Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Guild Wars 2 mają plan na wiele lat

69 postów w tym temacie

co za bezczelna propaganda... w przypadku ToRa było to samo: że na wiele miesięcy do przodu mają zaplanowany dodatkowy content. Jak wyszło każdy wie. Dopóki nie zobaczę w miarę szczegółowej rozpiski na kwartały takie newsy traktuję jak naganianie niezdecydowanych graczy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 17:57, EmperorKaligula napisał:

co za bezczelna propaganda... w przypadku ToRa było to samo: że na wiele miesięcy do
przodu mają zaplanowany dodatkowy content. Jak wyszło każdy wie. Dopóki nie zobaczę w
miarę szczegółowej rozpiski na kwartały takie newsy traktuję jak naganianie niezdecydowanych
graczy...


Ci co grali w gw nie powiedzą, że to propaganda, tylko, że Aneta najprawdopodobniej wie co mówi :)
A, że przy okazji naganiają klientów to chyba normalne ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 18:09, Budo napisał:

Ci co grali w gw nie powiedzą, że to propaganda, tylko, że Aneta najprawdopodobniej wie
co mówi :)


co ma wspólnego obecny obraz gry z jej rozwojem w przyszłosci ? Nic, swtor pokazal to dobitny sposób.

Dnia 24.04.2012 o 18:09, Budo napisał:

A, że przy okazji naganiają klientów to chyba normalne ;]


ja już sie uodpornilem na hype GW2, będzie open beta to sprawdzę, nie będzie - to mogą mnie cmkonąc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 20:05, EmperorKaligula napisał:

> Ci co grali w gw nie powiedzą, że to propaganda, tylko, że Aneta najprawdopodobniej
wie
> co mówi :)

co ma wspólnego obecny obraz gry z jej rozwojem w przyszłosci ? Nic, swtor pokazal to
dobitny sposób.


Swtor nie miał żadnego poprzednika- gw2 ma silnego przodka w postaci gw1 i dlatego ja ufam ArenaNet, bo wiem, że to firma, która dba o graczy, wie co mówi i jak mówi, to robi. Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 20:05, EmperorKaligula napisał:

w przypadku ToRa było to samo:

Dnia 24.04.2012 o 20:05, EmperorKaligula napisał:

co ma wspólnego obecny obraz gry z jej rozwojem w przyszłosci ? Nic, swtor pokazal to
dobitny sposób.


Ale to nie jest swtor, tylko GW2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że GW2 jako Nie-Abonamentowe MMo nie musi być nazbyt aktywnie uzupełniane oraz wspierane. Gracze nie płacą miesięcznego haraczu, tak więc utrzymanie zbyt dużej ilości aktywnych kont jest raczej nawet niekorzystne - wzrastają koszty utrzymania serwerów.
Aby zapewnić grze marketingowy sukces, ArenaNet musi sprawnie wydawać expansion sety oraz zachęcać graczy do ich kupna. Oraz stworzyć taki system mikro-transakcji, aby najwierniejsi fani wydawali w nim swoje pieniądze.
Gra ma być funkcjonalna, grywalna oraz zapewniać co najmniej minimalny End-Game.
I tak 3/4 osób które kupią GW2 będzie podchodziła do tytułu na zasadzie "od dodatku, do dodatku" jak miało to miejsce w GW1.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 21:29, Blasting_Power napisał:

Serio tak olali PVP? :( Przecież to była esencja Guild Wars... Może to tylko tak okrojone
na potrzeby bety?

To, że na testach pokazali tylko dwie mapy, nie znaczy, że w pełnej wersji będzie ich tylko tyle.
Tryby są dwa: Casual PvP zwane również WvW oraz Structured PvP - Conquest. Warto jeszcze rozróżnić, że sam Conquest również można nieformalnie podzielić na casual i hardcore. Casual to mecze prowadzone z autojoinem, coś jak odpowiednik RA z GW1. Podczas gry hardcore odnosi się do możliwości tworzenia własnych meczy, czy prywatnych turniejów - odpowiednik TA/GvG.

Map do trybu Conquest ma być oczywiście więcej, a ponadto każda ma znacząco róznić się mechaniką od pozostałych. Tak, kwintesencja meczu dalej jest zdobywanie pozycji na mapie oraz punktów, jednak mapy maja dawać spore poczucie wariacji. Na dwóch pokazanych dotychczas mapach wprowadzono systemy:
-Battle of Kyhlo: maszyny oblężnicze oraz zniszczalne środowisko i zabudowania
-Forest of Niflhel: na mapie znajdują się obozy Synów Svanira oraz Orgów, których zniszczenie zapewnia buffy oraz dostęp do lepszego positioningu na mapie.

Nie wiemy więcej o innych mapach, jednak ArenaNet obiecała się wprowadzić spora ilość różnorodności do tego trybu i ja im ufam. Klasycznego HA czy GvG raczej nie uświadczymy, jednak jeżeli tryb Conquest (RA/TA) zostanie dobrze rozbudowany, jakoś to przeboleję. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Guild Wars bez tytułowego GvG to trochę głupio wygląda ;)

Liczę na rozbudowane structured PvP właśnie. Może w dniu premiery nie wszystko będzie idealnie, w GW też nie było (przed PvP extreme weekendem dawno temu, zdobywanie umiejętności tylko w PvP było bardzo mozolne, było mało map itd.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 20:05, EmperorKaligula napisał:

co ma wspólnego obecny obraz gry z jej rozwojem w przyszłosci ? Nic, swtor pokazal to
dobitny sposób.

SWTOR miał potencjał.. jednak nie został wykorzystany w należyty sposób i wyszło tak jak wyszło.
Gdyby się bardziej przyłożyli wyszło by to zapewne o wiele lepiej. Sama marka czy też nazwa w tytule "Star Wars" nie wystarczy
Porównanie GW2 to SWTOR to chyba chybiony pomysł. Porównujesz bo co ? Bo jednym się nie udało to drudzy też mają ponieść klęskę na froncie ?. Dobre :).

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 22:21, Daelor napisał:

Więc po co ciągle podajesz przykład błędów swtora, skoro mowa o innej grze?


bo tu i tu obiecują, nie zrozumiałeś tego postu:

http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=75743&pid=22 ???

odrobina sceptycyzmu z mojej strony, ale fanatycy wiedzą lepiej co będzie w przyszłości... Wypowiedz prezesa traktujecie jak pewniaka. Ja nie. Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.04.2012 o 22:54, Braveheart napisał:

SWTOR miał potencjał.. jednak nie został wykorzystany w należyty sposób i wyszło tak
jak wyszło.


to że jednym się nie udało nie znaczy, że drugim na 100% się uda... beta swtora też była porządnym klonem wowa z niezłym story, a ilość zamówionych sztuk też dobrze nastrajała.

Dnia 24.04.2012 o 22:54, Braveheart napisał:

Porównanie GW2 to SWTOR to chyba chybiony pomysł. Porównujesz bo co ? Bo jednym się nie
udało to drudzy też mają ponieść klęskę na froncie ?. Dobre :).


http://forum.gram.pl/forum_post.asp?tid=75743&pid=36

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje na nowe kontynenty i dungeony przynajmniej co 6 miesiecy. Aby bylo widac ze sie interesuja, a nie jak w TOR, rzeczy ktore powinny byc na starcie zaimplementowali 6 miesiecy po premierze jako update, dziekowac im za to ze nie kazali sobie placic. Mam zamiar grac w GW2 oby nic nie popsuli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować