Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Crysis 3 już oficjalnie. Premiera na początku 2013, mamy pierwsze screeny!

42 postów w tym temacie

Dnia 16.04.2012 o 16:11, Henrar napisał:

sequela FPSa, który w Polsce (i na świecie) jest traktowany jako święty Graal PC Gamingu?


Jeżeli już, to jedynka jest tak traktowana, dwójka w wersji na PC to była kpina (dość wspomnieć bniektóre tekstury, które wyglądały jak z AD 2000)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2012 o 16:52, Tenebrael napisał:

Jeżeli już, to jedynka jest tak traktowana, dwójka w wersji na PC to była kpina (dość
wspomnieć bniektóre tekstury, które wyglądały jak z AD 2000)

Była, do czasu patcha 1.9 (czy którego tam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś pragnie uczynić "dwójkę" na PC grywalną, niech zaopatrzy się w poniższe mody (linki zapożyczone z RPS) :
http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=308&t=82947
http://maldotex.blogspot.com/2011/10/maldohd-30.html

Różnica jest kolosalna, C_Mod to prawdziwy rodzynek - koniec z, przepraszam za kolokwializm, "debilnie gigantycznymi" modelami broni zasłaniającymi pół ekranu niezależnie od modyfikacji FOV.

Crysis 2 uważam za grę pozbawioną polotu i miejscami przeraźliwie nudną, nie wiem, czy w ogóle zainwestuję w część trzecią - zerwanie z filozofią rozgrywki znaną z Far Cry czy Crysis 1 nie wyszło C2 na dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja dla wśród tych wszystkich głosów obstających za wyższością Crysisa 1 nad Crysisem 2 muszę przyznać że w dwójkę grało mi się (pomijając granie na minimalnych detalach) kapitalnie w przeciwieństwie do nudnej jedynki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2012 o 15:35, CrazyGambler napisał:

Ten łuk to poroniony pomysł, na screenach widać jak strzela do tego dużego obcego, a
na niego potrzeba było chyba ze 4 pociski z wyrzutni rakiet

Akurat w tym przypadku to raczej bez sensu, ale ogólnie może się przydać, jako bardzo cicha broń.

Co do screenów, to nic specjalnego, prócz tego łuku to wygląda jak druga część, tylko że jest dżungla.

Myślę że będzie dobrze, obie poprzednie części mi się bardzo podobały (chociaż druga mnie trochę zirytowała udziwnieniami w dostosowywaniu broni i mniejszą swobodą, ale nadrobiła innymi elementami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to szykuję niedługo kasę na Crysis 2. Tak tak Panie i Panowie. Nie kupiłem do tej pory jeszcze drugiej części gry, ale niedługo zamierzam nadrobić zaległości tym bardziej, że w planach wydanie części trzeciej. Jedynkę single przeszedłem 3 razy i w multi przesiedziałem 200h ponad, dlatego szkoda by było nie kupić teraz dwójki. Uf jeszcze ta cena, która według mnie jest teraz bardzo niska. Opłaca się kupować gry długo po premierze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Życzyłbym sobie żeby główny bohater znowu zaczął gadać, pierwsza część była (według mnie) przez to bardziej klimatyczna, no i mogliśmy pokierować prawdziwym żołnierzem a nie niemym mięsem armatnim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja trójkę oleje za liniowość dwójki, brak wodorotrysków (zwykly port z konsol) i uproszczenia (żeby w środku ciężkiej zadymy i frajdy z harda gra mi wyskakiwała z obniżeniem poziomu trudności :-/)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja trójeczki nie spisuję na straty. Crytek imho robi świetne fps''y. Far Cry, gdy wyszedł, powodował szczekopad nie tylko grafiką, ale i gameplayem. Crysis to jedyny fps którego chciało mi się przejść 4 razy (a i piąty się szykuje). Nawet Crysis 2, mimo iż imo znacznie gorszy od jedynki, to na tle innych strzelanek wyróżniał się pozytywnie. Yerli dostał po twarzy danymi ze sprzedaży dwójki i mam nadzieję, że wyciągnie wnioski, a Crysis 3 będzie bliższy jedynce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Parę dość luźnych przemyśleń, historii Crysisa zbytnio (poza grami) nie śledziłem, więc pewnie coś mi umknęło, wskutek czego, mogę mieć wypaczony obraz gry albo ona po prostu taka się staje:

1. Historia robi się coraz bardziej głupkowata. Fakt, fabuła nie była tu od samego początku najwyższych lotów, ale przynajmniej w jedynce jako tako była napisana (jak na potrzeby fpsa) z sensem. Konflikt US-KRLD, odkrycie kosmitów, preludium do konfliktu gloabalnego. Spoko - proste, spójne i wystarczajace. W dwójce już nieco popłynęli, a czytając ten krotki opis 3 - ogarnął mnie śmiech. Przy okazji, co to są te nanokopuły? Ten problem niestety trawi kolejne cykle, podobnie jest w AC, czy w ME - im dalej tym gorzej. Może warto zatrudnić jednego scenarzystę?

I zarazem, jeśli idzie o mnie, totalnie nie wiem, jakie są związki między częściami. Bohaterowie gdzieś znikają, Nomad/Psycho, co z nimi? Wątki pozostają otwarte (w jedynce spuszczono atomówki na wyspę, i?), gry w zasadzie stanowią odrębną całość, mi to troszkę trąci. A tu zrobią przeskok o ponad 30 lat, przy okazji, co działo się w międzyczasie?

2. Swobody coraz mniej. W jedynce zazwyczaj (poza końcowymi etapami) było parę dróg przejścia mapy. Dwójka już niemal całkiem liniowa. Do tego kwestia deformacji otoczenia. Totalny krok wstecz. Powątpiewam w zmiany w tej materii.

3. Grafa. W dwójce była gorsza jak w jedynce. Tu zapowiada się podobnie. No comment.

4. Przyznam, że walki z kosmitami mnie znudziły. Mega schematyczne, w szczególności nawalanie do tych grubych, "artyleryjskich" cepidów. Do tego kosmici wydają się być niezbyt ogarnięci. Nie wiem czy to tylko wrażenie, ale w jedynce przeciwnicy byli bardziej domyślini i zazwyczaj przy powtarzaniu fragmentu gry, walka przebiegała nieco inaczej. Mam na myśli koreańczyków. W dwójce ludzie są niczym boty. Regres...

5. Ach, liczyłbym na ciekawszy epilog. W dwójcie finalny boss (buahaha) był żenujący. Zakończenie też w zasadzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.04.2012 o 23:35, vonArnold napisał:

Może
warto zatrudnić jednego scenarzystę?


Przy dwójce zatrudnili pisarza i wyszło jak wyszło ;)

Dnia 16.04.2012 o 23:35, vonArnold napisał:

Bohaterowie gdzieś znikają, Nomad/Psycho, co z nimi? Wątki pozostają otwarte (w jedynce
spuszczono atomówki na wyspę, i?), gry w zasadzie stanowią odrębną całość, mi to troszkę
trąci.


Spoiler

Nomad nie żyje, Psycho ma podobno pojawić się w trójce. Co się działo między C1 i C2 wyjaśnili tylko w komiksach niestety.


Dnia 16.04.2012 o 23:35, vonArnold napisał:

2. Swobody coraz mniej. W jedynce zazwyczaj (poza końcowymi etapami) było parę dróg przejścia
mapy. Dwójka już niemal całkiem liniowa. Do tego kwestia deformacji otoczenia. Totalny
krok wstecz. Powątpiewam w zmiany w tej materii.


No jak to liniowa? Ale przecież dorzucili rozgrywkę w pionie!111 ;) Obiecują powrót w stronę pierwszego cryśka pod pewnymi względami - zobaczymy co z tego wyjdzie.

Miejmy tylko nadzieję że nie skupią się znowu tylko na konsolach...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomnieliście dodać że ta Kopuła zbudowana przez C.E.L.L. stymuluje wzrost roślinności, stąd ta dżungla.
A Prophet to interface nano kombinezonu, który łączy się bezpośrednio z host''em i potrafi skopiować osobowości poprzednich host''ów. Ten kombinezon jest wyjątkowy, o wiele bardziej zaawansowany niż można przypuszczać. Jest prawie jak żywy symbiont wiec pewnie może ewoluować, być może stąd właśnie te zapowiedzi o nowych "mocach".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować