Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars 2 nie będzie grą typu "płać by wygrać"

51 postów w tym temacie

do czasu - bo po co płacić jak niemożna mieć nic fajnego co da przewagę, lub wyróżni postać. Zawsze tak gadają.. .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2012 o 18:29, Silvari napisał:

do czasu - bo po co płacić jak niemożna mieć nic fajnego co da przewagę, lub wyróżni
postać. Zawsze tak gadają.. .

W LoLu ponoć wypaliło.
W GW1 zresztą też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2012 o 18:45, SarenkaB napisał:

> do czasu - bo po co płacić jak niemożna mieć nic fajnego co da przewagę, lub wyróżni

> postać. Zawsze tak gadają.. .

Post do usunięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 20:07, Tevlok napisał:

@up

No niekoniecznie tak, bo jaki byłby sens robienia explorable mode w dungeon/story mode/PvP.
Na pewno dodadzą jakieś różnice w stat.
Zabicie potworka z 30 Lvl bronią z 1 Lvl... I don''t think so.
Zresztą będą w store transmutation stone, które umożliwią ujednolicenie wyglądu sprzętu.
Zbierasz gear odpowiadający twojej profesji (buffs/stats etc.) transmutacja i masz zestaw
o wyglądzie jaki ci odpowiada.


Przecież sam pisałeś, że skalują się z poziomem postaci, więc zbieram miecz na poziomie 1, a na poziomie 30 ma on wyższe statsy tylko wygląda tak samo jak ten z pierwszego.
To te z dungeona są jakieś lepsze, czy tylko wyglądają ładniej? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przypuszczam, że wprowadzą małe różnice w stats w zależności od strefy levelowej, w której przedmiot został zdobyty.

Cytat z http://wiki.guildwars2.com/wiki/Frequently_Asked_Questions odnośnie zbroi.
"Armor affects your stats, and is known to boost your attributes. Whilst there is not a lot of information on armor comparison of the same level, it is heavily implied that armor sets of the same level and of the same armor class only differ aesthetically."

Czyli mówiac krótko boost do stats w zależności od levelu + inny wygląd.

Sprzęt z dungeon będzie mozna nosić od określonego levelu.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Armor

Znalazłem także że że będą prawdopodobnie bonusy w zależności od klasy postaci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2012 o 18:29, Silvari napisał:

do czasu - bo po co płacić jak niemożna mieć nic fajnego co da przewagę, lub wyróżni
postać. Zawsze tak gadają.. .

Akurat w takim LoLu na przykład działa to całkiem nieźle. Ja przez rok bawiłem się świetnie, nie płacąc ani grosza, ale wiem, że wielu graczy kupuje różne pierdółki, mimo tego nie widać jakiejś przepaści między obiema grupami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się że to tylko iluzja... Skoro można sprzedać kryształy kupione za prawdziwe pieniądze za złoto w grze to tak jak by można kupić za prawdziwe pieniądze walutę w grze.
Może i jest to prawda że nie można mieć dzięki pieniądzom silniejszej postaci ale tylko jeżeli mamy na myśli lepsze statystyki gdy przecież w gw2 wszyscy będą mieli takie same, zamiast tego wyznacznikiem siły i sensem gry oraz celem będą te skiny... Wiec na to samo wychodzi... Ja muszę spędzić 40 godzin farmiąc set, a jakiś gościu śpiący na kasie sobie po prostu go kupi w 15 minut... Można kupić czas... To samo z xpboosterami... Imo jest to kupowanie PRZEWAGI...
Niezbyt mi się to podoba, ale zawsze można grać po prostu dla funu a nie dla przedmiotów, wtedy nie ma różnicy czy osiągniemy cel w 15 minut czy w 40 godzin... D:

Jeszcze czytałem że przedmioty z dungeonów mają mieć ciekawiej rozdystrybuowane statystyki, więc już przewiduje sytuacje gdy chcemy mieć ofensywne statystyki dzięki czemu będziemy lepsi w pve ale wolimy wygląd innego, fajniejszego setu przez co trzeba kupić sobie ileś tam tych transumation orbów by zmienić wygląd ale zachować skuteczność... D: ?? Ale to tylko spekulowanie, możliwe że jestem w błędzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Nie wiem jakie będą przeliczniki, ale prawda jest taka, że handel złotem trudno powstrzymać w mmo. Arena Net ma do wyboru pozwolić na handlowanie złotem graczom, albo zacząć samemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mniemam kontrowersyjny fragment dotyczący gemów i złota znaczy tyle, że gra będzie miała wbudowaną opcję wymiany gemów na złoto POMIĘDZY GRACZAMI a NIE generowanie przez system "nowego" złota (co oznacza inflacje i jest zawsze niemilie widziane w grach MMO).

Zwyczajnie niewiele da się zrobić żeby takie wymiany powstrzymać a zmniejszenie szans na to, że ktoraś ze stron wymiany zostanie oszukana zmniejszy liczbe ragequitów i marudzenia na forach więc wszyscy powinni być zadowolen (mając dużo golda będzie można sobie kupić te wszystkie bajery na wygląd)i a gospodarka gry nie ucierpi.

W dodatku kiedy istnieje legalny system przynajmniej część ludzi mających za dużo $$$ nie będzie korzystać z usług tak zwanych goldsellerów. Wielu może myśleć, że na jedno wyjdzie ale w praktyce pieniądz, który przejdzie przez wydawcę gry pomoże ją utrzymać i tworzy dodatkowe usługi (premium itemki) a taki kupiony na zewnętrzynch serwisach tylko zwiększa (no dobra utrzymuje zakładając, że gold jest legalny ale zwykle w regulaminie jest zakaz sprzedaży) jego ilość w obiegu co prowadzi do wcześniej wspomnianej inflacji.

Ogólnie trzymam kciuki chociaż nie grałem w pierwszą cześć GW jako, że do f2p (znanych powszechnie jako p2w czyli pay2win) już nie mam cierpliwości a większość abonamentówek nie dość, że wymaga zakupuj samej gry to trzeba potem ostro bulić za abonament a nie czuję się komfortowo czując, że "muszę" grać bo mi abonament (czyli gotówka) "przepada" jak tego nie robię :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować