład - znalazłeś jakiś pistolet, znajdź odpowiednie części, dorób lunetę, powiększ magazynek etc - twój "ręcznie wykończony" gnat zawsze będzie lepszy od standardowego badziewia - to jest sensowny craft], ale nie w grze AAA bo tam wydawca nie pozwoli na taki zabieg, bo znów - dla niego gracz to ograniczony debil, nie daj bóg się pogubi...

Dnia 31.01.2013 o 23:03, Sigu napisał:

Przejdź Obliviona z suwakiem maksymalnie w prawo. Niby łatwe? No to chyba nie mówimy
o tej samej grze. Poza tym przejście Halo na poziomie trudności Legendary jest dość poważnym
wyzwaniem, które pochłania dość dużo czasu.


Skończyłem obliviona, nie raz w tym pierwsze dwa podejścia vanilla [bez jakichkolwiek modów]. Pracowałem w kilku ekipach moderskich od czasów morrowinda :) [korygowałem skrypty w kilku polonizacjach dużych modów do morka, stare dobre czasy].
Imho Oblivion wcale "trudnym" nie jest, nieco irytujący [bo system skalowania mobów jest jaki jest] ale żadne to "wielkie wyzwanie".
Ogółem dyskusja o poziomie trudności w grach jako takim jest nieco bezsensu, bo jest mocno subiektywna.
W sensie stricte raczej nie zaprowadzi nas nigdzie i konsensusu tu nie będzie. Ten obek to dobry przykład - dla ciebie powiedzmy "trudny" dla mnie najwyżej "średni", tak samo jest z serią DMC - dla jednych najwyższe poziomy trudności to masochizm a są ludzie którzy uważają je za dziecinadę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2013 o 19:00, Rzygthul napisał:

Temat o Wastelandzie 2 a rozmowy o innych grach...


Degrad -2 za spam. Każdy wie o czym jest ten watek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.02.2013 o 10:31, Isildur napisał:

> Temat o Wastelandzie 2 a rozmowy o innych grach...

Degrad -2 za spam. Każdy wie o czym jest ten watek...


Nie sądzisz ze teraz przesadziles? Przy okazji powinienes zdegradowac innych za spamm, czytaj wszystkie posty a nie te tylko, ktore napisaly osoby ktorych prywatnie nielubisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.02.2013 o 16:02, Nalfein napisał:

Już jest pierwszy filmik z gameplay: http://vimeo.com/59292662

Dzięki za linka. You''ve made my day ;)

A teraz do rzeczy: to jest ŚWIETNE! Właśnie taki styl rozgrywki lubię, z masą opisów, interakcji, opcji do wyboru (turową walkę po Falloutach też polubiłem). Muzyka jest rewelacyjna - mroczna i sugestywna. No i to poczucie humoru ("To pole przed nami wygląda jak mokry sen wegetarianina" :D). Ogólnie czad - nie mogę się doczekać wydania gry. Mam tylko nadzieję, że z powstaniem polskiej wersji nie będzie problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2013 o 10:23, Abi_Dalzim napisał:

> Już jest pierwszy filmik z gameplay: http://vimeo.com/59292662
Dzięki za linka. You''ve made my day ;)

A teraz do rzeczy: to jest ŚWIETNE! Właśnie taki styl rozgrywki lubię, z masą opisów,
interakcji, opcji do wyboru (turową walkę po Falloutach też polubiłem). Muzyka jest rewelacyjna
- mroczna i sugestywna. No i to poczucie humoru ("To pole przed nami wygląda jak mokry
sen wegetarianina" :D). Ogólnie czad - nie mogę się doczekać wydania gry. Mam tylko nadzieję,
że z powstaniem polskiej wersji nie będzie problemów.


OH GOD JARAM SIĘ. To jak Fallout Tactics pomieszany z Fallout 2 z klimatem Wastelanda. Oh boy mają moje pieniądze.

Jest jakaś konkretna data premiery?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.02.2013 o 11:20, Rzygthul napisał:

Oh boy mają moje pieniądze.

Już możesz zamówić za 25$:
http://wasteland.inxile-entertainment.com/store

Dnia 10.02.2013 o 11:20, Rzygthul napisał:

Jest jakaś konkretna data premiery?

Według tego wpisu:
http://www.kickstarter.com/projects/inxile/wasteland-2/posts/401940
minęli półmetek:
"Sorry if we''re over communicating, but it''s just a reminder: we''re just past the halfway mark, so don''t expect to see everything that you can expect from the final game just quite yet."
I o ile pamiętam celują w ten rok. Ale kiedy konkretnie, tego nie wiadomo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Buu chyba już nieaktualne :(
Bardzo czekam na tą proukcję, mam wielką ochotę na grę w takim stylu :D Bardzo mnie cieszy słaba grafika, na mój komputer będzie idelana!
Ma ktośpod ręką wymagania i przywidzianą premierę i cenę gry?
edit: o kurde, nie obsługuje windows xp :( buuuu Dobrze, że za około dwa miesiaće planujęzakup nowego kompa.
Gra tylko z singlem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co jest nieaktualne? Za early access zawsze trzeba było płacić. Co najwyżej osoby, które dorzuciły się na kickstarterze dostały to "za darmo".
Premiera i ostateczna cena nie zostały jeszcze ogłoszone, wymagania tak samo. Z tego co pamiętam nie ma multi w żadnej postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na ostatnio opublikowanych z okazji wersji na linuksa screenach gra wygląda świetnie i zdecydowanie bardzio dopracowano niż na zapowiedziach. Czyli świetnie zamieniło się w doskonale :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Beta na steam dostała 5GB łatkę i można teraz wybrać polski język ;) Jest parę angielskich zdań, ale dotyczy to głównie interfejsu, a dialogi póki co są wszystkie po polsku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować