Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - co wycięto z największych hitów?

34 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Różne zrządzenia losu (najczęściej są nimi decyzje głównych projektantów) powodują, że dana zawartość nie pojawia się w ostatecznej wersji gry. Przyjrzyjmy się bliżej, czego zabrakło w kilku głośnych tytułach.

Przeczytaj cały tekst "Artykuł: Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - co wycięto z największych hitów?" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi brakuje tu serii Total War.

Rome - wycięte bitwy historyczne, wycięta kampania Cezar w Galii, tekstury wojowników zmienione na gorsze w porównaniu do Bety ;p

Empire - porzucenie planu stworzenia gry, z mapą całego świata (plik znaleziony w grze).

Kto wie czy inne tytuły też nie były okrojone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2012 o 13:23, Jeggred napisał:

A gdzie Mass Effect 3 i "prawdziwe, porządnie zrealizowane zakończenie" ?


jak ktoś chce przeczytac scenariusz który wyciekl i zawiera on prawdziwe zakonczenie Me3 które bioware zmieniło to zapraszam do tej strony ;)

http://pastebin.com/ferTx1qx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2012 o 13:34, KamyK_84 napisał:

Gdzie Battlefield 3 i system destrukcji? (ten tak wspaniale zapowiadany)



No przecież jest ... no tylko na multi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2012 o 13:54, Trolowarzysz napisał:

grałeś w ogóle ?

Pytanie jest, czy Ty grałeś...
Destrukcja w BF3 jest wręcz krokiem w tył w stosunku do tego, co było w BC2 i piszę tu o multi, bo w singlu destrukcji real-time nie stwierdzono, bo jest oskryptowana. A pamiętam, jak się ludzie rzucali, że walący się budynek z gameplay''u to nie skrypty. Ciekaw jestem, gdzie się podziali...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak można było nie przytoczyć tego, co najbardziej boli, że wycięto z Mirror''s Edge - słowa Rhianna Pratchett (scenarzystki Mirror''s Edge) - "DICE jest świetnym partnerem do współpracy; niestety, [...] spora część scenariusza została wycięta (w późnym etapie produkcji zdecydowano się na usunięcie dialogów na poszczególnych poziomach) i nie jestem zadowolona z efektów" - powiedziała. Autorka dodała przy tym, że rozumie, iż proces tworzenia gry jest bardzo chaotyczny, i że jest to niczyja wina. Źródło: http://g4g.pl/pl/scenarzystka-mirrors-edge-chcialaby-zrobic-me2

Był też o tym z nią wywiad w CD-Action m.in. na ten temat. A, i oczywiście kastracja fabuły przez DICE obyła się bez jej wcześniejszej wiedzy i zgody. Zresztą sam proces tworzenia historii nie był przez Szwedów przemyślany - ona miała dopisać historię do już zrobionych poziomów czy etapów, jeśli mnie pamięć nie myli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2012 o 14:03, Henrar napisał:

Pytanie jest, czy Ty grałeś...
Destrukcja w BF3 jest wręcz krokiem w tył w stosunku do tego, co było w BC2 i piszę tu
o multi, bo w singlu destrukcji real-time nie stwierdzono, bo jest oskryptowana. A pamiętam,
jak się ludzie rzucali, że walący się budynek z gameplay''u to nie skrypty. Ciekaw jestem,
gdzie się podziali...


powiedz czy to winaydzi że tak nakrecili? to EA i dice nakrecilo taki hype. nie ukrywam że bf3 jest małym zawodem tamtego roku. a dice nie wybacze że klamali w sprawie wersji konsolowej. mówili że wersja pc będzie miała uber grafikę ale wersja konsolowa nie będzie gorsza. bf3 na konsoli wygląda słabo, killzonowi 3 to co najwyżej może buty czyścić.

lol,w multi bf3 nie można niszczyć kontenerow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2012 o 13:55, LuszuQ napisał:

No przecież jest ... no tylko na multi


+ do Trolowarzysz

Ten w multi to krok w tył w porównaniu do BC2 (o czym już wspomniał Henrar). Dlatego się pytam, bo był szumnie zapowiadany, a tu niektórych ścian jak i domków po prostu zniszczyć się nie da. Trzeba jeszcze wspomnieć o kontenerach (ofc niezniszczalnych).
Grałem w Bf''a 3 i uważam ten system destrukcji za przereklamowany shit (nie mówię o samej grze, w multi generalnie da się grać).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

LA Noire nie zostało pocięte przez Bluray ale przez DVD w Xboxie.
Gra byłaby na sześciu DVD a za każdą dodatkową płytę od dwóch wzwyż trzeba płacić haracz Microsoftowi.

Na dwuwarstwowym Blurayu zmieściłoby się bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.04.2012 o 12:38, Henrar napisał:

Taki artykuł i brak Knights of the Old Republic II? :O

Dokładnie to samo pomyślałem. Okrojenie tej gry ze wszystkich smaczków (a w szczególności planety droidów) było wydarzeniem na skalę światowego gamingu. Powód dla którego powinno nienawidzić się wydawców, którzy decydują w którym momencie skończyć tworzenie gry i wydawać niekompletny tytuł. Naprawdę szkoda tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować