Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Festiwal zniszczenia na nowym materiale z Battlefielda 3

20 postów w tym temacie

jestem ciekaw czy ta woda, która leci pod koniec materiału będzie "zalewała" oczy gracza powodując odpowiedni to tego efekt...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To, że jest ciasno i zadyma to znaczy, że jest to CoD? ...ok, tam tak jest, ALE rozumiem twórców. Poprzednie mapki to rozległe tereny, teraz dostaniemy ciasnotę. Idealny terenik na bieganie z pompką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2012 o 19:28, takticalpl napisał:

Usas, claymore, m320, rpg. Tak mozna podsumowac tą mapę.

zapomniałeś o c4 i granatach :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ze najwiecej serwerów i najwięcej ludzi gra na mapie w metrze. Wiec zrobili dodatek na oczekiwania Fanów i pewnei zeby jeszcze podebrac więcej graczy z którzy przyszli od CoD''a bo ja specjalnie za Metrem nie przepdam. Ja pewnie i tak go kupie ale mnie bedzie interesowal ten nastepny z mega wielkimi mapami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ze najwiecej serwerów i najwięcej ludzi gra na mapie w metrze. Wiec zrobili dodatek na oczekiwania Fanów i pewnei zeby jeszcze podebrac więcej graczy z którzy przyszli od CoD''a bo ja specjalnie za Metrem nie przepdam. Ja pewnie i tak go kupie ale mnie bedzie interesowal ten nastepny z mega wielkimi mapami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ogólnie system zniszczeń niczym nie imponuje natomiast porównaniu z MW1 jak najbardziej na miejscu Przypomina mi się Killhouse co tam się dzieje na tdm XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 18.03.2012 o 19:52, N3xuS napisał:

Hmm.. słaby system zniszczeń na moje oko. Kilka dziur w ścianach i na tym koniec.
Ostatnio czytałem news gdzie epic games prezentował swój model zniszczęń, który według
mnie prezentował sie o wiele lepiej.

Dla porównania: http://www.youtube.com/watch?v=9lCkB77it-M



Hmm Epic jeszcze dużo musi poprawić, bo to bardziej wygląda na rozwalanie klocków niż realistyczną destrukcje wszystko się rozlatuje dość sztucznie i po, za ładną destrukcją podłóg reszta wygląda biednie.

A w BF3 w obecnej grze destrukcja pomimo ograniczeń wygląda bardziej realistycznej i nie mówię tu o ograniczeniach z destrukcji tylko realizmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.03.2012 o 20:59, TTBoS napisał:

Hmm Epic jeszcze dużo musi poprawić, bo to bardziej wygląda na rozwalanie klocków niż
realistyczną destrukcje wszystko się rozlatuje dość sztucznie i po, za ładną destrukcją
podłóg reszta wygląda biednie.

A w BF3 w obecnej grze destrukcja pomimo ograniczeń wygląda bardziej realistycznej i
nie mówię tu o ograniczeniach z destrukcji tylko realizmie.


Oczywiście masz racje to jeszcze jest do dopracowania i mało tego to tylko demko a nie jakaś dopracowana gra.
Ale poziom destrukcji jest o wiele większy. A gdyby w BF3 nie było upiekszaczy typu "iskry, dym , tłuczone szkło" to wyglądało by to biednie. Epic dopracuje fizyke dorzuci upiekszacze i bf ze swoja destrukcja nie będzie dorównywać.

Osobiście śmiem nawet stwierdzić ze poziom destrukcji w BF: BC2 był wiekszy niz jest obecnie.
Ale może mi się tylko wydawać bo nie spędziłem nie wiadomo ile godzin na obu produkcjach by być w 100% pewny.

ozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TTBoS ,destrukcja w bf3 wyglada crapowato i poza masa particli maskujacych popujace sie dziurki oraz oskryptowane skladanei sie budynkow to nic tam nie ma . Tutaj przynajmniej geometria jest na bierzaco wycinana i co najwazniejsze na fizyce . Apex w UE3 jest duzo bardziej zaawansowanym toolem i w odpowiednich raczkach miazdzy ten archaizm z battlefielda (ktory po odkryciach nie ma nawet realtimowo liczonego global illumination jak to chwalono na trailerach przed premiera).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.03.2012 o 00:05, hydzior napisał:

TTBoS ,destrukcja w bf3 wyglada crapowato i poza masa particli maskujacych popujace sie
dziurki oraz oskryptowane skladanei sie budynkow to nic tam nie ma . Tutaj przynajmniej
geometria jest na bierzaco wycinana i co najwazniejsze na fizyce . Apex w UE3 jest duzo
bardziej zaawansowanym toolem i w odpowiednich raczkach miazdzy ten archaizm z battlefielda
(ktory po odkryciach nie ma nawet realtimowo liczonego global illumination jak to chwalono
na trailerach przed premiera).


Zgadzam sie z Toba.

A tu cytuje recenzje z gram.pl BF 3 dowód na to iz nie tylko ja tak myślę co do tej destrukcji ze w BF:BC2 była wieksza :)

" Nie jest natomiast tak słodko z modelem zniszczeń. Nie wiem, czy wynikało to z konieczności równania do najniższego wspólnego mianownika (czyli konsol), czy po prostu DICE uznało, że współczesne pecety nie są jeszcze w pełni gotowe na Frostbite 2.0, ale trudno pozbyć się wrażenia, że niezniszczalnych elementów otoczenia jest tu znacznie więcej, niż w BC2."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować