Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

W Crysis 3 zwierzyna staje się myśliwym

22 postów w tym temacie

Luk rzadki? Prawie kazdy RPG w konwkencji FPP lub TPP takowa bron posiada. W ogole nie czaje koncepcji strzelania z luku do czolgow. Moze jeszcze rumak i szabelka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Boro666 napisał ...W ogole nie czaje koncepcji strzelania z luku do czołgów ...

A jak tak i to bardzo , żaden problem zastąpić grot niewielkim ładunkiem w wybuchowym, coś takiego jak zabawka Rambo , ale bez opcji "one hit kill" !! , raczej uszkodzenia : gąsienicy, iluminatora, broni pokładowej itp.
Najpierw gameplay - a potem będziemy oceniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Wszystko to dzieje się dosłownie w miejskiej dżungli, co oznacza konieczność dania głównemu bohaterowi, który jest myśliwym, łuku" - zapierające dech w piersiach logika ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pffff- ja po obejżeniu pierwszego trailera z fragmentami gameplay''u mówię jedno - nadchodzi DLC do Crysisa 2 :P

Trailer podobnie skonstruowany jak przy hypie BF''a 3... Mało, ale głośno i booom booom booom... Już dawno się pogodziłem z tym,ze zapowiedzi najczęściej robią wielkiego smaka, a cała prawda wychodzi dopiero po premierze :P

Jak zobaczę min. 7 minut niepociętego gameplay''u to będę snuł domysły - marketingową pakę niech zachowają dla siebie, albo serwują innym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2012 o 15:50, Kadaj napisał:

O ile łuk nie będzie koniecznością, a jedynie alternatywą, to nie mam nic przeciwko.
;p

Mogło być gorzej. Powiedzmy zatrute rzutki ninja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łuk, miejska dżungla, zwierzyna jako myśliwy... W połączeniu jakoś średnio mi to wszystko odpowiada, skoro jednak twórcy są pewni swego, raczej nie wyjdzie z tego żaden gniot. Jeśli łuk będzie sprawdzać się dobrze, może być całkiem ciekawą alternatywą dla standardowej broni, pytanie tylko, czy w ogóle będzie praktyczny w świecie Crysisa 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2012 o 15:48, Mr_Spike napisał:

"Wszystko to dzieje się dosłownie w miejskiej dżungli, co oznacza konieczność dania głównemu
bohaterowi, który jest myśliwym, łuku" - zapierające dech w piersiach logika ;P

Zapiera dech w piersiach, to kiepska jakość tłumaczenia - może to z innego wywiadu, ale w tym który oglądałem wydźwięk wypowiedzi był raczej "nasz bohater to myśliwy, więc chcieliśmy dać mu broń będącą atrybutem myśliwego". Z tą logiką trudno się nie zgodzić. Symbolika zawsze wzmaga klimat, który chce się osiągnąć. Przecież w ACIII bohater wcale nie musi korzystać z broni charakterystycznej dla rdzennych amerykanów - jest w końcu assassynem, mógłby z powodzeniem wykorzystywać bardziej tradycyjne uzbrojenie. Podobna sytuacja jest tutaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2012 o 16:52, Miko19 napisał:

Taaak, z łuku wal w stalowego mecha...

Wszystko zależy od generowanej energii. A nanosuit może jej przekazać bardzo dużo. Do tego można użyć głowic ala RPG, zamiast standardowego grotu i voila, martwy mech. Nie wiem czemu ludzie mają z tym problem. Inna sprawa - nikt nie powiedział, że będziemy mieli tylko łuk - w C i C2 korzystaliśmy głównie ze standardowej broni palnej, ale na opancerzone cele wyjmowało się tego JAWSa (czy jak mu tam było), albo C4, a kończyło leżącym w dogodnym miejscu granatnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież zawsze można zrobić strzałę, z jakiegoś super wytrzymałego metalu, i do tego siła pociągnięcia za cięciwę łuku przy użyciu nanokimbinezonu będzie wielka, więc nie wiem w czym przeszkadza wam przebijanie się takim czymś przez pancerz mecha...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2012 o 15:28, JJLNoXPL napisał:

> Boro666 napisał ...W ogole nie czaje koncepcji strzelania z luku do czołgów ...
A jak tak i to bardzo , żaden problem zastąpić grot niewielkim ładunkiem w wybuchowym,
coś takiego jak zabawka Rambo , ale bez opcji "one hit kill" !! , raczej uszkodzenia
: gąsienicy, iluminatora, broni pokładowej itp.

Wątpię żeby zrobili takie coś jak osobne uszkodzenia gąsienicy i innych pierdół, raczej po prostu dadzą jakąś dużą wytrzymałość , niewrażliwość na niektóre bronie no i może automatycznie uszkadzająca się gąsienica przy konkretnej niskiej liczbie życia. A grot z niewielkim ładunkiem wybuchowym na ciężki czołg wydaje mi się tak samo skuteczny, jak pistolet na samochód opancerzony ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.04.2012 o 19:18, Kerethzimierz napisał:

Ktoś tu Rambo nie oglądał. :D

Rambo walił w helikopter, i to w kokpit: grot vs mech to zupełnie inna kategoria "logiki filmowej" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>A grot

Dnia 25.04.2012 o 18:07, doflamingo napisał:

z niewielkim ładunkiem wybuchowym na ciężki czołg wydaje mi się tak samo skuteczny, jak
pistolet na samochód opancerzony ;D

Strzała przecież może przenosić jakiś tam ładunek C4, który wysadzony w odpowiednim miejscu może narobić sporych szkód. Nie wiem co się czepiacie, nie takie bzdury widzieliśmy w grach i filmach.

A ten łuk to nawet nie jest aż taka bzdura. Jak już tu niektórzy pisali, wzmocniona strzała wystrzelona z cięciwy naciągniętej siłą kombinezonu może nabrać ogromnej prędkości i przebić gruby pancerz. A biorąc pod uwagę to, że jest przy tym cichsza niż snajperka, sprawi że domorośli komandosi będą wniebowzięci.

I nie bardzo rozumiem narzekania na samą obecność łuku. Nie przypominam sobie, żeby poprzednie części zmuszały nas do korzystania z jakichś rodzajów broni, chyba że czasem w konkretnym miejscu w fabule. Nie chcesz łuku, nikt cię nie zmusza, możesz biegać shotgunem, minigunem i SMG i pewnie będziesz się tak samo dobrze bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Silny wybuch w odpowiednim miejscu pewnie może coś tam narobić, Ale po coś istnieją przeciwpancerne pociski skupiające cały swój wybuch w jednym miejscu oraz reaktywne pancerze w czołgach zawierające materiały wybuchowe. Zresztą czego tu się czepiać, to prawdopodobnie będzie tylko następna część ładnej gry z mnóstwem nierealistycznych zabawek, a znając serie mogę śmiało powiedzieć, że wcielimy się w takiego rambo jak na screenie poniżej strzelającego (to mi wygląda na zwykłą strzałę) strzałami za pomocą łuku do wielkich robotów :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować