Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Dark Souls na PC a GfWL - sprawy ciąg dalszy. Gra tylko w 30 klatkach

82 postów w tym temacie

Uhuhu.Coraz gorsze te informacje.Czy kolejny marny port?Nie, żebym się czepiał bo bardzo fajnie, że gra wychodzi na pc tylko, żeby to nie był port zrobiony na szybko i bez żadnego zapału twórców.No zobaczymy jak tam wyjdzie z tym DS na pc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Matko, pececiarzom nigdy nie dogodzisz. Najpierw błagali o wersje pc, a teraz krzyczą, że nie będą kupować takiego badziewia. Ludzie, dostaneicie dokładnie to samo co na konsoli , tylko że taniej. Jeśli to będzie stałe 30 klatek to powinniście się cieszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 18:18, Piotrek_K napisał:

Jasne, nie kupujcie! Szczerze zachecam. Okaze sie, ze gracze pctowi to rozwydrzone panienki,
ktore musza miec HD HD i +100klatek, by uwazac, ze gra jest _DOBRA_ . A pozniej beda
narzekania, ze kolejna czesc sie nie pojawi.

Trzeba bylo grac w 10klatkach w lokacji Blighttown to sie zaciskalo zeby i gralo. Ale
jak chcecie wrocic do Call of Duty czy innej, hiper fajnej!, gierki to prosze :)


No tak, konsole już są tak słabe, że nie udzwigną gry w większej rozdzielczości, max to 30 klatek i jeszcze ta grafika, a konsolowcy już przyzwyczaili się do byle czego więc jak tu narzekać?Sorry, ale ja płacę za produkt i domagam się dobrego portu, a nie zrobionego na kolanie.Chcem, żeby gra była w miarę przystosowana do dzisiejszych pc-tów, a nie dostane grę z konsoli z dodatkowo beznadziejną optymilizacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam blisko 30tkę ale spoko z tym gówniarzem ;D

Powszechnie wiaodmo, że ludzkie oko widzi około 30 klatek na sekundę. Dlatego nie czujemy "szarpania" filmu w kinie(24fps) czy tv(25fps). Właściwie to obraz wyświetlany z 24klatkami jest uznawany za najbardziej naturalny i stąd jego występowanie w profesjonalnych kamerach...

W przypadku gier FPP gdzie bardzo dynamicznie zmienia się CAŁY OBRAZ ilośc klatek aby zachowac idealną płynność obrazu wzrasta do około 60(napisałem to w poprzednim pościej)

W grze RPG zwłaszcza tak mało dynamicznej jak Dark Souls nawet przy 24fpsach nie będzie miało CO klatkować !!

Przypomnę, że dyżo dynamiczniejszy NFS leci na 30fps a 805 gier na konsole też ma limit 30fps.

Cały świat wideo/growy się cholera nie zna i myli ale już armia polskich nastoaltków rusza do boju ich uświadamiać, tamtadada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo wiem co miałbym tam wyczytać. Standardy wideo/gier znane są od lat. Fakt, że wprowadzają potencjalną obsługę 60fps jak i 4k nic nie zmienia.

Ale dlaczego akurat 60fps? Ja mam wypasiony komp i proponuje ustalić za minimum 120FPS a gdy gra nie wydala powinna palić graficzną. Zostałbym ja i elita na serwerach. Miodzio :}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 22:41, Lailonn napisał:

Ale dlaczego akurat 60fps? Ja mam wypasiony komp i proponuje ustalić za minimum 120FPS
a gdy gra nie wydala powinna palić graficzną. Zostałbym ja i elita na serwerach. Miodzio
:}


wejdz w link podany wcześniej: nawet Ty musisz przyznać, że jest różnica w płynności ruchu. Jak ją widzisz to wiesz o co chodzi. Jak jej nie widzisz to jesteś ślepy. Nic więcej. Porównaj 30 fps z 60 fps i 60 fps z 120 fps jak już jesteś taki mądry. Zgadnij gdzie będzie większa zauważalna gołym okiem różnica. Jak pewno wiesz w starszych grach są ustalane odgórne limity FPSów, bo po przekroczeniu pewnej granicy można robić cuda nie zaplanowane przez twórców.

I jak grasz w większość gier w 60fpsach to się przyzwyczajasz, tyle. To standard na PC. Nie rozumiem czemu mamy pokornie przyjąć coś gorszego.

a to pewno głupie konsolowe wynaturzenia nie związane z tematem, co ?:

http://www.giantbomb.com/60-fps-on-consoles/92-3223/

zadaj sobie kolejne pytanie: po cholerę inni robią gry w 60fpsach. Podpowiem, że nie dla jaj i z nudów.

ps: bardzo słabo trollujesz, albo kompletnie nie rozumiesz o czym piszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.04.2012 o 22:41, Lailonn napisał:

Nie bardzo wiem co miałbym tam wyczytać. Standardy wideo/gier znane są od lat. Fakt,
że wprowadzają potencjalną obsługę 60fps jak i 4k nic nie zmienia.

Ale dlaczego akurat 60fps? Ja mam wypasiony komp i proponuje ustalić za minimum 120FPS
a gdy gra nie wydala powinna palić graficzną. Zostałbym ja i elita na serwerach. Miodzio
:}


Możesz mówić tak w żartach, ale w e-sporcie 100fps to absolutne minimum (teraz raczej grają na LCDkach 120fps, wcześniej CRT). Ale oni mają tylko taki wymysł, tak na prawdę 30fps by im spokojnie wystarczyło. No, w dynamiczniejszych akcjach 60. :F

I proszę, nie upokarzaj się takimi twierdzeniami, że ludzie od konsol siedzący za wielkimi stołami którzy traktują branżę jak [nie powiem co bo moderator czyha] wiedzą o grach i ich mechanice więcej od samych graczy. Już tym razem pominę odniesienie do młodzieży, masz jakieś kompleksy z dzieciństwa?

A teraz największy sekret współczesnego gamingu: dlaczego 30fps wygląda na konsolach względnie płynnie? Bo tam używa się PADA, którego ruch [gałek] jest powolny i ociężały w stosunku do myszki (i to jeszcze w RPGu), przez co większa ilość klatek nie jest potrzebna. Wiem co mówię, miałem Xboxa i nie widziałem większej różnicy w grach z lockiem na 30 czy też 60 klatek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obraz składający się z 24 klatek nie jest w pełni płynny, dla mnie jest to ostateczna granica grywalności, bardzo niewygodne. Owe 24 fps uznaje się za DOLNĄ granicę płynności.
W filmach stosuje się specjalne zabiegi, przez co nie widzimy szarpania.
Zatrzymaj film w 24 fpsach przy jakiejś dynamicznej akcji, zobaczysz lekko rozmazany obraz, a nie czystą klatkę.

To, że ludzkie oko nie wychwyca więcej, niż 24 fps to zwykły mit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.04.2012 o 22:38, Lailonn napisał:

Powszechnie wiaodmo, że ludzkie oko widzi około 30 klatek na sekundę.


Raczej powszechnie wiadomo, że ludzkie oko widzi płynnie bez żadnych interwałów czasowych, tak samo też mózg spostrzega bodźce docierające do receptorów wzrokowych.
Można co najwyżej powiedzieć: ciężko jest spostrzec różnice płynności od pewnej ilości klatek na sekundę w górę, a od ilu to kwestia różnic indywidualnych, czyli dla każdego granica jest inna.
Ale 30 fps dostrzeże raczej każdy, zwłaszcza przy powszechnie stosowanych obecnie monitorach o odświeżaniu 60Hz. Przy 30 fps każda klatka zostaje wyświetlona 2 razy co daję efekt takiej ślamazarności/budyniowatości ;] ale, jak to już ktoś wspomniał, na konsolach efekt zrównuje się z niską czułością/ślamazarnością gałek padów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam wsio co oni tam dodadzą do tej gry GFWL czy STEAM oraz w jakiej rozdzielczości i liczbie klatek będzie gra śmigać, ważniejsza jest dla mnie optymizacja kodu, tak aby nie było cyrków z zawyżonymi wymaganiami jak w przypadku GTA IV

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HAHAHAHA a grajcie sobie w 30 FPS-ach. Pozdro i miłej gry XD. Nawet szkoda netu na ściąganie tej gry w przyszłości (lol, a ludzie i tak będą twierdzili, że ta gra jest och, wspaniała itd.)

A ja się martwiłem o mody;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.04.2012 o 08:46, kwaled napisał:

HAHAHAHA a grajcie sobie w 30 FPS-ach. Pozdro i miłej gry XD.

Gralem w mase gier na 30fpsach. Sa gry gdzie potrzeba wiecej, ale sa i takie gdzie starczy.

Dnia 20.04.2012 o 08:46, kwaled napisał:

Nawet szkoda netu na ściąganie tej gry w przyszłości

Wystarczy od razu napisac: "i tak nie chcialem tego kupowac" ;)

Dnia 20.04.2012 o 08:46, kwaled napisał:

A ja się martwiłem o mody;)

Taa, a świstak siedzi i zawija je w te sreberka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.04.2012 o 15:54, Zgreed66 napisał:

Wystarczy od razu napisac: "i tak nie chcialem tego kupowac" ;)


Trzeba jednak przyznać, że japończycy trochę nastraszyli graczy. Ja w życiu nie grałem na padzie i w tym momencie, przy obiecywanej konwersji Dark Souls, troszkę tego wszystkiego się obawiam. Liczba klatek ograniczona? No niech będzie, że i tak ok. Rozdzielczość z XX wieku? Gorzej, ale jakoś wytrzymam. Niestety, obawiam się sytuacji, iż po odpaleniu gry okaże się, że suma drobiazgów zrobiła swoje i jest niefajnie, a to już nie będzie ok.
Jak dla mnie, pozostaje czekać na pierwsze branżowe oceny. Jeżeli będą pozytywne, to zapewne zapoznam się z padem. W końcu kiedyś musi być ten pierwszy raz. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ależ ja przyznałem, że 60FPS w dynamicznych garch widać różnicę... 60fps w pacmanie jest totalnie zbędne. Jako jedyny tu rozróżniam wymagania "klatkowe" zależnie od gatunku gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze co TY wiesz o e-gamingu? Ja z klanem miałem przyjemność zdobyć 2x podium w mistrzostwach Polski w BF2 a potem reprezentować nas w reprezentacji. Do tego masa turnieji etc. A ty jak rozumiem czytasz fora?

"Każda" gra ma limit albo 30 albo 60fps(CODy np.)

masz chyba problem z czytaniem. Wiem, że w ginazjum dopiero tego uczą ALE NAPISAŁEM, ŻE ILOŚĆ "WYMAGANYCH" FPSów ZALEŻY OD RODZAJU GRY! W PAC-MANIE 20FPS TO JUŻ STARCZY! Kpw? Mam ci to narysować?

Demon Souls to bardzo statyczna gra RPG a ponadto jak kolega wyżej linkował tlyko neiliczna grupa ludzi na świecie używa rozdziałęk ponad HD "ready", więc te wasze lamenty są po prostu żałośnie śmieszne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować