Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Będą otwarte betatesty gry TERA

13 postów w tym temacie

No tak tylko że tych co maja zamiar kupic gre TERA i tak czekają na: Pre Character Creation & Name reservation for pre-order customers (26-04-2012 do27-04-2012)
Mam nadzieje że w sklepie gram .pl będzie morzliwość skorzystania z tej opcji przy zamuwieniu preordera.
i oczywiście: Head Start
28-04-2012 do 02-05-2012 = only for pre-order customers / If you pre-order TERA, you’ll be able to create a character and reserve your favorite name in advance and you’ll also be able to enter the servers before the actual launch date.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2012 o 12:02, EmperorKaligula napisał:

polecam betę aby osobiście sprawdzić system walki, bo to w końcu coś nowego :) Cała reszta
gry to korean w złym tego słowa znaczeniu - dlatego ostrzegam, bo nie każdy to zniesie.


Grałem na 2 betach TERY i niejest tak źle jak piszesz, mi sie podoba i innym też.

Powiedz mi jaki teraz MMO niejest robiony w Korei?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Korea - to innowacja, pomysł na coś zupełnie nowego nie powielającego znanych schematów.
Korea - to odwaga na wprowadzanie nowych pomysłów i implementowaniu ich w grze.
Korea - to fantasy, które posiada urozmaicenia i kreatywne pomysły a nie szary i nudny świat, który jest
już wyeksploatowany do granic możliwości (dwarfy, brzydkie elfy, ładne elfy itd.).
I ostatnie... Korea - to nie ździerbcy, którzy każą nam płacić za każdy wydany dodatek, skopiowane
tekstury, lokacje, raidy i potwory.
Jak widać koreańskie mmo ma wiele zalet... Nie tylko duże cycki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2012 o 12:16, dracko napisał:

Grałem na 2 betach TERY i niejest tak źle jak piszesz, mi sie podoba i innym też.


gdzie napisałem że mi się nie podoba ? przestrzegam innych tylko przed stylistyka, budowa questów, udźwiękowieniem, systemem handlu, playerkillerami itd - bo własnie to definiuje ''typowo koreańskie mmo'' od lat - to już nie każdy lubi. Mimo wszytko jak ktoś nie trawi czegoś takiego to warto przetestować system walki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem w to podczas stress testu. Gierka praktycznie niczym się nie wyróżnia od innych MMO (może system bez sticky targetu), wątpię by pociągnęłą długo z abonamentem... no i jeszcze ten nieszczęsny Żabster.

Reasumując: Jako F2P tak, jako subskrycja, niet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udzwiękowienie w azjatyckich mmo stoi chyba na najwyższym poziomie (np. taki Lineage może szycić się dużo ładniejszym soundtrackiem niż WoW), co do playerkiller-ów to uważam za rzecz wręcz cudowną jeśli mogę zabić kogoś, którego celem jest tylko niszczenie zabawy (w WoWie nawet przeciwna frakcja jest bardziej kulturalna niż ludzie z Twojego ally). Questy są takie jak wszędzie, zabij, przynieś, pozamiataj. No chyba jeszcze nic lepszego nie wymyślili. System handlu to bajka. Dobrze, że gracze mogą sami decydować o tym co dzieje się na ich serwerze (nakładać podatki, zmieniać ceny). To pozwala znacznie urozmaicić rozgrywkę (Blizzard dopiero w Cataclysmie zaimplementował poziom doświadczenia gildii, który był już dawno w grach Koreańskich (praktycznie gildie w WoWie sprowadzały się do wspólnego chat-u). Sorry, że się wtrącam do dyskusji ale staram się niszczyć stereotypy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.04.2012 o 12:32, dweYn napisał:

Korea - to innowacja, pomysł na coś zupełnie nowego nie powielającego znanych schematów.
Korea - to odwaga na wprowadzanie nowych pomysłów i implementowaniu ich w grze.
Korea - to fantasy, które posiada urozmaicenia i kreatywne pomysły a nie szary i nudny
świat, który jest
już wyeksploatowany do granic możliwości (dwarfy, brzydkie elfy, ładne elfy itd.).
I ostatnie... Korea - to nie ździerbcy, którzy każą nam płacić za każdy wydany dodatek,
skopiowane
tekstury, lokacje, raidy i potwory.
Jak widać koreańskie mmo ma wiele zalet... Nie tylko duże cycki...


W Korei walą jedno mmo za drugim i TERA żadną innowacją nie jest więc nie wiem o czym piszesz. Świat jest tak samo kolorowy jak w innych azjatyckich MMO i się patrzeć na to nie da w przeciwieństwie do "wyeksploatowanego do granic możliwości świata".
Będziesz płacił za dodatki tak samo jak wszędzie indziej bo to nie firmy charytatywne...

Dnia 12.04.2012 o 12:32, dweYn napisał:

Powiedz mi jaki teraz MMO niejest robiony w Korei?


Guild Wars 2, Neverwinter, World of Darkness i masa innych gier. W Korei co najwyżej robi się MMO na rynek azjatycki, o których u nas nie usłyszysz...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować