Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

SimCity - wrażenia z prezentacji

10 postów w tym temacie

gram.pl

Jedna z najlepszych dla mnie wiadomości tego roku, to informacja o tym, że studio Maxis postanowiło wreszcie, po długich latach, wrócić do swojej flagowej marki, dzięki której w 1989 roku z impetem wkroczyło do świata gier. Mowa oczywiście o SimCity, którego najnowsza, piąta odsłona ma zadebiutować w 2013 roku.

Przeczytaj cały tekst "SimCity - wrażenia z prezentacji" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o ruch uliczny to o ile się nie mylę każdy pojazd czy pieszy będzie ''agentem'' silnika transportującym określony surowiec z punktu A do punktu B, gdzie surowcem są także simowie jako siła robocza. Zatem pojazdy nie tylko nie powinny znikać, ale też poruszać się w logiczny sposób.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2012 o 19:40, SHADOW-XIII napisał:

Ja niestety podziękuję za grę, za idtiotyczne DRM wymagające neta do gry w single player.


A bo Ty biedaku jeszcze korzystasz z modemu...

Bez przesady, teraz praktycznie każdy kto gra ma stały dostęp do internetu (mniej lub bardziej, ale ma) więc taki "DRM" aż tak nie przeszkadza. Z resztą Origin ma tryb offline więc pewnie (wbrew temu co mówią twórcy) będzie się dało grać offline.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.04.2012 o 21:57, matthew87 napisał:

Bez przesady, teraz praktycznie każdy kto gra ma stały dostęp do internetu (mniej lub
bardziej, ale ma) więc taki "DRM" aż tak nie przeszkadza. Z resztą Origin ma tryb offline
więc pewnie (wbrew temu co mówią twórcy) będzie się dało grać offline.


A po co mi super hiper łącze o gigantycznej przepustowości jeśli neta używam do przeglądania stron? A to idzie mi przez telefon, świetnie się sprawuje, do gier nie, ale i tak nie gram przez net. Wolę gry singleplayer, nie mam nic przeciwko grom multi, ale krew zalewa, kiedy nawet singleplayer wymaga non stop połączenia z netem.

to, że każdy ma nie znaczy, że:
- wszyscy mają
- wszyscy chcą dać się ....

Wystarczy zobaczyć jak Blizz się przejechał z wycofaniem LANa z SC2, da się grać online, ale na jakichkolwiek zawodach SC2, każdy narzeka na to, już nie wspominając o ostatnich wpadce gdzie w walce o złoto gość, który wygrywał przegrał mecz przez utratę łączności z netem

Przez takich ludzi jak ty, za kilka lat będą żądali sprawdzania odcisków palców by mieli pewność, że gra ta sama osoba, a nie inna. Nie dam sobie włazić w d*** by móc grać w gry, które lubię. Postawiłem sobie granicę na takich DRM''ach i gier Ubisoftu i im podobnych nie kupiłem od tej pory, a stracili sporo bo w tym czasie zakupiłem ponad 100 gier innych wydawców. Jak każdy by się tak postawił to by szybko zrezygnowali, ale niestety, niektórzy wolą się wypiąć i jeszcze dziękują ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może wreszcie sobie zagram w coś takiego, oby wyszło genialnie z tą produkcją. Swoją drogą, jaka jest póki co najlepsza gra z tego rodzaju? Gdzie prowadzimy własne miasteczko, polityka i takie tam? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Murda, z tych co grałem to najnowsze Tropico (4?) jest całkiem sensowne, chociaż po jakimś czasie moze się znudzić. Z tego co slyszałem (ale sam niestety nie grałem), to nowe Anno (nie pomnę numerka) jest niezłe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do nowego SC - mam tylko nadzieję, że twórcy pozwolą społeczności na dalszy rozwój gry. Tak jak było w przypadku SC4.
Chciałbym także zobaczyć elementy wykreowane przez społeczność SC4 w podstawowym wydaniu SC2013. Taki NAM, RHW, NWM, SAM, SPAM... byłoby pięknie - bez tych wszystkich "zależności"... i bez niekończącego się wciskania TABa, czy ''home'' i ''end''.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować