Zaloguj się, aby obserwować  
logray

Wasteland 2

321 postów w tym temacie

Dnia 11.10.2014 o 19:54, leartist napisał:

Twoja cała wypowiedź to bullshit. Spoiler i już, oznaczaj.


Co jest mam oznaczać jako spoiler to moja decyzja, nie Twoja, gdyż patrząc na to co Ty nazywasz spoilerem to prawie każdy post powinien być oznaczony jako spoiler, więc mając takie rygorystyczne podejście jak Ty ja za chiny nie wszedłbym do takiego tematu jak ten. Nie zdradzam fabuły, ani questów pobocznych. To że dałem informacje o Angel to jak dla mnie drobiazg, bo nie ma tutaj questów związanych z NPC jakie się do nas dołączają. Od dawna trwają dyskusje o tym co można nazwać spoilerem, dla mnie info o tym jak się zachowują najemnicy to kwestia drugorzędna, a info o odejściu Rose kompletnie nie ma nic wspólnego z fabułą, gdyż jest to ukryte i dowiadujesz się przypadkiem. Angel - nawet gdybym wiedział że ona odejdzie po kilku misjach to i tak bym ją rozwijał tak aby jak najwięcej wyciągnąć z tego NPC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 19:56, leartist napisał:

Jak Ty i reszta graczy odniesiecie sie do dialogów? Gram w języku polskim i się zastanawiam
czy to nie tego wina. Ale w każdym razie poziom dialogów jest duuuużo poniżej moich oczekiwa.
To gra twórców największych hitów...a brzmi infantylnie, sztampowo i na siłe wulgarnie
momentami. Choć nie raz od wulgaryzmów rysował mi sie usmiech.


Ja oddzielam poziom dialogów od jakości spolszczenia. Jedno i drugie jest na niskim poziomie. Poziom dialogów w fabule może i ujdzie, ale już poboczne odzywki to kiepskie wykonanie. Zwłaszcza te niby śmieszne komentarze albo opisy, a kwestia wulgaryzmów to jak dla mnie momentami przegięcie. Niby Cenega nie miała za bardzo wpływu na jakość spolszczenia, ale chyba była jakaś kontrola jakości od nich, czy po prostu olali sprawę i wydali grę bo trzeba ją sprzedać. Jeśli olali to niezbyt dobrze świadczy o nich jako o firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 20:23, Kajdorf napisał:

> Twoja cała wypowiedź to bullshit. Spoiler i już, oznaczaj.

Co jest mam oznaczać jako spoiler to moja decyzja, nie Twoja, gdyż patrząc na to co Ty
nazywasz spoilerem to prawie każdy post powinien być oznaczony jako spoiler, więc mając
takie rygorystyczne podejście jak Ty ja za chiny nie wszedłbym do takiego tematu jak
ten. Nie zdradzam fabuły, ani questów pobocznych. To że dałem informacje o Angel to jak
dla mnie drobiazg, bo nie ma tutaj questów związanych z NPC jakie się do nas dołączają.
Od dawna trwają dyskusje o tym co można nazwać spoilerem, dla mnie info o tym jak się
zachowują najemnicy to kwestia drugorzędna, a info o odejściu Rose kompletnie nie ma
nic wspólnego z fabułą, gdyż jest to ukryte i dowiadujesz się przypadkiem. Angel - nawet
gdybym wiedział że ona odejdzie po kilku misjach to i tak bym ją rozwijał tak aby jak
najwięcej wyciągnąć z tego NPC.


To chyba nie ogarniasz podstawowej kwestii, że nawet takie drobiazgi wielu (w tym mnie) psują odbiór gry i tyle w temacie. Naprawdę, nie wchodzę w ten temat żeby łapać spojlery tylko dlatego, że ty uważasz ze to są kwestie drugorzędne. Dla wielu nie są, więc AKCEPTUJ TO i nie dziw się, że innym to przeszkadza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.10.2014 o 00:30, Marcin08 napisał:

To chyba nie ogarniasz podstawowej kwestii, że nawet takie drobiazgi wielu (w tym mnie)
psują odbiór gry i tyle w temacie. Naprawdę, nie wchodzę w ten temat żeby łapać spojlery
tylko dlatego, że ty uważasz ze to są kwestie drugorzędne. Dla wielu nie są, więc AKCEPTUJ
TO i nie dziw się, że innym to przeszkadza.


Wielu czyli ilu? Bo ja mogę to samo powiedzieć że wielu ma takie samo podejście jak moje. Skoro utrzymujesz kontakt z grupą o podobnym podejściu to wtedy wypowiadasz się za swoją grupę a nie za całość. A jak się mylę to takie tematy powstają aby można było swobodnie rozmawiać o grze, a spoilerujac takie szczegóły to temat traci sens istnienia. Skoro ktoś chce ogólnego tematu to są tematy z recenzjami, z opiniami. Więc sam sobie odpowiedziałeś: jak czepiam się drobiazgów to nie zaglądam do takich tematów. Dalej: coś co dzisiaj nie jest dla Ciebie spoilerem jutro może okazać się że to jednak było info o grze, i wtedy też będziesz narzekał bo skręciłeś w korytarz B a tam okazało się że opis co do A jest u Ciebie spoilerem?
Piszesz o akceptacji, a jak mam nazwać pisanie przez Ciebie dużymi literami gdzie jest ogólnie przyjęte że tego się nie stosuje bo jest traktowane jako krzyk? Więc dlaczego narzucasz innym swoje zdanie a sam się nie stosujesz do zasad ogólno przyjętych? Więc zastosuje się do tych zasad, mam nadzieje że Ty zrobisz to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 17:41, Kajdorf napisał:

Sorry, Skorpionów. :P


Dopiero będę decydował co robić. Póki co sprawdzam mapę czy aby czegoś nie przegapiłem, robię zapasy itd. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rodia - Pet Pistolet. Możemy go przyjąć do drużyny w Santa Fe na samym początku Kalifornii, prosi nas o pomoc z bandytami.

Spoiler

Pistolety - 8
handlarz - 8
Traper -6
ma do wydania 10 pkt, 23 lvl
odchodzi od nas gdy w podejmujemy pracę dla Skórzanych Dranii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2014 o 12:30, Kajdorf napisał:

Twierdza jest na terenie Arizony, po opuszczeniu tej mapy nie masz do niej już dostępu.

/**/
Prawda. wprowadzam w bład. U manierytów jest lekarz, co za złom leczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam kasiarza na 10 lvlu i natrafiłem na sejf na który mam tylko ok. 25% szans otwarcia. Jakiś błąd czy są po prostu sejfy które mają taki wysoki stopień trudności ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.10.2014 o 11:26, Szymon666 napisał:

Mam kasiarza na 10 lvlu i natrafiłem na sejf na który mam tylko ok. 25% szans otwarcia.
Jakiś błąd czy są po prostu sejfy które mają taki wysoki stopień trudności ?

Chyba tak, bo ja się też z tym spotkałem. Najlepsze jest to, że dopiero teraz, jak przechodzę drugi raz grę załapałem, że po krytycznej porażce można podjśc jeszcze raz, jak się ma użyje mechanika na uszkodzonym zamku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rodia - Virgil, Dante, Beatrice. I się zblokowałem. Cała mapa do powtórki, chyba :P

opis questa:

Spoiler

Wchodząc do Dantego widzimy jego kłótnię, po czym Beatrice od niego odchodzi. Po czym Dante prosi nas abyśmy namówili jego żonę do powrotu to wtedy dam nam woreczek żwiru. Okazuje się ze Dante to były kochanek Virgila, ten nam obiecuje że naprawi radio jak udowodnimy ze B. leci na kase D.



pierwsze podejście
Spoiler

Sądziłem że muszę najpierw pogadać z Beatrice i coś od niej wyciągnąć. Poszedłem do Denglera spytać się o nią, a tam tylko info że Dante chce ją do powrotu namówić. On mnie odsyła do B. abym jej się spytał o zdanie. Gdy do niej podszedłem to pojawia się tylko jedna opcja: że jej mąż chce powrotu, bez żadnej możliwości jakichkolwiek negocjacji. I w tym momencie quest z wyjawieniem jej prawdziwych zamiarów już jest nieaktualny. Po dojściu do tej szopy, nie mamy żadnej możliwości do rozmowy. Mój gaduła ma umiejętności na 7-8lvl, i nic mi się nie wyświetlało. Wychodzi na to że jest ważna kolejność rozmów.



Mam pomysł, zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak nie to mam dwa savy, jeden z początku wejścia na mapę, drugi
Spoiler

to zaraz po rozmowie z Beatrice.



Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

patch. 2,5 giga. Coraz większe one się robią.
Highlights

- Large amount of memory optimizations, particularly with audio, to improve performance and stability on lower-spec systems and 32-bit operating systems.
- Fixed enemy “unlimited AP” movement bug that allowed them to sometimes move much farther than intended.
- Extensive improvements and fixes to California questlines, particularly in Hollywood and Griffith Park. May require you to load an older save file before Hollywood to fully benefit.
- Added a travel speed toggle to the world map, allowing you to zip and zoom around if you so please (doesn''t affect encounters, only travel speed).
- Added a new UI when CNPCs are recruited. This lets you more easily compare their stats and choose to dismiss one when a new one offers to join.
- Custom portraits will now work correctly when Windows account username contains non-English characters.
- Added support for "Very Large" text.
- Added 50 messages to load screens containing gameplay hints and tips.
- Loading now continues when the game is tabbed out, and pauses after finishing.
- Further UI fixes and improvements, such as new and correctly used icons.
- Many localization updates and bug fixes across all languages.

For full release notes, please see: http://wastelandrpg.tumblr.com/post/99930440396/wasteland-2-patch-2-58154-release-notes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nowy strażnik: Brat Thomas


Spoiler


Po aktywacji radia w Rodii w Santa Fe pojawia się były kapłan z Milicji Boga.
27lvl
Koordynacja 7
Szczęście 1
Czujność 3
Siła 4
Szybkość 4
Inteligencja 8
Charyzma 3

Pistolety maszynowe 9
Medyk Polowy 8
Chirurg 8
Broń obuchowa 6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Ja to zrobiłem tak, wchodząc do lokacji na bramce oklepałem strażników (skórzanych darni chyba) i później wszyscy byli juz do mnie wrogo nastawieni. Po zabiciu tego ich szefa trójkącik Virgil, Dante, Beatrice sam się rozwiązuje. Więcej nie piszę, żeby ci nie psuć zabawy ale uderzaj w kierunku szefa skórzanych drani :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Właśnie o tym sposobie myślałem. Poszedłem uwolnić burmistrza z klatki, wypuściłem go z klatki i w tym momencie pojawili się szefowie Dranii. Jedna uwaga: nie można iść do siedziby, bo tam wszyscy są oznaczeni jako wrogowie, B. także.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

miejscowość: Inglewood - komunikat przez radio o pomoc

Spoiler

Pewna rodzina informuje nas że ich dom został zaatakowany przez gigantycznego syntka. Po zabiciu go możemy pohandlować z kupcem który nas wezwał.Jako nagrodę dostajemy namiar na kapliczkę. Poza amunicja ma na sprzedaży dwa pancerze. Jeden to armor 7 bez żadnych wymagań, drugi to armor 10 który wymaga 7 siły. Dałbym screena z tego syntka ale to może być zbyt duży spoiler, bo jest ciekawy i ma interesujące ataki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować