Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Chcesz zagrać w betę The Secret World? Zamów grę w przedsprzedaży

25 postów w tym temacie

"przedmiot do wykorzystania w grze, zwiększający szybkość zdobywania punktów doświadczenia" - innymi slowy: kup kota w worku, a sprawimy, że będziesz miał przewagę w grze nad innymi. Tradycyjna, chamska polityka EA. Dziekuję, ale nie skorzystam - EA potrafi jedynie spamować niszczącymi balans DLCkami, natomiast gdy przychodzi do wspierania i rozwijania gry (TOR...), to już im to bardzo niemrawo i ślamazarnie idzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ShaggY73

Zgadzam się całkowicie.

Zresztą wystarczy spojrzeć na tego preordera i od razu widać, że to gra z abonamentem + micro transakcjami boostującymi graczy z kasą.

Zresztą przy samym preorderze jakie atrakcje przewidzieli:

Gra = €49,99

Pakiet boostujący podstawowy + €14,99 (itemy boostujące)
Pakiet rozszerzony + €59,99 (boost XP +1 miesiąc subskrybcji)
Mega pakiet + €199,99 (oba pakiety + subskrybcja dożywotnia)

W grze są 3 sloty na postacie, dodatkowe trzeba wykupić za €9,99
Jak chcesz zarezerwować nicka też €9,99

Zwariowali chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.04.2012 o 11:48, Fenarid napisał:

Zgadzam się całkowicie.

Zresztą wystarczy spojrzeć na tego preordera i od razu widać, że to gra z abonamentem
+ micro transakcjami boostującymi graczy z kasą.

Zresztą przy samym preorderze jakie atrakcje przewidzieli:

Gra = €49,99

Pakiet boostujący podstawowy + €14,99 (itemy boostujące)
Pakiet rozszerzony + €59,99 (boost XP +1 miesiąc subskrybcji)
Mega pakiet + €199,99 (oba pakiety + subskrybcja dożywotnia)

W grze są 3 sloty na postacie, dodatkowe trzeba wykupić za €9,99
Jak chcesz zarezerwować nicka też €9,99

Zwariowali chyba.


Czyżby to było: "The Secret World - Ultimate Pay To Win Edition" ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wspomnę tylko ignorantom, którzy nawet nie raczyli się zainteresować tematem zanim się w nim wypowiedzieli, dwie rzeczy:
- Mimo iż jest to produkt firmy Funcom, to produkuje go inna ekipa niż AoC. Inny zespół, inni ludzie - w dodatku pod przewodnictwem twórcy m.in the Longest Journey.
- EA nie jest producentem i nie ma nic wspólnego z procesem twórczym, ani marketingiem tej gry. Zajmują się tylko sprzedażą wersji pudełkowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Nvaier

No nie zupełnie, część ekipy jest ta sama, część rzeczywiście zupełnie inna. Ale nie zmienia to faktu, że to wciąż ta sama firma.

Poza tym sądząc po tym jak są nastawieni na szybką kasę, chyba sami nie przewidują utrzymać się za długo na rynku. Zwłaszcza, że w tym roku wychodzi GW2 które mimo, że nie będzie miało subskrypcji to ma dużo przyjaźniejszy system micro-tranzakcj (nie dający przewagi graczom za real kasę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.04.2012 o 12:26, Fenarid napisał:

Poza tym sądząc po tym jak są nastawieni na szybką kasę, chyba sami nie przewidują utrzymać
się za długo na rynku.


Takie same opcje(no może poza dożywotnią subskrypcją) miał startując chociażby Aion, czy niedługo wychodząca TERA. Pre-orderowe bonusy to obecnie standard(przy czym zawsze edycja kolekcjonerska daje więcej). Nie cieszy mnie to, bo do abonamentowych mmo zawsze najbardziej przekonywał mnie argument: "wszyscy zaczynają z tym samym i mają do dyspozycji to samo". Niemniej twórcy wywęszyli w tym możliwość zarobku, więc nie uciekniemy od tego.

Dnia 04.04.2012 o 12:26, Fenarid napisał:

Zwłaszcza, że w tym roku wychodzi GW2 które mimo, że nie będzie
miało subskrypcji to ma dużo przyjaźniejszy system micro-tranzakcj (nie dający przewagi
graczom za real kasę).


GW2 to standardowe fantasy, TSW zaś uderza w niszę, która znudziła się tymi klimatami.
Nie są dla siebie więc tak bezpośrednią konkurencją. A mikro-tranzakcje w TSW ograniczą się do XP boostów(było to też w Aionie np.) oraz vanity items, czyli różnych estetycznych bajerów.
Jestem gorącym przeciwnikiem łączenia P2P z cash shopem, bo z doświadczenia wiem, że jest to droga do F2P, czyli w większości przypadków całkowitego zniszczenia marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.04.2012 o 12:13, Nvaier napisał:

Wspomnę tylko ignorantom, którzy nawet nie raczyli się zainteresować tematem zanim się
w nim wypowiedzieli, dwie rzeczy:
- Mimo iż jest to produkt firmy Funcom, to produkuje go inna ekipa niż AoC. Inny zespół,
inni ludzie - w dodatku pod przewodnictwem twórcy m.in the Longest Journey.
- EA nie jest producentem i nie ma nic wspólnego z procesem twórczym, ani marketingiem
tej gry. Zajmują się tylko sprzedażą wersji pudełkowej.


Dokładnie to, QFT.

+warto mieć jednak na uwadze, że Funcom jako jedna z niewielu firm próbuje zrobić coś na swój sposób oryginalnego - nie odwalają kolejnych sztampowych MMO, a tworzą produkty zaskakujące ciekawymi rozwiązaniami i wbrew temu co wiele osób mówi dobrym wykonaniem.

AoC jest teraz zdecydowanie najciekawszym MMO na rynku (do tego f2p) choć smuci to że właśnie przez narzekanie "mas" rozwój gry poszedł w kierunku tego co znamy z innych tytułów...

Mam nadzieję, że TSW znajdzie swoją niszę, a twórcy będą wierni pierwotnym założeniom. Notabene to symbol naszych czasów, że wtórne i proste gry typu RIFT czy SW:TOR zbierają wysokie noty i uznanie graczy, a wszystko co odbiega od schematu jest tępione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie Age of Conan się podobał choć wole osobiście bardziej WoWa. Ale bardziej martwi mnie to iz kiedyś producenci płacili beta testerom za przetestowanie ich gry a teraz to trzeba producentowi płacić za danie ludziom zbugowanej , okrojonej wersji gry ! WTF ?! (tyczy się to wszystkich gier promujących taka politykę rzecz jasna)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.04.2012 o 12:38, Nvaier napisał:

Takie same opcje(no może poza dożywotnią subskrypcją) miał startując chociażby Aion,
czy niedługo wychodząca TERA.


Hmmm? Gdybyś zainteresował się dokładniej sprawą wiedziałbyś, że przedmioty, które dodane są do TERA, możliwe będą do użycia dopiero na wyższych poziomach trudności. Więc raczej o zaburzenie balansu martwić się nie trzeba. Jak z Aion''em - nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.04.2012 o 17:58, Tenebrael napisał:

Hmmm? Gdybyś zainteresował się dokładniej sprawą wiedziałbyś, że przedmioty, które dodane
są do TERA, możliwe będą do użycia dopiero na wyższych poziomach trudności. Więc raczej
o zaburzenie balansu martwić się nie trzeba. Jak z Aion''em - nie wiem.


Jeśli o to chodzi to gram w TERE, mam wykupiony pre-order, więc wiem co jest w tej paczce. Nie wiem co masz na myśli mówiąc o "wyższych poziomach trudności", podejrzewam, że chodziło Ci o poziomy doświadczenia(w takim wypadku jednak to co piszesz to bzdury, bo część przedmiotów z pre-ordera jest dostępna od lvl 15 czyli po ok. dniu gry).

Jako ciekawostkę dodam, że ten Pet oraz XP boost będzie dostępny tylko na początku gry. Przy czym przypominam, że ta gra nie ma poziomów jako takich.

Edit: Sprawdziłem - pierścień i mount są dostępne od 10 i 11lvla. Czyli kilka godzin gry potrzeba, żeby się do nich "dobrać".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. Preorder nie jest jedynym sposobem na załapanie się na betaweekendy, będą klucze na stronkach, losowania itd. Podobnie było z Riftem. Ci, co zdobyli gwarantowany dostęp (12msc AoC sub itd) dostają dostęp do bety normalnej.
2. Preorder w Origin kosztuje 150pln, to tanio jak na mmorpg.
3. dodatkowe packi są całkowicie opcjonalne - boost XP/itemy nie mają takiego znaczenia jak w grach z levelami. Przyśpieszają, ale wymiernej przewagi nie dają. Taki lepszy headstart.
4.Lifetime sub jest interesującą opcją - zwraca się po roku, a nawet jeśli TSW przejdzie na f2p, to bedzie gwarantował premium + bonusy jakieś. Konta lifetime do LOTRO są bardzo atrakcyjne rownież po przejściu na f2p.
5. Packi oferują możliwość wyboru.
6. Abstrahując od pre-orderów/pre-purchase - AO to jeden z najlepszych mmo w historii gatunku,TLJ i Dreamfall również są bardzo wysoko oceniane w swojej grupie. Funcom wie jak robić ciekawe gry, może nie dla wszystkich - jak wow i klony - ale po prostu interesujące i nowatorskie. Jednocześnie korzystają z sensownych rozwiązań z innych gier i nie porzucają swoich mmorpg w niepamięci - jak EA. AoC jest cały czas rozwijany, AO ma dostać nowy silnik graficzny (gra z 2001 roku!). Co jest ewenementem w skali gatunku, bo zazwyczaj reszta developerów ogranicza się do dorzucenia niszczącego balans patcha i wyciąganiu kasy na sklepiku.
7. Sklepik w TSW jest zintegrowany z grą, ale dzięki dość nowatorskiej mechanice (podobna jest w EvE) typowe itemy w sprzedaży jak ciuchy i boosty nie mają wpływu na rozgrywkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować