Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

BioWare dziękuje fanom za krytykę zakończenia Mass Effect 3. Ale czy zamierza coś z tym zrobić?

106 postów w tym temacie

Dnia 20.03.2012 o 16:33, Sanders-sama napisał:

Ten pan jest z EA i słyszałem o nim... Mi chodziło o kogoś wysoko postawionego z BW...

A jak myślisz, czym jest teraz Bioware? Oddziałem EA, tak jak DICE. Muzyka już nie ma wiele do powiedzenia nt. rozwoju firmy.
Tak więc Reddi ma rację - szefem szefów w Bioware jest Riccitiello.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.03.2012 o 17:44, Juri_gag napisał:

To widze zakończenie wprost epickie, dobrze że nie kupiłem tego badziewia bo widze najgrosza
część ME ;x poczekam aż się pojawi w PK.


Widzisz, cały problem polega na tym że to jest dobra gra. Tylko ostatnie 5 minut to czysty idiotyzm albo niesamowicie zajebiste posunięcie (jeśli teoria o indoktrynacji jest prawdziwa).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.03.2012 o 11:44, Reddi napisał:

Proponowałbym całkowite wywalenie dialogów - przecież dla osób, które chcą nieskomplikowanej
rozgrywki, stanowią one zbędne utrudnienie.

bo w ME to dialogi były skomplikowane i trzeba było uważać co się klika.. nigga plz, tu zawsze chodziło o wybieranie opcji u góry lub na dole przez całą grę. A skoro mechanika i tak zmusza do bycia takim lub takim (bo próby bycia po środku są tępione), to po co udawać, że jest inaczej? Cierpią na tym tylko cutscenki które można było w pełni wyreżyserować, a nie przerywać je formą prostackiego QTE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko nadzieje ze przestaną zatrudniać scenarzystów z produkcji na poziomie "Czemu ja?" w swoich grach. Jako Wieloletni Mistrz Gry różnych systemów stwierdzam, że ja za darmo napisałbym bardziej sensowny scenariusz, niż oni stworzyli do ME3, za ciężkie korporacyjne pieniądze. Nie znoszę kiedy ktoś traktuje mnie jak bezmózgiego leminga i oczekluje, że wszystko w histori bedzie sie działo "bo tak" i nikt nie zapyta skąd tyle nieścisłości fabularnych. Dla mnie to skandal i oczywista obraza mojej inteligencji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 20:31, dark_master napisał:

bo w ME to dialogi były skomplikowane i trzeba było uważać co się klika


Dla niektórych ewidentnie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

SPOJLERY!!! ---
Z tego, co wiem, to gracze nie płaczą po Shepardzie, tylko wkurzają się faktem, że zakończenie jest nielogiczne, Gwiezdny Dzieciak pierniczy jak potłuczony, deux ex machiny w dużej liczbie prześcigają się absurdem a fabuła ostatnich 15 minut świetnej gry jest dziurawa jak ser szwajcarski. Te 60+ tysięcy graczy to właśnie ludzie, którzy od "jedynki" zwracali uwagę głównie na stronę fabularną. I jeszcze jedno: BioWare zapowiadało całe multum zakończeń. Zakończenia są trzy, różnią się de facto kolorem eksplozji, i są bezsensowne - a jeśli weźmie się pod uwagę konsekwencje owych zakończeń <zniszczenie przekaźników masy> to dojdziemy do wniosku, że np. cała armada, która walczyła o Ziemię jest teraz na niej uwięziona i wszyscy mają ostro przerąbane. Polecam choćby: http://tvgry.pl/?ID=2278 --- dla tych, którzy ciągle jeszcze myślą, że burza o zakończenie to fanaberia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować