Zaloguj się, aby obserwować  
Niflheim

Path of Exile - darmowy, sieciowy klon Diablo

490 postów w tym temacie

Dnia 24.01.2013 o 17:37, Abi_Dalzim napisał:

Wybrać inne imię :)


Już sobie poradziłem ;)
ale widzę problem z drzewkiem umiejętności - jest tego tyle, że nie wiadomo, co wybrać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2013 o 17:46, lis_23 napisał:

ale widzę problem z drzewkiem umiejętności - jest tego tyle, że nie wiadomo, co wybrać
;)

To tylko na starcie przytłacza, po jakimś czasie się z tym drzewkiem oswoisz. Co nie zmienia faktu, że najlepiej by było, gdybyś miał od początku mniej więcej określony build, bo przywracanie punktów jest dość kosztowne (kilkanaście darmowych refundów dostaniesz za questy, ale jeśli to nie starczy, to będziesz potrzebować Orb of Regret, które są dość rzadkie), a postać na pewno da się "zepsuć".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko w teorii orb of regret są drogie, tak na serio, nie ma nic drogiego w tej grze, jeżeli ma się szczęście to za pierwszego lepszego rare można dostać kilka/kilkanaście orbów różnej maści. Tylko trzeba poczekać, teraz mam rare itema do sprzedania i nikt nie chce kupić, najczęściej oferują gemy z 1 lvl.. >_>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

istnieja w tej grze jakies portale powrotu do miasta ? zadnego na oczy nie widzialem. z tego co widze nawet szary szajs u kupca daje nam zwoje identyfikacji wiec szkoda zostawiac, ale z buta dymac ciagle to przegiecie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2013 o 19:47, EmperorKaligula napisał:

istnieja w tej grze jakies portale powrotu do miasta ? zadnego na oczy nie widzialem.
z tego co widze nawet szary szajs u kupca daje nam zwoje identyfikacji wiec szkoda zostawiac,
ale z buta dymac ciagle to przegiecie...


Tak, są portal scrolle, i waypointy na mapie, ale jest problem z portal scrollami, NIGDY Ci ich nie starczy, do końca 2 aktu powinieneś nazbierać z 30 z czego zużyjesz od 5 do 10 od początku gry, później jest tylko gorzej i będziesz miał tylko z 2-3 i będziesz je trzymać na jakieś okazje specjalne, scrolle można kupić u sprzedawcy, który zajmuje się wszystkimi "magicznymi" rzeczami, ale nie opłaca się kupować, już lepiej opchnąć dla ludzi jakieś bezużyteczne gemy itp.

MisticGohan_MODED Poszukaj na yt gameplayów z komentarzem, były za czasów początków closed beta i są bardziej aktualne, oraz jest też film, który w 5 minut opisuje zasady działania gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2013 o 20:03, B1SH0P napisał:

MisticGohan_MODED Poszukaj na yt gameplayów z komentarzem, były za czasów początków
closed beta i są bardziej aktualne, oraz jest też film, który w 5 minut opisuje zasady działania gry.

Wygląda b.dobrze ,ale wiadomo... trzeba samemu sprawdzić i się przekonać :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.01.2013 o 21:50, MisticGohan_MODED napisał:

Wygląda b.dobrze ,ale wiadomo... trzeba samemu sprawdzić i się przekonać :]


A to nie problem, skoro jest już open beta i nie trzeba cd-keya ^ ^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja grywam - ale maluuutko. Stwierdzam, że gra solo nie ma sensu. Bije się o wiele dłużej, itemki lecą gorsze, a i przy dobrym teamie pędzi się do przodu że nawet na questy się nei patrzy XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2013 o 13:13, Rambos napisał:

Mam pytanie: Czy nikt na prawdę nie gra w tą świetną gierkę ? :) Jest fajniejsza niż
diablo3, bardziej dwójkowa :)


Dlaczego uważasz, że nikt w to nie gra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.01.2013 o 13:13, Rambos napisał:

Mam pytanie: Czy nikt na prawdę nie gra w tą świetną gierkę ? :) Jest fajniejsza niż
diablo3, bardziej dwójkowa :)

Skąd taki ponury wniosek? Z kolejek na 8K luda? Z ciągle pałętających się po obozach dziesiątków graczy? Czy może z regularnych padów przeciążonych serwerów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra mocno przecietna i niedorobiona, po kilku godzinach nuzy.

Na "tak":
- darmowa
- mroczny klimat
- fajnie rozwiazane buteleczki ze zdrowiem- ni to orby wypadajace ze stworkow, ni to buteleczki ktorych kupujemy setki, napelniaja sie gdy zabijamy, w dodatku moga miec rozne dodatkowe wlasniwosci- fajna sprawa

Na "nie"- cala reszta, czyli:
- masakrycznie niewygodne, nieczytelne i przekombinowane drzewko rozwoju, ktore poczatkowo sprawia wrazenie glebokiego, ale tak naprawde maskuje calkowita prostote i zacheca do power-buildowania, bo oczywiscie jak sie dluzej zastanowic to niektore sciezki sa znacznie lepsze niz pozostale, wiec miedzy bajki mozna wlozyc customizacje i szukanie ciekawych buildow
- kiepski rozwoj postaci (co zwiazane z drzewkiem)- zamiast dostawac nowe fajne skille to sobie powiekszamy statystyki tu +5% ataku, tu +6% many, nuda
- tetris w ekwipunku, za malo miejsca
- glupawa mechanika rozwoju gemow, zamiast normalnych skilli; jak dostaniemy nowy gem to trzeba go rozwijac od zera i bawic sie w odpowiednie sloty w ekwipunku
- brak zlota, jest handel wymienny, przez co ciezko dokladnie okreslic wartosc przedmiotu, czy dobry czy kiepski to i tak zawsze tylko jakies skrawki portalow albo kamykow za niego otrzymujemy, czasem 3 czasem 4, ale czemu po prostu nie ma normalnej waluty?
- portale do miasta sa waluta i jest ich dosc malo, z buta nosic ten szmel to olaboga, po co ktos wprowadzil takie rozwiazanie- nie wiem
- walka ssie po calosci, powolna, toporna, niezgrabna, nieresponsywne sterowanie czasem nie zalapuje, nie czuc mocy jak komus przywalisz- w Diablo 3 to zostalo zrobione idealnie; hitboxy to tez parodia, strzelam w goscia (stal w drzwiach- kursor na nim) kula ognia a ta leci obok niego we framuge albo stoja 2 stworki obok siebie to postac bije losowego- mnie to strasznie wkurza i irytuje, w takiej grze sterowanie to podstawa, licza sie ulamki sekund
- czary sie szybko sie staja monotonne, przez 5h co gralem to uzywalem tylko firebala, novy mrozu i czegos tam jeszcze, zanudzic sie mozna na smierc
- interfejs niewygodny i nieczytelny
- ai stworkow nie istnieje
- grafika taka sobie, szalu nie ma, niby mroczna, ale wszystko jest takie mdle, kolory szaro-buro-brunatne, po chwili wkrada sie monotonia
- gra bardzo szybko sie nudzi, po 2h ziewalem, na nastepny dzien po kolejnych dwoch odinstalowalem bez zalu i nie mam ochoty w to grac nawet za darmo
- czuc siermieznosc i budzetowosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem Twojej oceny polega na tym, że:
1. Nie grałeś w PoE nawet 12 godzin
2. Nie masz nawet jednej wysokopoziomowej postaci
3. Większość Twoich argumentów na nie to pomysły twórców, którzy nie chcieli żeby to było Diablo czy Torchlight w innej szacie - owszem jest dużo podobieństw, ale gemy, handel itp biją Diabła bo dają naprawdę większą możliwość kombinowania z postaciami.

Z oceną wstrzymałbym się na Twoim miejscu przynajmniej do 40-50 godzin grania ;)

Miłego wieczoru.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2013 o 23:20, haderQ napisał:

Problem Twojej oceny polega na tym, że:
1. Nie grałeś w PoE nawet 12 godzin
2. Nie masz nawet jednej wysokopoziomowej postaci
3. Większość Twoich argumentów na nie to pomysły twórców, którzy nie chcieli żeby to
było Diablo czy Torchlight w innej szacie - owszem jest dużo podobieństw, ale gemy, handel
itp biją Diabła bo dają naprawdę większą możliwość kombinowania z postaciami.

Z oceną wstrzymałbym się na Twoim miejscu przynajmniej do 40-50 godzin grania ;)

Miłego wieczoru.



No ale kiedy po dwoch godzinach nuda (dla mnie, bo wiem ze niektorym graczom gra sie podoba) wieje na kilometr, a po 5 mam ochote sie pociac. Przeciez nie bede sie zmuszal, bo od 50 poziomu jest lepiej. Zmeczylem 15 i styknie. Diablo na normalu bylo proste, ale co poziom to nowszy, ciekawie animowany skill, czuc i widac bylo ze postac sie rozwija, a nie jakies zwiekszenie czegos o 3% jak w PoE, a jak co fajniejszy przedmiot wypadal to sie cieszylem jak dziecko i ciagnelo mnie aby grac, a tu po prostu nawet nie mam ochoty odpalac. Myslalem ze to moze starosc nie radosc i po prostu za hns juz nie przepadam, ale Torchlight 2 przeszedlem caly i frajda tez byla (choc przyznaje ze miejscami tez przynudzal), Titan quest z dodatkiem tez bez mrugniecia okiem wchlonalem, a tutaj jakos nie podchodzi i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

Na "nie"- cala reszta, czyli:
- masakrycznie niewygodne, nieczytelne i przekombinowane drzewko rozwoju, ktore poczatkowo
sprawia wrazenie glebokiego, ale tak naprawde maskuje calkowita prostote i zacheca do
power-buildowania, bo oczywiscie jak sie dluzej zastanowic to niektore sciezki sa znacznie
lepsze niz pozostale, wiec miedzy bajki mozna wlozyc customizacje i szukanie ciekawych
buildow


Zawsze jest tak że coś jest bardziej opłacalne. Nikt jednak nie broni stworzyć postać która da ci więcej funu niż zwykły mag na mane i obrażenia. Zrób maga bojowego, sprawdź jak się będzie sprawował. Odskocznia prędzej niż recepta na grę ale jednak.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- kiepski rozwoj postaci (co zwiazane z drzewkiem)- zamiast dostawac nowe fajne skille
to sobie powiekszamy statystyki tu +5% ataku, tu +6% many, nuda


Zamiast ładowania punkcików w statystyki (życie, mana, zręczność ...) to masz całkiem fajne bonusy - +1 do ilości przyzywanych, większa szansa na crit, większy dmg, + X% danego czegoś. Nie widzę tutaj żadnego problemu. Nawet ma to swój urok.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- tetris w ekwipunku, za malo miejsca

Tutaj niestety się zgodzę, jeszcze raz tyle załatwiłoby problem doszczętnie.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- glupawa mechanika rozwoju gemow, zamiast normalnych skilli; jak dostaniemy nowy gem
to trzeba go rozwijac od zera i bawic sie w odpowiednie sloty w ekwipunku

Coś źle? Mnie to się podoba, bowiem dany skill (gem) co poziom dostaje kopa, nie muszę sztywno trzymać 5 umiejętności rozwiniętych na sensownym poziomie, tutaj mamy gemy, które możemy wkładać i wyciągać bez najmniejszych problemów. Dzięki temu można łatwo dostosować zestaw do potrzeb.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- brak zlota, jest handel wymienny, przez co ciezko dokladnie okreslic wartosc przedmiotu,
czy dobry czy kiepski to i tak zawsze tylko jakies skrawki portalow albo kamykow za niego
otrzymujemy, czasem 3 czasem 4, ale czemu po prostu nie ma normalnej waluty?
- portale do miasta sa waluta i jest ich dosc malo, z buta nosic ten szmel to olaboga,
po co ktos wprowadzil takie rozwiazanie- nie wiem

Kwestia paru tygodni i każdy gracz będzie wiedział co ile warte. Jakoś w diablo 2 były runy i nikomu to nie przeszkadzało. Tutaj jest podobnie tyle że zamiast złota mamy dziwne kamyki których wartość mierzymy w trudności zdobycia. Portal scrolle są w sumie tanie. Po paru misjach i lvlach miałem ich około 25. Nie zbiera się wszystkiego jak leci, bo to nie opłacalne i nigdy to się nie opłacało, gdzie bym nie grał.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- walka ssie po calosci, powolna, toporna, niezgrabna, nieresponsywne sterowanie czasem
nie zalapuje, nie czuc mocy jak komus przywalisz- w Diablo 3 to zostalo zrobione idealnie;
hitboxy to tez parodia, strzelam w goscia (stal w drzwiach- kursor na nim) kula ognia
a ta leci obok niego we framuge albo stoja 2 stworki obok siebie to postac bije losowego-
mnie to strasznie wkurza i irytuje, w takiej grze sterowanie to podstawa, licza sie ulamki
sekund


Tutaj ciężko mi się wypowiedzieć. Postać w 95% robi to co chcę. Jest jeszcze coś takiego jak celność, nie wiem czy to wpływa tez na czary - jeśli tak to masz odpowiedź na swoją framugę.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- czary sie szybko sie staja monotonne, przez 5h co gralem to uzywalem tylko firebala,
novy mrozu i czegos tam jeszcze, zanudzic sie mozna na smierc


To grubo. Ja już na 15 poziomie musiałem się grubo zastanawiać które skille chce mieć, bo nie starczyło mi miejsca na myszce i pasku żeby je upchnąć, a każdy był dla mnie przydatny.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- interfejs niewygodny i nieczytelny


Mnie się podoba. Ładny, mroczny, klimatyczny.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- ai stworkow nie istnieje

Toć to H''n''S... Chciałeś żeby mobki unikały twoich ataków, albo zastawiały pułapki? Ty masz je miażdżyć w masowych ilościach - AI jest tu niepotrzebne.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- grafika taka sobie, szalu nie ma, niby mroczna, ale wszystko jest takie mdle, kolory
szaro-buro-brunatne, po chwili wkrada sie monotonia

Grafika jest ładna, na początku faktycznie może wydawać się mało czytelna jednak już po 2-3 godzinach ogarnia się wszystko co się dzieje, a sama gra nabiera super klimatu.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- gra bardzo szybko sie nudzi, po 2h ziewalem, na nastepny dzien po kolejnych dwoch odinstalowalem
bez zalu i nie mam ochoty w to grac nawet za darmo

Nie ciągnie cię - twoja sprawa. Są obecnie rzesze aktywnych graczy których gra trzyma.

Dnia 31.01.2013 o 22:09, Harunia napisał:

- czuc siermieznosc i budzetowosc.


Dość skromnie ale czuć. Nie da się ukryć, że nie jest to cudo.

Pamiętaj, że są to moje subiektywne odczucia. Zalecam albo więcej nie podchodzić do gier diablo 2 podobnych albo pograć jeszcze trochę - najlepiej w party, z komunikatorem głosowym.

BTW - przez 5h co grałem to myślałem, fajne fajne nawet bardzo ale mnie nie wciąga. Po kolejnych 5 stwierdziłem - Kuźwa. Ten czas to jednak leci...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować