Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Brian Fargo: Zreaktywowanie studia Black Isle sprawiłoby, że byłbym naprawdę szczęśliwy

16 postów w tym temacie

Gdyby nawet reaktywowali Black Isle to jeszcze nie znaczy że tworzyli by tak samo świetne gry jak wtedy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 17:50, Fang napisał:

Gdyby nawet reaktywowali Black Isle to jeszcze nie znaczy że tworzyli by tak samo świetne
gry jak wtedy...


No jeśli zebrał by wszystkich ludzi którzy tam pracowali - to nie powiedziane.
Sam z sentymentem wspominam wiele gier od BI, nawet takie tytuły jak np h&s''y w świecie Forgotten Realms na PS2, czyli świetne dwie części BG:DA
Bah jak jestem przeciwnikiem tego całego syfu jaki teraz kręci się wokół kick-startera to na reaktywację tego studia dołożył bym ze swojej kieszeni kasę gdyby tylko była taka potrzeba, dla BI był bym w stanie zaryzykować własnym portfelem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja też bym się bardzo ucieszył pod warunkiem, że zespół tworzący black isle studios byłby taki sam jak podczas rozwiązania studia. Swoją drogą cały ten Kickstarter powoli przywraca mi nadzieję na powrót złotego okresu gier komputerowych w którym się wychowałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 17:55, Pietro87 napisał:

potrzeba, dla BI był bym w stanie zaryzykować własnym portfelem.


Miło, ale BI nigdy nie wydało żadnej gry na konsole. Nie mają z takimi np. Dark Alliance nic wspólnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 18:14, Sad_Statue napisał:

> potrzeba, dla BI był bym w stanie zaryzykować własnym portfelem.

Miło, ale BI nigdy nie wydało żadnej gry na konsole. Nie mają z takimi np. Dark Alliance
nic wspólnego.


Zrobili dwójkę...

" It is the sequel to Baldur''s Gate: Dark Alliance and was developed by Black Isle Studios."

http://en.wikipedia.org/wiki/Baldur''s_Gate:_Dark_Alliance_II

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 18:18, Fang napisał:

> > potrzeba, dla BI był bym w stanie zaryzykować własnym portfelem.
>
> Miło, ale BI nigdy nie wydało żadnej gry na konsole. Nie mają z takimi np. Dark
Alliance
> nic wspólnego.

Zrobili dwójkę...

" It is the sequel to Baldur''s Gate: Dark Alliance and was developed by Black Isle Studios."

http://en.wikipedia.org/wiki/Baldur''s_Gate:_Dark_Alliance_II


Z tego co kojarzę, to "prawdziwe" Black Isle zamknięto razem z zamknięciem projektu Van Buren, co nastąpiło w 2003 roku. Co oznacza, że Lioneheart jak i prawdopodobnie Dark Alliance II nie były robione przez "ten" Black Isle, a raczej skorzystano tylko z nazwy, by podbić sprzedaż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oba DA były tworzone przez BI, studio było na wykończeniu ale dwójkę dali radę skończyć [ogłoszenie upadłości miało miejsce w 2003, premiera pierwszego DA w 2002 tak samo jak np ID, premiera drugiego DA co prawda w 2004 ale na ukończeniu był już w 2003 więc fakt, że studio zlikwidowano nie przeszkodził gry wypuścić]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 18:26, Sad_Statue napisał:

Z tego co kojarzę, to "prawdziwe" Black Isle zamknięto razem z zamknięciem projektu Van
Buren, co nastąpiło w 2003 roku. Co oznacza, że Lioneheart jak i prawdopodobnie Dark
Alliance II nie były robione przez "ten" Black Isle, a raczej skorzystano tylko z nazwy,
by podbić sprzedaż.


Ktoś tu nie widz różnicy między twórcą a wydawcą... Lionheart został zrobiony przez Reflexive Entertainment.

Pietro87
Nie pamiętam już dokładnie ale przy jedynce oni tylko pomagali natomiast dwójka była ich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 19:42, kupapiasku napisał:

I w ten oto sposób nasuwa się jedno tylko pytanie... Po jaką cholerę ciężką było to studio
w ogóle rozwiązywać?!


Wiesz Interplay bardzo pomógł. To tak jak EA rozwaliło chociażby Westwood czy Bullfrog.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale dla mnie brzmi to trochę jak "marchewka na kiju" dla fanów gatunku - "rzućcie kasę na Wastelanda, to pomyślimy nad Black Isle". Z drugiej strony - nie ma w tym nic złego, skoro cały rynek gier działa podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Życzę im, aby Wasteland 2 okazało się sukcesem, i żeby powróciło stare, dobre Black Isle, ale chyba o tym ostatnim to mogę już sobie tylko pomarzyć :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 20:04, Fang napisał:

Wiesz Interplay bardzo pomógł. To tak jak EA rozwaliło chociażby Westwood czy Bullfrog.


Westwood... jak dla mnie największa zbrodnia jaką popełniło EA. Ostatnio odpaliłem sobie stare C&C, to były gry...

Dobrze by było gdyby Black Isle działało ponownie. Mam nadzieję że Wasteland 2 wypali a po tym faktycznie wróci BI i porządne RPGi w oldschoolowym stylu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2012 o 19:21, Fang napisał:

Ktoś tu nie widz różnicy między twórcą a wydawcą... Lionheart został zrobiony przez Reflexive
Entertainment.


Ale po co mi to piszesz, co to ma do rzeczy? Wiem o tym. Nazwy Black Isle użyto tylko w celach promocyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować