Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Chcielibyście zagrać w taktycznego shootera z prawdziwego zdarzenia? Zrzućcie się na projekt Takedown!

21 postów w tym temacie

Michał Ostasz

Christian Allen, jeden z autorów Halo: Reach, zbiera fundusze na stworzenie gry będącej przedstawicielem wymarłego właściwie gatunku taktycznych shooterów. Czy warto zainteresować się projektem

Przeczytaj cały tekst "Chcielibyście zagrać w taktycznego shootera z prawdziwego zdarzenia? Zrzućcie się na projekt Takedown!" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejny fps pokroju Rainbow Six ? Przecież ta seria to już jak Call of Duty się zrobiła. Nie dziękuje, fps mam już dosyć na rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I znowu prosza graczy o pieniadze na zrobienie gry :) Litosci, najbardziej zalosne zachowanie jakie w zyciu widzialem w tym fachu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 13:11, ACFan napisał:

@up jesli dasz kase na projekt, nie płacisz drugi raz za wersje finalną.

W takim razie ok. Dzięki za doinformowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@TigerXP A dla mnie jeden z lepszych pomysłów. Zwłaszcza jeżeli chodzi o gry niszowe (np symulacje) Gracz finansuje projek i w zależności od włożonej gotówki albo otrzymuje zniżkę na grę, dostaję grę za darmo lub jeżeli zainwestuje więcej dostaje udział w zyskach. Mamy wtedy przede wszystkim wpływ na wygląd gry i to jest najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 12:59, TigerXP napisał:

I znowu prosza graczy o pieniadze na zrobienie gry :) Litosci, najbardziej zalosne zachowanie
jakie w zyciu widzialem w tym fachu.


Pomyśl lepiej dlaczego to robią to byś się nie dziwił. Poza tym przez takie gówna jak COD, uformowała się moda na prostackie gry a takich pokroju starych R6 czy SWAT brakuje. Sam powróciłem do SWAT 4 w dniu wczorajszym i żałuje, że takie gówna jak obecnie są dostępne na rynku w dalszym ciągu wychodzą i ludzie to kupują. Brakuje gier, gdzie trzeba planować teraz lecisz i przyklejasz się do ściany i strzelasz jak debil na prawo i lewo.

Bo wydawca chce...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@TigerXP żałosne to jest wydawanie pociętych gier i żądanie za te "dodatki" dodatkowej opłaty, a nie proszenie graczy o pomoc w sfinansowaniu niszowych projektów które bez ich wkładu nie mają szans na powstanie bo żaden wydawca nie widzi w nich materiału na zarobienie dużej kasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Sam powróciłem do SWAT 4 w dniu wczorajszym i żałuje, że takie gówna jak obecnie są dostępne

Dnia 28.03.2012 o 15:13, X0r3X napisał:

na rynku w dalszym ciągu wychodzą i ludzie to kupują. Brakuje gier, gdzie trzeba planować
teraz lecisz i przyklejasz się do ściany i strzelasz jak debil na prawo i lewo.


W SWAT4 świetnie się grało - twarda,policyjna robota, emocje spore, chociaż często nie dochodziło nawet do naciśnięcia spustu - strasznie miło wspominam ten tytuł. Podobnie dobrze zapamiętalem Hidden&Dangerous, choć ten miał bugów od cholery i trochę ;-)

Dwie rzeczy mnie zaskoczyły w tej wiadomości - pierwsza, że multiplatformowy (PC,PS3,X360) projekt wymaga ledwie 200 tys. dolców (tak wiem, to nisza, ale kwota i tak nie wydaje mi się wygórowana). I druga bardziej istotna - że nawet takiej kwoty prawdopodobnie nie uda się zebrać :/ Widać brak znanego nazwiska (Shaffer, Fargo) robi swoje... chociaż może to nie to ? Jakiś były, kompletnie nieznany pracownik BioWare na swoją grę kase zebrał... To może... ech, chyba taktyczne strzelaniny w stylu RS czy SWATu zdechły całkowicie i nikomu już nie są potrzebne, skoro chętnych do sypnięcia groszem brak. Smutne :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 15:14, Altairus napisał:

@TigerXP żałosne to jest wydawanie pociętych gier i żądanie za te "dodatki" dodatkowej
opłaty, a nie proszenie graczy o pomoc w sfinansowaniu niszowych projektów które bez
ich wkładu nie mają szans na powstanie bo żaden wydawca nie widzi w nich materiału na
zarobienie dużej kasy.


Tak, DLC jest takze szczytem zalu, zgadzam sie. Ale rownie zalosne jest wyciaganie pieniedzy od graczy zeby zrobic gre. Wydawca by sie znalazl jesli tylko producent by dobrze ogarnal temat.
Po prostu jednemu zbieranie kasy sie udalo i teraz reszta frajerow idzie na latwizne, tak sa dla mnie frajerami skoro to robia. Kiedys nie bylo tego typu praktyk i tez wychodzily gry porzadne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale rownie zalosne jest wyciaganie pieniedzy

Dnia 28.03.2012 o 15:30, TigerXP napisał:

od graczy zeby zrobic gre.


Powiedzmy - kontrowersyjne. Takie internetowe żebractwo, ale że ci co zapłacili te 15$ dostaną grę jak wyjdzie to nie widzę problemu.

Wydawca by sie znalazl jesli tylko producent by dobrze ogarnal

Dnia 28.03.2012 o 15:30, TigerXP napisał:

temat.


Przy dzisiejszej konkurencji ? Przy dzisiejszych budżetach i ryzyku ? Przy braku zapotrzebowania na niektóre gatunki ? Stary raczysz żartować :) Poczytaj sobie wywiad z Brianem Fargo jaka jest konkurencja, jaka jatka wśród wydawców i jak ci wydawcy potrafią być zachowawczy. Mały deweloper ma trudności, żeby się przebić, ba czasem nie ma w ogóle szansy żeby wystartować. Czy wiesz, że CDP miał trudności ze znalezieniem zachodniego wydawcy dla pierwszego Wiedźmina ? Czy wiesz, że Brian Fargo był z propozycją zrobienia Wasteland 2 u każdego dużego wydawcy i nikt nie wykazał zainteresowania żeby wyłożyć kase na ten projekt ? Brian Fargo - człowiek legenda w tej branży.

A Ty piszesz, że gość "bez nazwiska", który chce zrobić grę z martwego gatunku, którą kupi może z pięć osób na krzyż, dostanie tak "na krzywy ryj" kasę od wydawcy i jeszcze ten wydawca nie będzie mu się wtrącał do jego założeń ? Stary, proszę Cię - nie żartuj :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

De facto projekt ma jakiegoś inwestora ale musza zebrać 200tyś żeby go zapewnieć że ta produkcja ma jakichś odbiorców
@TigerXP To nie jest wyciąganie kasy tylko nowa forma preordera :P jeśli nic z tego nie wyjdzie nikt nic nie straci a nikt cię nie zmusza płacić więcej jak podstawowe 15$ aby dostać "gołą" grę
Może i można było robić dobre gry ale jakie były ich budżety ? teraz wydanie porządnej produkcji kosztuje kupę kasy
Takedown jeśli projekt dojdzie do skutku ma zapewnionych ze 20-30 weteranów z wielu dobrych firm zajmujących się strzelaninami wrzelkiego typu wiec potencjał jest naprawdę duży

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować