Zaloguj się, aby obserwować  
logray

Wasteland 2

321 postów w tym temacie

Skończyłem z Arizona. Przy pierwszym wyjściu mój medyk dostał "wstrząsu". Chirurg (10lvl) nie chce tego usunąć gdyż brak mu "odpowiedniego sprzętu". Jak się tego pozbyć? Jak na razie nie mam żadnych kupców ani lekarza w bazie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem dosc wczesnie, po ukonczeniu agrocentrum udałem sie na południe i chyba jestem za słaby na kopalnie, co? :D Mam 6 poziom kazdym z druzyny poza dziewczyną asa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem w lokacji z robotami w pobliżu więzienia. Kurde, ciężkie do ubicia te wielkie cholerstwa. Jak już sie zbliżą to sieczka straszna jest. Macie jakieś sposoby na nie? Mam jakiś 16lvl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 08:10, HumanGhost napisał:

Jestem w lokacji z robotami w pobliżu więzienia. Kurde, ciężkie do ubicia te wielkie
cholerstwa. Jak już sie zbliżą to sieczka straszna jest. Macie jakieś sposoby na nie?
Mam jakiś 16lvl.

Roboty czy wieżyczki? Jak wieżyczki, co chronią szefa Skorpionów, to trzeba iśc z fabułą. Jak zabije się Blaszkę, wypada częśc, którą naprawiasz robota niedaleko tych wieżyczek i on je rozwala.
A jak roboty, to granaty i broń ciężka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.10.2014 o 20:35, AgayKhan napisał:

W Twierdzy jest lekarz, co to usunie.


Twierdza jest na terenie Arizony, po opuszczeniu tej mapy nie masz do niej już dostępu. Chodzisz po terenie Kalifornii. Twoja baza jest wtedy w Santa Fe Springs. Kupiec i lekarz pojawia się po pewnym czasie. Nie wiem czy to było po lokacji jakiej odwiedziłem na mapie głównej, czy po lokacji na którą otrzymałem namiar z radia. Gdy zwiedzałem mapę na północy to nie wyświetliła mi się żadna nowa miejscowość, więc upływ czasu raczej nie ma na to wpływu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 12:28, AgayKhan napisał:

Roboty czy wieżyczki? Jak wieżyczki, co chronią szefa Skorpionów, to trzeba iśc z fabułą.
Jak zabije się Blaszkę, wypada częśc, którą naprawiasz robota niedaleko tych wieżyczek
i on je rozwala.
A jak roboty, to granaty i broń ciężka.


Jesli w pobliżu więzienia to mówi raczej o stacji kolejowej. Co do skuteczności broni ciężkiej to kwestia dyskusyjna, bo musisz podejść na bliski zasięg, druga sprawa one zżerają pełno amunicji. Przy robotach po raz pierwszy zacząłem używać strzałów seryjnych z karabinów. To jest moja wypowiedz o broniach, i moja opinia z GOLa.

"Snajperki są słabe, bonus za strzał w głowę (200%) jest kiepski w porównaniu z serią karabinową i do tego jeszcze 2 AC droższy od normalnego. Przy dobrych ulepszeniach sprzętu karabiny są o wiele lepsze od sprzętu ciężkiego i samych snajperek. Do tego do karabinów i snajperek możesz wkładać ulepszenia. Zwykły przelicznik statystyk (zasięg z dużą lunetą i długa lufą).
AK-47 (karabin szturmowy) - podstawowe 30-50, seria 3 naboje: 90-150, zasięg 35m, strzał zwykły 5AP, seria 7AP. przelicznik krytyków 2,4%
snajperka bezkolbowa - 35-45, 36m, 5 AP strzał zwykły, 1,9%
karabin snajperski M24 - 42-56, 43m, 6AP - 1,8%
Obydwa rodzaje broni mogą mieć także podwieszone jeszcze dwa ulepszenia, np pojemny magazynek -2% do zacięcia, +4 naboje i latarkę +4% do trafienia

Wielka betty (CKM) 10-20 - 6 naboi, łącznie obrażenia 60-120, zasięg 24m, tylko seria, 1,5%"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2014 o 21:12, leartist napisał:

Dzięki za spoiler.


Wybacz, ale gra miała już premierę jakiś czas temu, więc wg tego co rozumiem po Twojej wypowiedzi to większość wpisów powinna być wyspoilerowana. Co do Angel, to prawie wszędzie można znaleźć informacje o jej i jej odejściu, a jakoś nie widzę abym napisał gdzie i dlaczego. Więc jaki tu masz spoiler? Dalej: jakakolwiek pomoc na wasze pytania, może być traktowana jako spoiler, wiec nie obraź się ale jak tak traktujesz takie posty to po co w ogóle zaglądasz do takich tematów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Arizona -> Kalifornia

Spoiler

Podczas zmiany mapy warto uzupełnić stan amunicji, lekarstw. Przechodzimy tylko z 3 pomocnikami, pozostali pozostają w Twierdzy. Warto także zakończyć wszystkie questy, gdyż tutaj już nie wrócimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 12:36, Kajdorf napisał:

"Snajperki są słabe, /ciach/


Ano właśnie, też to zauważyłem. Szkoda tylko, że w momencie gdy juz miałem kilka punktów w nie wpakowanych. :-/
Przy zmianie mapy rozumiem, że to co jest w skrytce w Twierdzy też przepada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 14:33, HumanGhost napisał:

Ano właśnie, też to zauważyłem. Szkoda tylko, że w momencie gdy juz miałem kilka punktów
w nie wpakowanych. :-/
Przy zmianie mapy rozumiem, że to co jest w skrytce w Twierdzy też przepada?


Nie, skrytka na szczęście jest. Ale na samym początku będziesz miał problemy z handlarzem tak jak pisałem wyżej.

Spoiler

Ja poszedłem najpierw na północ, potem wschód i nie miałem żadnej lokacji. Dopiero gdy skręciłem na południe trafiłem na Los Alamitos. Zaraz wrzucę, info na jej temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Los Alamitos

Spoiler

Krótka lokacja na południe od Santa Fe Springs:
miasto-złomowisko , cos w stylu bimbrowni. Są miejsca radioaktywne ale nic ciekawego tam nie znalazłem, (percepcja na 8 lvl), ale sa takze miejsca gdzie można swobodnie chodzić.
5 robotów Dugana pilnuje kilka gór śmieci. Podczas próby zabrania czegokolwiek atakują drużynę, Wśród śmieci można znaleźć broń, można np. wyciągnąć snajperkę PG1 z przebiciem armora 10.
Mini quest -znajdujemy rannego szperacza, prosi nas o pomoc jeśli jest chirurg z drużynie. Poszukuje zaginionych dwóch psów.
Ponownie spotykamy rektora (tego gościa co był u Kolejarzy)
Jest także toster z kasetą video "Sanford & Son", a także torba kociego żwirku.



Cerritos. Pierwsza miejscowość jaką dostałem w sprawie pomocy przez radio.
Spoiler

Lokacja: Cerritos. W połowie drogi między Sante Fe a Los Alamitos.
Przez radio dostajemy informacje że ktoś poprosił nas o pomoc. Do dotarciu na miejsce Stara Farmerka mówi nam że Syntetycy zabrali jej krowy i zabili jej męża a ją postrzelili. Syntetycy znajdują się na północy lokacji, jest ich 8. Podczas rozmowy, gdy spytamy się o możliwość dołączenia możemy dowiedzieć się o Seal Beach, które znajduje się poza terenem radioaktywnym na południu. W momencie gdy mówimy im że jesteśmy Strażnikami atakują drużynę. Na mapie jest także kupiec (na wschód od farmerki), który sprzedaje medykamenty, amunicje a skupuje wszystko. Na zachodzie jest sejf, 6 lvl kasiarza: 81% na otwarcie i 5% krytyka

.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krótka piłka z mojej strony bo czytałem różne opinie i recki i teraz mam mieszane odczucia, choć skłaniam się bardziej za: Czego po tej grze może się spodziewać fan Falloutów + klasycznych rpg (Baldury itp.) i JA 2 ?
Jak coś w stylu F:Tactics to nie ma problemu.

A i jeszcze jedno... na jakiej platformie obsługiwana jest gra ? Na Steamie ?
Podają, że jest klucz do pobrania, ale nie podają skąd xp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 15:41, MisticGohan_MODED napisał:

Krótka piłka z mojej strony bo czytałem różne opinie i recki i teraz mam mieszane odczucia,
choć skłaniam się bardziej za: Czego po tej grze może się spodziewać fan Falloutów +
klasycznych rpg (Baldury itp.) i JA 2 ?
Jak coś w stylu F:Tactics to nie ma problemu.


To jest coś pośredniego pomiędzy F1,F2 a F:T. System walki jest niedopracowany, Ai jest bardzo kiepskie, balans zagadek i sprzętu jest kiepski. Poziom trudności jest nierówny. Grafika jest słaba, portrety postaci się powtarzają. Wiele osób ściąga fanowskie wizerunki do edytora postaci. Sam z nich skorzystałem. Gra posiada jeszcze wiele bugów, wiele osób skarży się na Hollywood że podstawowe questy są zabugowane i nawet tłumaczenie że to problemy z lokalizacją na inne języki niż angielski nic nie pomaga, bo nawet anglojęzyczni na tą lokacje się skarżą. Więc gdyby nie klimat i historia to gra by dawno z dysku poleciała do momentu aż jej nie poprawią. Pierwszy patch to było ok 800mega.

Dnia 11.10.2014 o 15:41, MisticGohan_MODED napisał:

A i jeszcze jedno... na jakiej platformie obsługiwana jest gra ? Na Steamie ?
Podają, że jest klucz do pobrania, ale nie podają skąd xp


Steam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 17:32, HumanGhost napisał:

Kojotów? Nie bardzo kojarzę o co chodzi. ;-)


Sorry, Skorpionów. :P

Spoiler

Miałem save przed wyjściem z Arizony i tak się zastanawiam jaka opcja jest lepsza: wybicie Skorpionów czy dogadanie się z nimi. Wiadomo że to psychole, ale w trakcie współpracy ze Strażnikami ten obszar może bardzo szybko wyjść na prostą i zrobić się normalnym, i bezpiecznym do zamieszkania. W końcu gdyby nie Strażnicy to tych Skorpionów by nie było. Są sami sobie winni, więc pewien dług mają do spłacenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak Ty i reszta graczy odniesiecie sie do dialogów? Gram w języku polskim i się zastanawiam czy to nie tego wina. Ale w każdym razie poziom dialogów jest duuuużo poniżej moich oczekiwa. To gra twórców największych hitów...a brzmi infantylnie, sztampowo i na siłe wulgarnie momentami. Choć nie raz od wulgaryzmów rysował mi sie usmiech.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować