Zaloguj się, aby obserwować  
Niflheim

Path of Exile - darmowy, sieciowy klon Diablo

490 postów w tym temacie

Gra jest w ciul dziwna. :0
Mam dopiero ten marny 7 poziom, a jestem zagubiony jak dziecko w lesie. Mega podoba mi się motyw, że nie mamy typowej waluty - wreszcie handel wymienny xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 14:14, Akoss-94 napisał:

Mega podoba mi
się motyw, że nie mamy typowej waluty - wreszcie handel wymienny xP


Jak dobiłem do ~60 lvlu to jedyna rzecz jaką brałem za itemy to były portal scrolle >_>.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 14:14, Akoss-94 napisał:

Gra jest w ciul dziwna. :0

Nah, to tylko etykietka jaka do niej przylgnęła: coś jak poziom trudności z Dark Souls. Jak wsiąkniesz sobaczysz, że typowy h ''n'' s.

Dnia 03.01.2013 o 14:14, Akoss-94 napisał:

Mam dopiero ten marny 7 poziom, a jestem zagubiony jak dziecko w lesie. Mega podoba mi
się motyw, że nie mamy typowej waluty - wreszcie handel wymienny xP

Czyżby kolega w Gothic''a nie grał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.01.2013 o 22:45, B1SH0P napisał:

> Mega podoba mi się motyw, że nie mamy typowej waluty - wreszcie handel wymienny xP
Jak dobiłem do ~60 lvlu to jedyna rzecz jaką brałem za itemy to były portal scrolle >_>.

Nie gram w grę już jakiś miesiąc (może dłużej), więc nie jestem z tym na bieżąco, ale jak ostatnio grałem, to waluta mniej więcej tak wyglądała (moja własna rozpiska):

Support Ratio
Exalted = 6 GCPs
Divine = 3 GCPs
GCP = 3 Chaos
GCP = 3 Regal
GCP = 3 Regret
GCP = 6 Fusings
GCP = 6 Alchemy
GCP = 6 Scouring (6:2 = 3Regret)
GCP = 24 Jewelers (24:4 = 6Fusings)
GCP = 24 Orb of Chance (24:4 = 6Scouring :2 = 3Regret)
GCP = 48 Alternation (48:4= 24Jewelers :4 = 6Fusings)
GCP = 60 Chromatic (średnia cena)
GCP = 192 Augumentation (192:4= 48 Alternation :2 = 24 Jewelers:4 = 6Fusings)
GCP = 768 Transmutation (768:4=192 Augumentation :4= 48 Alternation :2 = 24 Jewelers :4 = 6Fusings)

Tylko weź tu zdobądź takiego Ex-a.. Jedną z postaci mam na ok. 78 lvl i żaden mi na niej nie wypadł pomimo sporego Quantity oraz Rarity na co najmniej 125.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grau grau.

Gra sprawa dla mnie wrażenie dziwnej, bo jest to mimo wszystko jakaś odskocznia od tego co ostatnio grałem. To że to H''n''s to widać bardzo dobrze, jednak skille które kupujemy w postaci kamieni, a poziom nabijamy dla pasywów to jest dla mnie coś kompletnie nowego. W pewnym sensie jest to ciekawe ale z drugiej strony czy te lepsze kamienie mają jakieś ograniczenia? Jeśli nie to nic tylko wbijać wyższy poziom i robić nową postać z zacnym kamienioszkiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2013 o 14:22, Farimato napisał:

Powtórzę pytanie - jak wrażenia po 60 poziomie postaci - gra się nie nudzi, wciąż kręci i zachęca?

Owszem, kręci i zachęca szukaniem jednorazowych map oraz lepszego sprzętu.
Po zabiciu ostatniego bossa na najtrudniejszym poziomie trudności odblokowuje się małe pomieszczenie (akt end-game), w którym można otwierać mapy które się wcześniej znalazło. mapy są od poziomu 60 do 69.
Wygląda to następująco: Wkładasz mapę do "maszyny" na środku pomieszczenia i po aktywacji otwiera się na około tej maszyny sześć jednorazowych portali do danej mapy, możesz tam zginąć/cofnąć się do aktu end-game i wrócić do danej mapy tyle razy ile masz jednorazowych portali (twoi towarzysze też je mogą wykorzystać).

Osobiście gra mi się zaczęła nudzić na około 70 poziomie. strasznie trudno znaleźć mapy wysokiego poziomu, oraz zginięcie podczas podróży było coraz bardziej odczuwalne, ponieważ traci się wtedy sporo punktów doświadczenia, a poziomy z poziom na poziom idą coraz wolniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2013 o 18:56, Farimato napisał:

W takim razie pięknie :) coraz bardziej niecierpliwie tuptam na 23.01.2013
Podoba mi się możliwość grania po "end-game" - poza tym zawsze można od nowa kolejne
postacie próbować.


Witam, podaj mi swojego maila, myślę, że będe mógł pomóc Ci skrócić czas oczekiwania na PoE ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem na yt gra wygląda ciekawe i tak też się zapowiadała już wcześniej. Poczekam na 23 i wtedy na własnej skórze sprawdzę czy odczucia mam poprawne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2013 o 18:56, Farimato napisał:

Podoba mi się możliwość grania po "end-game"

Mapy to właśnie jest end-game, nie ma czegoś takiego, jak granie po end-game''ie. :P

Co do samej gry, parę dni temu kupiłem sobie najtańszy zestaw z kiwi, co oczywiście dało mi dostęp do bety i muszę przyznać, że jestem bardzo zaciekawiony niektórymi rozwiązaniami.
- brak złota
- skill gemy
- mnóstwo przedmiotów, które modyfikują ekwipunek,
- bardzo często organizowane wyścigi trwające od godziny aż do tygodnia i polegaje na tym, że trzeba w wyznaczonym czasie zebrać jak największą ilość punktów doświadczenia. Można w nich wygrać właśnie Currency Items, a w niektórych również punkty, które zużywa się w sklepie z mikrotransakcjami. I zwykle jest jeszcze amulet dla najlepszego.
- ogromne drzewo (a raczej cały las) umiejętności pasywnych
- mapy

Jedyne, co na razie mi mocno przeszkadza, to pojawiające się od czasu do czasu lagi - nieraz trwające nawet kilkanaście sekund.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W pełni się z Tobą zgadzam z zaletami które wyciachałem ;) A lagów się boję po 23 stycznia kiedy będzie już open beta - dostaniemy totalny najazd nowych graczy normalnych bardziej i mniej no i serwery mogą nie wytrzymać. Chyba, że zabezpieczyli się lepiej od takiej jednej firmy i jej pewnej gry, której nazwy nie wymienię :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj się pojawił news o tym, że przeprowadzono testy obciążeniowe z botami i przy 54 tysiącach botów wszystko działało. A jeśli okaże się, że ludzi będzie więcej, to mogą jeszcze wzmocnić serwery (nie chcą tego teraz robić, bo to w końcu kosztuje). Tu masz źródło do informacji: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/64116

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A widzisz - nie śledziłem ich forum i nawet nie wiedziałem - to znaczy, że jest nieźle, ale 54 tysiące to może być troszkę mało. Czas pokaże jak to będzie, fakt jest jednak taki, że gra już jest bardzo dobra, oby było jeszcze lepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2013 o 14:55, Akoss-94 napisał:

Gra sprawa dla mnie wrażenie dziwnej, bo jest to mimo wszystko jakaś odskocznia od tego
co ostatnio grałem. To że to H''n''s to widać bardzo dobrze, jednak skille które kupujemy

To w co grałeś? Diablo 3?

Dnia 04.01.2013 o 14:55, Akoss-94 napisał:

w postaci kamieni, a poziom nabijamy dla pasywów to jest dla mnie coś kompletnie nowego.

1 poziom to level up i jeden duży upgrade statystyk zamiast dajmy na to 5 punktów małego upgrade''u w Diablo 2. A ten "krzaczor pasywów" tylko pozornie jest rozbudowany. Ja tam widzę najzwyklejszą w świecie reprezentację klas: bardziej naturalną niż zwykły wybór klasy w dodatku płynnie połączono to z rozwojem stat''ów, więc jeszcze bardziej naturalnie to wygląda np pakuj i ucz się siekania toporkiem by zostać berserkiem i mieć adekwatne bonusy.
Co do skilli: jak by tego nie udziwniać to nadal umiejętności i sloty, w które się je pakuje. Różni się to od "klasyków" ale już nie bardzo od nowości w gatunku.

Dnia 04.01.2013 o 14:55, Akoss-94 napisał:

W pewnym sensie jest to ciekawe ale z drugiej strony czy te lepsze kamienie mają jakieś
ograniczenia?

Co rozumiesz przez lepsze?

Dnia 04.01.2013 o 14:55, Akoss-94 napisał:

Jeśli nie to nic tylko wbijać wyższy poziom i robić nową postać z zacnymkamienioszkiem...

Jeśli w tej materii się nic nie zmieniło przez ostatnie 3 miechy, to nie ma lepszych kamyków, są tylko inne. Tak jak broń mają wymagania i poziom "doświadczenia" (przy czym levelują z graczem) i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.01.2013 o 00:06, zadymek napisał:

To w co grałeś? Diablo 3?


:3

Dnia 05.01.2013 o 00:06, zadymek napisał:

1 poziom to level up i jeden duży upgrade statystyk zamiast dajmy na to 5 punktów małego
upgrade''u w Diablo 2. A ten "krzaczor pasywów" tylko pozornie jest rozbudowany. Ja tam
widzę najzwyklejszą w świecie reprezentację klas: bardziej naturalną niż zwykły wybór
klasy w dodatku płynnie połączono to z rozwojem stat''ów, więc jeszcze bardziej naturalnie
to wygląda np pakuj i ucz się siekania toporkiem by zostać berserkiem i mieć adekwatne
bonusy.


Bardzo mi się to podoba. Jest to świetne rozwiązanie.

Lepsze kamienie w sensie wyższego poziomu. Jak się juz dowiedziałem owszem mają :P.
Gra mnie coraz bardziej wciąga :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.01.2013 o 14:55, Akoss-94 napisał:

Jeśli nie to nic tylko wbijać wyższy poziom i robić nową postać z zacnym kamienioszkiem...

http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Skills
Na dole masz gemy oraz ich wymagania.
Mógłbyś użyć może o jeden poziom wcześniej danego gemu. podsumowując nie warto się w to bawić.

Jedyną rzeczą jaką warto zrobić (o ile się w quality nie bawiłeś), to będąc na 60 poziomie próbować kupić od jakiegoś gracza gemy których używasz na 19-20lvl non-quality. Nie są one bardzo drogie a powera na pewno poczujesz, ponieważ grając cały czas do 60 lvl będziesz miał gemy może na 15-16 poziomie a każdy następny idzie ze dwa razy wolniej jak nie jeszcze bardziej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować