Zaloguj się, aby obserwować  
Niflheim

Path of Exile - darmowy, sieciowy klon Diablo

490 postów w tym temacie

Dnia 24.03.2013 o 13:40, rhyz napisał:

Ktos wie ile zajmuje instalka? I czy problemem beda chwilowe spadki transferu podczas
gry? Pytam bo mam nienajlepsze lacze - stale ale potrafi rwac momentami...


Ilość przesyłanych danych umożliwia płynną grę nawet na internecie mobilnym. Problemem może być jednak zdarzająca się desynchronizacja, ale ona nie jest zależna od łącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.03.2013 o 13:54, aope napisał:

> Ktos wie ile zajmuje instalka? I czy problemem beda chwilowe spadki transferu podczas

> gry? Pytam bo mam nienajlepsze lacze - stale ale potrafi rwac momentami...

Ilość przesyłanych danych umożliwia płynną grę nawet na internecie mobilnym. Problemem
może być jednak zdarzająca się desynchronizacja, ale ona nie jest zależna od łącza.

dzieki, wobec tego sprobuje z PoE

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem na 8 lvlu, i mam dobry sposób. Jestem duelistą, drzewko:
http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgQBmSu9gd3jXznKkITZbmm-pw==
a cała gra opiera się na przywoływaniu decoy totemu, i używania cleave''a do zabijania grupek przy totemie,
super viper strike''a do zabijania bossów/silniejszych.
Naprawdę polecam :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm, trochę zaintrygowała mnie wielkość drzewka ze skillami, stąd też mam parę pytań.
Primo, z tego co widzę to gra jest w fazie otwartej bety(czy czegoś takiego xD) więc zastanawia mnie czy można się do niej szybko dostać(znaczy stworzyć konto, pobrać i grać).
Dalej, co się stanie z postaciami kiedy beta się skończy? Zostaną jakie były, czy jakiś reset, itp.
Na koniec najważniejsza chyba kwestia - czy granie w stylu ''nabijanie kolejnych poziomów i zbieranie lepszych itemów'' w pojedynkę ma jakiś sens(przyzwyczaiłem się do tego w Diablo II i tak mi już zostało :P)?
A, info o tym ile gra zajmuje też będzie mile widziane.:>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 21:56, zerohunter napisał:

2Gb, grac można od razu, resetów nie będzie.


Dzięki.:>
Btw, chyba się trochę zwiększyła objętość gry jednak.:P

20130329221310

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 22:13, zerohunter napisał:

Jak był beta weekend to 2Gb:D


Dla mnie dobrze, większa gra = więcej poprawionych bugów(ale pewnie i nowe dodane).:P

Swoją droga, postać idzie zbudować nie patrząc na optymalne buildy, które pewnie gracze już odkryli? xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 22:17, Nephren-Ka napisał:

> Jak był beta weekend to 2Gb:D

Dla mnie dobrze, większa gra = więcej poprawionych bugów(ale pewnie i nowe dodane).:P


I sporo nowego contentu :)

Dnia 29.03.2013 o 22:17, Nephren-Ka napisał:


Swoją droga, postać idzie zbudować nie patrząc na optymalne buildy, które pewnie
gracze już odkryli? xD


Tak. W tej grze generalnie nie ma czegoś takiego jak optymalny build :] Możliwości jest tyle, że replayability jest w zasadzie niemalże nieskończone. To co mogę Ci polecić przy pierwszym podejściu - zagraj na spokojnie. Poznaj grę. Zbieraj sprzęt i orby dla nowej postaci, którą zagrasz już na "bardziej poważnie". Prawdopodobnie dasz sobie radę na normalnym poziomie trudności, ale na 99 proc. wymiękniesz już na cruel. Mechanika tej gry jest bardzo złożona i zwyczajnie nie da sie ogarnąć wszystkiego przy pierwszym podejściu. Na początek kilka linków:

Poradnik dla początkujących - same podstawy, ale absolutnie trzeba to zobaczyć: http://www.youtube.com/watch?v=oWs7vAR-WzA
Podstawy craftu: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/54003/highlight/
Książka kucharska: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/15223

Jeśli chcesz "gotowce", to kilka znajdziesz tutaj: http://www.exilepro.com/builds
To bardzo dobre buildy, ale niekoniecznie dla początkujących. Niemniej możesz rzucić okiem jak ludzie zaprojektowali drzewko pod konkretne skille, aby poznać mniej wiecej jego filozofię :)
Na sam początek nie polecam klas melee. Lepiej (łatwiej) zacząć rangerem/witch, ewentualnie templarem (jeśli koniecznie chcesz melee - to hybryda melee i magii ale wymaga już nieco obeznania aby utrzymać balans). Sytuacja melee może ulec diametralnej zmianie po nadchodzącej aktualizacji (prawdopodobnie w przyszłym tygodniu) która dorzuci nowe skille/pasywy.

Jeśli masz jakieś pytania - śmiało :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 23:49, aope napisał:

/ciach/


Dzięki za info i linki.:>

Ogółem, to jak na ''klon diablo'' to się twórcom gra chyba mocno rozbudowała.xD Najpierw spróbuję sobie pobiegać jak za starych czasów Diablo II, zobaczymy co z tego wyjdzie. Tam w sumie też najłatwiej grało się postacią strzelającą(amazonką jak dobrze pamiętam), więc tu pewnie też czymś z łukiem będę latał.

Dnia 29.03.2013 o 23:49, aope napisał:

Jeśli masz jakieś pytania - śmiało :]


Teraz jedno nasuwa mi się na myśl - czy jak zamknę launcher w trakcie pobierania, to po ponownym uruchomieniu będzie pamiętał co już pobrał.xD
A poważnie, to pewnie jak pogram nieco będę miał jakieś zapytania. Co patrząc na moje tempo grania pewnie oznacza ''nigdy''.xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra dotarłem swoja pierwsza postacią na normalnym poziomie trudności do końca 3 aktu (niestety walkę przegrałem :p). W każdym razie nasuwa mi sie kilka pytań - pierwsze najmniej wiążące - czy tylko mnie aranżacja ostatniego piętra świątyni zniesmaczyła? Raczej wrażliwy nie jestem i chyba pierwszy raz coś mnie tak zszkokowało w grze komputerowej, ale twórcy chyba przesadzili.
Co do samych pytań do gry:
- grajac w parcie zwiększa sie trudność, czy ilość potworków w lokacjach?
- duelist-łucznik ma to sens?
- planowane są dalsze akty?
- o co chodzi w powiazaniach "kieszeni" na gemy w itemach?
- używając łuku od czego zależy ilość zadawanych dpsów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2013 o 01:37, KrzyniuBDG napisał:

- duelist-łucznik ma to sens?

O tak, ogólnie łucznik zawsze ma sens;)
Konkretnie przydaje się gdy lepiej coś zmiękczyć z dystansu niż z bliska (raniąca aura) albo się do tego przedrzeć przez tłum a nie ma się ataku z wyskoku (nekromata).

Dnia 30.03.2013 o 01:37, KrzyniuBDG napisał:

- o co chodzi w powiazaniach "kieszeni" na gemy w itemach?

Są 2 rodzaje gemów: skille i modyfikatory. Te łącza pozwalaja dodać do skilla jakiś modyfikator np obrażenia od lodu wyssanie życia czy zwielokrotnienie pocisków.

Dnia 30.03.2013 o 01:37, KrzyniuBDG napisał:

- używając łuku od czego zależy ilość zadawanych dpsów?

Znaczy co? DP to damage per second- to chyba klasycznie ilość wypuszczonych strzał na sekundę. Chyba, że chodzi o statystyki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2013 o 01:37, KrzyniuBDG napisał:

czy tylko mnie aranżacja ostatniego piętra świątyni zniesmaczyła? Raczej wrażliwy
nie jestem i chyba pierwszy raz coś mnie tak zszkokowało w grze komputerowej, ale twórcy
chyba przesadzili.


Fakt, jest mocna. Dla niektórych faktycznie może być na granicy dobrego smaku. Mnie jakoś specjalnie nie zniesmaczyła, ale lekki wytrzeszcz był ;)

Dnia 30.03.2013 o 01:37, KrzyniuBDG napisał:

Co do samych pytań do gry:
- grajac w parcie zwiększa sie trudność, czy ilość potworków w lokacjach?


Różnie. Pewne jest, że zwiększa się ilość życia i siła mobów. Mam też wrażenie, że jest więcej czempionów. Ale najważniejsze - za każdego dodatkowego człowieka zwiększa się quantity (o 50). Jest to bardzo ważne, ponieważ quantity odpowiada za ilość sprzętu jaki wypada z przeciwników. Łącząc to z rarity (które odpowiada za szansę na wypadnięcie przedmiotu niebieskiego, złotego, bądź pomarańczowego) szansa na dobry loot bardzo wzrasta.

Dnia 30.03.2013 o 01:37, KrzyniuBDG napisał:

- duelist-łucznik ma to sens?


Generalnie z każdej klasy możesz zrobić każdego. Pytanie tylko, na czym chcesz się skupić. IMO duelista nie jest najlepszym wyborem z uwagi na pobliskie nody w drzewku. Znacznie lepszym wyborem do takiej kombinacji byłby IMO np. shadow.

Dnia 30.03.2013 o 01:37, KrzyniuBDG napisał:

- o co chodzi w powiazaniach "kieszeni" na gemy w itemach?


To jedna z najważniejszych (chyba nawet najważniejsza) spraw. Każdy przedmiot zawiera sockety. Sockety łączy się w linki. Połacozne sockety umożliwiają łaczenie gema (skilla) z support gemem. W praktyce możesz np. połaczyć skill od nie wiem, lighting arrow z supportami np. life leech, mana leech, added fire damage, greater multiple projectiles. Efekt? Zamiast jednej strzały wystrzelisz ich 5, każde trafienie będzie Ci zwracało okreslony procent zycia i many oraz dodawało dodatkowy dmg od ognia z szansą na podpalenie. takich kombinacji jest cała masa i dobrze dobrane i rozwinięte potrafią robić prawdziwy pogrom. W przypadku który wymieniłem potrzebujesz sprzętu z 5 połączonymi socketami. Potocznie w grze używa się na to określenia 5L. Sockety można łaczyć za pomocą orb of fusing, a same dziury dodawać Jewelers orb. Oczywiście efekty działań tych orbów sa losowe - osiągnięcie 5 łączeń jest cholernie kosztowne, chyba, ze ma się dużo szczęścia :)

Dnia 30.03.2013 o 01:37, KrzyniuBDG napisał:

- planowane są dalsze akty?


Ponoć będzie jeszcze 4. I myślę, ze na tym się nie skończy :]

Dnia 30.03.2013 o 01:37, KrzyniuBDG napisał:

- używając łuku od czego zależy ilość zadawanych dpsów?


M.in. od supportów i skalowania z drzewem pasywów, szybkości ataku, szybkości pocisków :]

btw - pamiętaj o stawianiu portali na arenie. Wtedy nawet jak zginiesz, możesz szybko się przenieść do ostatniej areny z poziomu huba. Ja jak grałem 1 raz tego nie wiedziałem i ostatnią walkę powtarzałem...przechodząc całą świątynie od waypointa...chyba z 5 razy :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2013 o 21:53, Nephren-Ka napisał:

Dalej, co się stanie z postaciami kiedy beta się skończy? Zostaną jakie były, czy jakiś reset, itp.

Spodziewam się tego samego, co było po skończeniu zamkniętej bety. Czyli wszystkie postacie zostaną wyczyszczone, od nowa zaczyna się nimi grę, ale za to nicki postaci zachowujesz i nie musisz wymyślać nowych.


Mnie aktualnie gra się przejadła i teraz rzadko gram, ale jakby ktoś chciał ze mną pograć, to mam nick "Fantazja", (71lvl shadow pod power siphon)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2013 o 05:22, doflamingo napisał:

> Dalej, co się stanie z postaciami kiedy beta się skończy? Zostaną jakie były, czy
jakiś reset, itp.
Spodziewam się tego samego, co było po skończeniu zamkniętej bety. Czyli wszystkie postacie
zostaną wyczyszczone, od nowa zaczyna się nimi grę, ale za to nicki postaci zachowujesz
i nie musisz wymyślać nowych.


Mnie aktualnie gra się przejadła i teraz rzadko gram, ale jakby ktoś chciał ze mną pograć,
to mam nick "Fantazja", (71lvl shadow pod power siphon)

Nie będzie resetu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź.
@zadymek Tak źle napisałem, chodziło mi o zwykłe obrażenia ile pojedyncza strzała zadaje od czego to zależy. Bo co dają "punkty celności", nie pamiętam dokładnej oryginalnej nazwy, ale myśle, że wiadomo ocb.
Z rodzajami gemów itd. wszystko wiem tylko łączeń nie ogarniałem, trzeba będzie tu pomodyfikować.

@aope Mocna jak mocna, chodzi bardziej o dobry smak mi się skojarzyło z obozami śmierci, zwłaszcza patrząc na wychudłe ciała i nie rusza mnie wystrój całościowy, ale podejscie do ludzkiego ciała i śmierci.

O portalach wiem, ale przy spamie mobów jaki jest w ostatniej arenie nie jestem póki co sam się w stanie przebić nawet przez tarcze bossa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2013 o 12:08, KrzyniuBDG napisał:

@zadymek Tak źle napisałem, chodziło mi o zwykłe obrażenia ile pojedyncza strzała
zadaje od czego to zależy.

A, jak tak to to wygląda klasycznie: im więcej Dex''a tym większy Dmg łuku i szansa trafienia. Dodatkowo na Dmg łuku wpływają konkretne umiejętności pasywne i bonusy od sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wracam sobie teraz po długiej przerwie do gry i moja Witch jest na pierwszym poziomie a nie na dwudziestym-którymś, tak jak ją zostawiłem. Ktoś mi powie, co się stało ? Były jakieś patche, przez które trzeba było zresetować postacie czy coś podobnego ?

[EDIT]
Przypomniało mi się, że miałem też Shadowa, ale ten w ogóle zniknął. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.03.2013 o 19:27, Pawciu45 napisał:

Wracam sobie teraz po długiej przerwie do gry i moja Witch jest na pierwszym poziomie
a nie na dwudziestym-którymś, tak jak ją zostawiłem. Ktoś mi powie, co się stało ? Były
jakieś patche, przez które trzeba było zresetować postacie czy coś podobnego ?

Czystki zwykle tylko resetowały skille i usuwały przedmioty- może to jakiś bug?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować