Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Max Payne 3 na PC to nie port. Wsparcie dla DX11 i 3D oraz szereg innych udogodnień

31 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Rockstar ujawnił szczegóły na temat pecetowej wersji Max Payne 3. Gra ukaże się co prawda z niewielkim opóźnieniem względem konsol, ale użytkownicy komputerów nie powinni narzekać.

Przeczytaj cały tekst "Max Payne 3 na PC to nie port. Wsparcie dla DX11 i 3D oraz szereg innych udogodnień" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DX11 czy nie, tekstury na screenach wołają o pomstę do nieba :p
Dobra, przesadzam. Jak gameplay będzie w miarę dobry, to nikomu grafika nie będzie przeszkadzać, ale nie ma co cwaniaczyć z tym DX11, bo koń jaki jest - każdy widzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DX11 czy nie... oby na moim sprzęcie poszedł. Bo tylko tego pragnę. Nie potrzebne mi wodotryski i inne funkcje parzenia kawy- ważne żeby chodziło bez potrzeby bawienia się w żonglera sprzętem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 21:37, Kadaj napisał:

Czyli grafika jak w DX9, tylko wymagania wyższe? ;p


DX11 oferuje lepszą optymalizacje niż była by możliwa na tym przestarzałym ... jakim jest DX9 ale z drugiej strony to Rockstar więc optymalizacja pewnie będzie skopana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 21:39, ZubenPL napisał:

DX11 oferuje lepszą optymalizacje niż była by możliwa na tym przestarzałym ... jakim
jest DX9


Kompletnie nie rozumiem argumentu. Co Ci daje ta lepsza optymalizacji? Jak ktoś ma bardzo dobry sprzęt to i DX11 i DX9 działa mu płynnie(mimo kosmetycznych różnic, niewspominając już o tym, że DX11 dużo bardziej zażyna grafikę). Gracze z bardziej podstażałym sprzętem czy też nie takim z górnej półki będą cisnąć na DX9 bo inaczej zobaczą pokaz slajdów i to tak tylko i wyłącznie wtedy jeżeli ich karta w ogóle wspiera DX11

Więc pytanie moje, co Ci z tej optymalizacji? :P Nikt nie wybieże DX11 dlatego że jest lepiej napisane i mu gra sprawniej działa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 21:46, Pryka napisał:

Kompletnie nie rozumiem argumentu. Co Ci daje ta lepsza optymalizacji? Jak ktoś ma bardzo
dobry sprzęt to i DX11 i DX9 działa mu płynnie. A gracze z bardziej podstażałym sprzętem
czy też nie tym z górnej półki będą cisnąć na DX9 bo inaczej zobaczą pokaz slajdów i
to tak tylko i wyłącznie jeśli ich karta wspiera DX11

Więc pytanie moje, co Ci z tej optymalizacji? :P


DX11( jako sama biblioteka bez teselacji i innych efektów) oferuje możliwość uzyskania większej płynności niż w przypadku identycznej grafiki wykonanej na bibliotece DX9. O zaraz mię strolują "znafcy" z cudownym XP i jeszcze lepszym DX9 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 21:50, ZubenPL napisał:

ciah


No wiem. Problem w tym, że nikt nie używa DX11 aby uzyskać jakość pokroju DX9

Wyciskają całość DX11, efekty są praktycznie zerowe a grafika zamienia się w piec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 21:53, Pryka napisał:

Wyciskają całość DX11, efekty są praktycznie zerowe a grafika zamienia się w piec.


Teselacja to ładny efekt ale żadna gra go w 100% nie wykorzystuje, jedyne ładne wykorzystanie teselacji ale tylko miejscami jakie wadziłem to był crysis 2 z innymi efektami jest podobnie gry nie wykorzystują jego mozliwości. Efekty DX11 typu teselacja można wyłączyć w opcjach i cieszyć się większą wydajnością niż w identyczny ustawieniach z wykorzystaniem DX9.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 21:57, ZubenPL napisał:

Teselacja to ładny efekt ale żadna gra go w 100% nie wykorzystuje jedyne ładne wykorzystanie
teselacji ale tylko miejscami jakie wadziłem to był crysis 2 z innymi efektami jest podobnie
gry nie wykorzystują jego mozliwości. Efekty DX11 typu teselacja można wyłączyć w opcjach
i cieszyć się większą wydajnością niż w identyczny ustawieniach z wykorzystaniem DX9.


Obecnie to coraz mniej można można sobie konfigurować ustawienia graficzne, więc polemizowałbym. Zresztą nawet jak można, to nie wszystkie "krytyczne" ustawienai są dostępne z poziomu gry, i trzeba się pobawić czasem głębiej. Ale to wykonalne :)

Przykład przy Dragon Age 2, tutaj akurat wkracza DX10, takie same ustawienia jak przy DX9 wydajność uwalona o połowę. Bo nie da się wyłączyć "ficzersów" albo je łykasz razem z DX10 albo spadaj na DX9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 22:01, Pryka napisał:

Obecnie to coraz mniej można można sobie konfigurować ustawienia graficzne, więc polemizowałbym.
Zresztą nawet jak można, to nie wszystkie "krytyczne" ustawienai są dostępne z poziomu
gry, i trzeba się pobawić czasem głębiej. Ale to wykonalne :)

Przykład przy Dragon Age 2, tutaj akurat wkracza DX10, takie same ustawienia jak przy
DX9 wydajność uwalona o połowę. Bo nie da się wyłączyć "ficzersów" albo je masz razem
z DX10 albo spadaj na DX9


Dragon age 2 to pod wieloma względami nieśmieszny żart bioware. Pod graficznym również jest skopany wiele opcji które bez problemu by działały na DX9 wymagają dx10 i 11 co jest kpiną przy poziomie grafiki która jak w zasadzie całą grą zachwycać się mogą jedynie Biodrony.
Np: w World of Warcraft po włączeniu DX11 gra zyskuje na płynności oczywiście tam włącznie DX11 chyba nie daję jakiś dodatkowych efektów graficznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 22:06, ZubenPL napisał:

niah


Nie wątpię że zyskuje na płynności :)

Ale w innych przypadkach sam wiesz jak jest, albo łylasz teselację i inne szmery bajery włączając DX11 bą są na sztywno sprzężone z trybem DX11 , albo wypad na DX9 :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tekstury prezentują poziom psx-a, nie wiem czym tu się podniecać bo całość na screenach wygląda po prostu bardzo słabo. I to nie jest żart, popatrzcie tylko na teksture ściany albo metalowych wykończeń. To nawet nie jest poziom PS2... załośne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 22:11, dweYn napisał:

Tekstury prezentują poziom psx-a, nie wiem czym tu się podniecać bo całość na screenach
wygląda po prostu bardzo słabo.


O PSX to Ty chyba słyszałeś tylko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.03.2012 o 22:01, Pryka napisał:


Przykład przy Dragon Age 2, tutaj akurat wkracza DX10, takie same ustawienia jak przy
DX9 wydajność uwalona o połowę. Bo nie da się wyłączyć "ficzersów" albo je łykasz razem
z DX10 albo spadaj na DX9


No, popatrz - grałem w DAII na DX9, DX10 i DX11 na słabszym i na obecnym sprzęcie i nigdzie nie uświadczyłem złej optymalizacji, gra zawsze była płynna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 22:11, Pryka napisał:

Ale w innych przypadkach sam wiesz jak jest, albo łylasz teselację i inne szmery bajery
włączając DX11 bą są na sztywno sprzężone z trybem DX11 , albo wypad na DX9 :|


Ale są też gry jak metro 2033 w których takie bajery jak teselacje i zaawansowany DOF możesz wyłączyć w opcja i nadal korzystać z DX11.

Dnia 22.03.2012 o 22:11, Pryka napisał:

Tekstury prezentują poziom psx-a, nie wiem czym tu się podniecać bo całość na screenach
wygląda po prostu bardzo słabo. I to nie jest żart, popatrzcie tylko na teksture ściany
albo metalowych wykończeń. To nawet nie jest poziom PS2... załośne...


Wiem że niektórzy nigdy nie widzieli na oczy gier na PSX czy PS2 :) ale błagam skończ trololo.

Dnia 22.03.2012 o 22:11, Pryka napisał:

No, popatrz - grałem w DAII na DX9, DX10 i DX11 na słabszym i na obecnym sprzęcie i nigdzie
nie uświadczyłem złej optymalizacji, gra zawsze była płynna.


Może ma jeszcze słabszy komputer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.03.2012 o 22:14, lis_23 napisał:

No, popatrz - grałem w DAII na DX9, DX10 i DX11 na słabszym i na obecnym sprzęcie i nigdzie
nie uświadczyłem złej optymalizacji, gra zawsze była płynna.


Zobacz sobie najpierw różnice w klatkach. Bo były i to duże.

Cieszę się bardzo że Ci dobrze działało, ale shit stormu na forum bioware nie robili znudzeni malkontenci tylko wnerwieni gracze, cierpiący na dziwną przypadłość, delikatnie lepszych tekstur, a znacznie gorszej jakości gry przy DX11 czy tam 10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Deus Ex: HR o ile się nie mylę można tam było włączyć DX11 i wyłączyć teselacje. Efekt ? Brak różnic a za to jaka płynność gry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować