Zaloguj się, aby obserwować  
logray

Wasteland 2

321 postów w tym temacie

Dnia 19.09.2014 o 08:05, RakuPL napisał:

A nie o 9? 7am GMT to chyba +2 dla CET u nas? :)


Możliwe, ja i tak siedzę w pracy jeszcze więc odpalę dopiero po 16, przynajmniej będzie luz na steam, bo teraz chyba ma problemy z działaniem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja również dopiero po pracy odpalę bo obecna beta najpierw nie chciała normalnie działać, a potem tak jak wspomniałem wcześniej kompa mi wyłączyła. Mam nadzieję, że takich kwiatków po final patchu już nie będzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja pewnie też odpalę dopiero wieczorem. Cały dzień w pracy a później jeszcze inne obowiązki : /
Ciekawe ile będzie szedł Kickstarterowy box... Mam nadzieję, że w przyszłym tyg będę mógł go już postawić na półce : )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2014 o 10:00, Phobos_s napisał:

Ciekawe ile będzie szedł Kickstarterowy box... Mam nadzieję, że w przyszłym tyg będę
mógł go już postawić na półce : )


Oj, na te pudełka to sobie poczekamy jeszcze. Jeszcze ich nie wysłali, a co gorsze, prawdopodobnie nie będzie numeru paczki, żeby śledzić kuriera ;/

Mam tylko nadzieję, że oznaczą je jako prezenty, żeby nie dowalili cła na granicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aaa okej. Dostalem te wersje pudełkową PL wczoraj (zamowienie ze sklepu gram, odbiór w active jet), no i juz zaczalem na niej jechac :). Tekst poprzeplatany PL z ENG, masakrycznie to wygladało, jakby za polonizacje odpowiadali jacys amatorzy, ktorzy nawet nie posprawdzali linijek.

Jak tak to ok. Czekam na aktualizacje dzis.

Mialem tylko buga ogolnie z opcjami. Gra w jakis sposb wykrywala mi joystick i jak sie wejdzie w opcje, np. rozdzieczosc to sama skakała :( i nic nie moglem ustawic. Jakos to sie finalnie udalo ustawic, ale szkoda ze nie wylapano tego na pozimie bety. No chyba ze faktycznie dzis i to bedzie poprawione.

Pierwsze wrazenia fajne, klimat wczoraj mi sie podobal, az szkoda bylo isc spac ;>>>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2014 o 00:43, tytacz napisał:

Czekajcie do do godziny 8:00.

Aktualnie gra jest dalej w stanie Bety i posiada tylko częściowe spolszczenie, a o 8
zacznie się proces aktualizacji do pełnej wersji.


I jak wygląda sytuacja na chwile obecną? Dociągnęło się coś nowego i poprawiło spolszczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.09.2014 o 23:36, robes napisał:

Po aktualizacji spolszczenie działa bardzo dobrze :)


Czyli nie ma sytuacji że niektóre kwestie są po angielsku a niektóre po polsku?? popatrzyłem na parę filmików na YT i zauważyłem, że ten mix jest powszechny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2014 o 16:09, hammerfall87 napisał:

jakiej jakości jest spolszczenie ? Bo zastanawiam się nad zakupem ?

Biorąc pod uwagę, że Rail Thieves przetłumaczono jako złomiarze, rail nomads jako kolejarze, a wrecking crew jako rozwalacze (bo ktoś zmarnował wyraz złomiarze, mimo ze wrecking crew to goście z wysypiska ubierający się w wielkie pancerze ze złomu), to mocno dyskusyjnej. Ja wiem, że wiele rzeczy w tej grze jest wręcz nieprzetłumaczalnych, ale nie pojmuję jak można dość zręcznie wybrnąć z takiej Diamondback Militia, a za chwilę wyrżnąć się na ryj na czymś tak prostym jak wspomnieni złodzieje szyn (którzy zgodnie z nazwą kradną szyny, to takie proste).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie gra jest mocno przereklamowana. Bliżej jej do gier taktycznych typu Fallout Tactics niż do pełnoprawnego Fallouta. Walki jak dla mnie są źle zbalansowane, mam wrażenie jakbym grał w Hired Guns gdzie kopniecie potrafiło położyć przeciwnika jednym ciosem, a ostrzał zabierał min. życia. Po próbach na normalu i poznaniu gry włączyłem sobie najwyższy poziom, nie ma gdzie expic bo przeciwnicy są za słabi (lokacja z 1 questa: 10-15 HP, za walkę 40 expa ) albo za mocni (drugi quest: 80-125 HP) i zdejmują mi drużynę jednym strzałem. Porównując staty podczas walki przeciwnik przy takich samych obrażeniach wali do mnie 2-3 razy mocniej, zakup pancerza nic nie dał bo grę zaczynamy tylko z podstawowa bronią, a większość przeciwników ma po 2 armora i dalej obrywam za 30-40 gdzie moi strażnicy mają przy 5 siły po 30-40 HP. Ja ze snajperki trafiam za 10-15 a przeciwnik maczetą wali 20-30, dając maczetę swojemu atakuje za 5-10. Drugą sprawą jest kiepska ekonomia, bo zwykła deska z gwoździami kosztuje tyle co snajperka M1 czy karabin M14 które już wydropiłem ze skrzynek. Znalazłem raz nawet sierp który kosztował tyle samo. Amunicja do snajperki przy sprzedaży kosztuje 2$ a zwykły głupi śmieciowy pierścionek 10. Kupując ten sam nabój muszę zapłacić za niego 8. Inteligencja przeciwników nie istnieje, trudnością jest to że on ma więcej HP i zadaje więcej obrażeń. Dalej: wartości procentowe przy wykonywaniu akcji czy walkach bardzo często nie pokrywają się z rzeczywistością. Mając 80% szansy na strzał pudłuje dwa razy po kolei. Mając 80% szansy na otwarcie zamku i 5% na zablokowanie zamku, 2 razy nie otwieram aż blokuje zamek. I to wbrew pozorom często mi się zdarza. System rozwoju postaci też jest trochę dziwny, gdzie np przy sile widać różnicę i każda inwestycja jest opisana to np charyzma i inteligencja jest potraktowana po macoszemu. Przy inteligencji nie widzę sensu inwestowania powyżej 5 pkt. na początku mamy 3 pkt do umiejętności, przy 5 mamy +1. Aby następny zdobyć musimy mieć 8, a następny to już 10. Postacie startowe mają 3, a dostajemy 7 pkt do wydania. Patrząc na koszt i że max to 10 to spodziewałbym się lepszego bonusu. Ale co ma wspólnego INT z AP? Aby rozwinąć jedną umiejętność na maxa mając 5 INT musimy poświecić 13 lvl, gdyż po wydaniu 2 pkt przy tworzeniu postaci trzeba uzbierać 40 pkt umiejętności. Niby przy max INT jest to tylko 8 ale kosztem innych cech. Więc skoro na jedną umiejętność musimy wydać 13 lvl to osiągniecie 2-3 wymaksowanych umiejek to długa droga. Akurat na to ostatecznie bym nie narzekał bo oznacza to ze nie będzie zbyt szybko podpakowana postać. Jestem ciekaw jaki jest średni lvl przy ukończeniu fabuły.

Spoiler

przykład głupoty poziomu trudności to pierwsza misja. Strażnicy mają po 20-30 HP, a durna żaba gryzie po 30-40 obrażeń i do tego ma tyle AP że potrafi po ataku doskoczyć do drugiego strażnika i jeszcze go ugryźć.



Co jest na plus dla mnie: muzyka, świat i jego historia, gadki NPC. Grafika jest średnia, animacje postaci są kiepskie ale lokacje mi się podobają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2014 o 22:43, Kajdorf napisał:

Jak dla mnie gra jest mocno przereklamowana. Bliżej jej do gier taktycznych typu Fallout
Tactics niż do pełnoprawnego Fallouta.

bo gra nie jest falloutem i nigdy nie miała nim być, to ludzie sobie dopowiadali niewiadomo co. Ta gra zawsze była i miała być mieszanką pierwszego fallouta (klimaty) z morrowindem (keywordy, choć rozbudowane o wykorzystywanie umiejek i wyświetlanie całego zdania po najechaniu) i Gniewem Zehira (sposób eksploracji, tworzenie od razu całej drużyny co dośc ogranicza narrację i interakcję między członkami), tak jak wasteland 1.

z walki to brdziej doczepiłbym się do systemu biegania, bo jaki sens ma zabawa w covery jak przeciwnik i tak do nas dobiega w jednej turze, nie ma więc też sensu zmieniać pozycję bo inaczej skończymy w nieskończonym loopie uciekania bo zawsze zabraknie nam APków.

A z amunicją wszystko byłoby ok, gdyby dropy nie były AŻ TAK losowe, to samo z bronią. Raz wypadkie kapitalna snajperka, raz śmiecie za ktore dostanie się góra 10 scrapów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2014 o 22:39, pavulon78 napisał:

Czy jest jakś możliwość rekrutacji członka zespołu? Jak mi zginie członek zespołu to
co dalej? Zostaje tylko load?


Spróbuj zagadać z tymi typkami co siedzą przy kozie. Coś tam jeden z nich gada o możliwości dołączenia do drużyny jak ktoś zginie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2014 o 22:58, dark_master napisał:

bo gra nie jest falloutem i nigdy nie miała nim być, to ludzie sobie dopowiadali niewiadomo
co. Ta gra zawsze była i miała być mieszanką pierwszego fallouta (klimaty) z morrowindem
(keywordy, choć rozbudowane o wykorzystywanie umiejek i wyświetlanie całego zdania po
najechaniu) i Gniewem Zehira (sposób eksploracji, tworzenie od razu całej drużyny co
dośc ogranicza narrację i interakcję między członkami), tak jak wasteland 1.


Ja akurat spodziewałem się czegoś na wzór Might@Magic, gdzie już jest cała drużyna i fabuła. Więc do końca nie jestem zawiedziony. Ale odrzuca mnie sama walka. Samego Westland1 nie znałem, w tamtych czasach nie miałem dostępu do tej gry, a moi znajomi grali całkiem w co innego. Media i ludzie dopisali swoje, dlatego wobec tego ciągłego porównywania wolałem jasno napisać czego można się spodziewać :p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.09.2014 o 07:47, hammerfall87 napisał:

jak tu się odpoczywa bo chce wyleczyć postać ?


Nie ma takiej opcji. Gra nie ma systemu dzień/noc wiec zlikwidowali odpoczynek. na mapie nie można nawet obozu włączyć. Jest aktywny plecak ale nie sprawdziłem go jeszcze czy można leczyć z tego poziomu postacie. Aby leczyć musisz mieć apteczki, zdrowie się nie regeneruje. Jedyna sytuacja to awans postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować