Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Znamy wymagania sprzętowe Max Payne 3! Trzy nowe screeny z wersji pecetowej w naszej galerii

130 postów w tym temacie

Dnia 23.04.2012 o 18:37, Magok napisał:

Lepsze to i tak niż konsole na których grafika będzie jak w Max Payne 2 na PC.

Widziałeś Ty kiedykolwiek grę na konsoli? Bo chyba nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2012 o 18:30, Neo_85 napisał:

To samo co z LA Noire. Wymagania z kosmosu, a optymalizacja skopana.

Bo nie FPSów nie było więcej niż 30? Pro-tip: to nie optymalizacja, tylko animacje były winne - nagrywano je bowiem w 30FPS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2012 o 18:37, Henrar napisał:

> PC oferuje coś takiego co się zwie Blu Ray. A tu pewnie dostaniemy zajebiste 3 DVD.
Karwasz
> twasz....
Gdzie niby PCty oferują Blu-Raye? PCtowi gracze już od dawna pokazali, gdzie mają ten
nośnik (w głębokim poważaniu) - zwrócili się ku dystrybucji cyfrowej a nośniki DVD wystarczają
do wszystkiego.

Sami są sobie winni.


I później dostajemy takie gówna jak EP Wiedźmina 2 - zamiast podzielić plik .cab na mniejsze to durny CDP władował jeden duży plik .cab na niskiej jakości płytki DVD DL, gdzie przy przejściach na drugą warstwę instalator się wysypywał generując błędy CRC. Tia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem screnny na konsole i w tej małej roździelczości gra wygląda dokładnie tak samo a może nawet gorzej niż Max Payne 2 na PC w full hd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam uwierzyć że te mało szczegółowe teksturyki , kiepskie modele i ogólnie średniawa grafika tyle wymaga? Rockstar może już przestać wydawać gry na PC bo ten ich troling jest zasłony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2012 o 18:51, TobiAlex napisał:

Intel Dual Core 2.4 GHZ i do tego NVIDIA GeForce GTX 680. Buhaha. Chciałbym zobaczyć
jak to działa...

UWAGA!
Źle czytasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aż chce mi się płakać. Do dzisiaj użytkowników gram.pl miałem za ludzi o dość wysokim ilorazie inteligencji. Czy wy nie potraficie czytać? " NVIDIA 8600 GT 512MB VRAM – NVIDIA GeForce GTX 680 2GB VRAM / Radeon HD 3400 512MB VRAM - Radeon HD 7970 3GB VRAM" to są rozpiętości kart. Gra będzie obsługiwana na chipsetach nVidii od 8600GT do GTX 680.. Przecież gdyby gra wymagała GTX 680 to praktycznie nikt mógłby w nią grać(ta sama sytuacja z procesorami). Pomyślcie czasami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2012 o 18:58, pe_es napisał:



Ja tę rozpiętość rozumiem, obawiam się jednak że aby zobaczyć grę w pełnej krasie należy mieć sprzęt z tego drugiego krańca skali ...
czyżby gra była ładniejsza niż Crysis?, czy po prostu jest tak xle zoptymalizowana?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2012 o 19:04, lis_23 napisał:

Ja tę rozpiętość rozumiem, obawiam się jednak że aby zobaczyć grę w pełnej krasie należy
mieć sprzęt z tego drugiego krańca skali ...
czyżby gra była ładniejsza niż Crysis?, czy po prostu jest tak xle zoptymalizowana?.


To Rockstar, graficznie gra będzie słaba a wymagania ogromne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do dziś słychać zdziwienie zalecanym 8 GB RAM (lub więcej) w Metro 2033, a tu Rockstar stawia jasno na 16 GB. Nieźle. Jeśli nie skopią optymalizacji to przynajmniej na low się zagra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ufff mam nadzieje, że Mój i5 [druga generacja] 2,9ghz na jajo i GTX 560 TI od Gigabyte zapewni mi grę na przyzwoitych detalach.... jednak wymagania bez kitu looolerskie trochę te wymagania xD i różnicę w minimalnych a rekomendowanych są wielkie 2GB do 16GB ? sweet
Konsolowcy się cieszą [mają z czego] jednak jeśli chodzi o różnice w wyglądzie to zapewne na konsolach już nie będzie tak mega wypas jak na PieCach :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.04.2012 o 19:07, sirufok napisał:

Do dziś słychać zdziwienie zalecanym 8 GB RAM (lub więcej) w Metro 2033, a tu Rockstar
stawia jasno na 16 GB. Nieźle. Jeśli nie skopią optymalizacji to przynajmniej na low
się zagra.



Przy czym metro 2033 nie robiło użytku z więcej niż 2gb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze raz napiszę :)

Ciekawy jestem jednego: tyle instalacji, takie wymagania... ciekawe ile panowie z Rockstar zafundują nam w tym samej gry nie licząc multi. Ale walnę ze śmiechu jak będzie to jakieś do 10h XD

No i jeszcze jedno: czy jest na tej sali ktoś, kto ma 16GB RAM w kompie? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować