Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

CD Projekt chwali się świetną sprzedażą Wiedźmina 2 na Xboksa 360

32 postów w tym temacie

Kacper Matuszewski

Do sklepów na całym świecie trafiło 500 tysięcy sztuk konsolowego Wiedźmina 2, a połowa tego nakładu została już wykupiona przez graczy. CD Projekt RED ma nadzieję, że w ciągu roku uda się dobić do okrągłego miliona.

Przeczytaj cały tekst "CD Projekt chwali się świetną sprzedażą Wiedźmina 2 na Xboksa 360" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta sytuacja świetnie pokazuje jak bardzo ważne jest robienie gier multiplatformowych. Rynek konsolowy jest ogromny i chcąc dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców nie można go negować. Wydaje mi się, że wersja PC-towa nie sprzedała się tak dobrze w pierwszym tygodniu. Gdyby CDP Red zrobiło wersję na PS3 jestem pewien, że wyniki sprzedaży byłyby jeszcze lepsze, ale mam nadzieję, że ich kolejne gry będą od razu robione na wszystkie platformy. Póki co szczerze gratuluję ekipie CDPR. I myślę, że liczba miliona sprzedanych kopii wersji na X360 zostanie przekroczona znacznie szybciej, może nawet po 6 miesiącach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mnie to cieszy. CDP ma dobre podejście do klienta, a to się zawsze opłaca. Mam nadzieję, że ten sukces zmotywuje ekipę do robienia kolejnych gier na światowym poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2012 o 13:58, arturar napisał:

Ta sytuacja świetnie pokazuje jak bardzo ważne jest robienie gier multiplatformowych.
Rynek konsolowy jest ogromny i chcąc dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców nie można
go negować. Wydaje mi się, że wersja PC-towa nie sprzedała się tak dobrze w pierwszym
tygodniu. Gdyby CDP Red zrobiło wersję na PS3 jestem pewien, że wyniki sprzedaży byłyby
jeszcze lepsze, ale mam nadzieję, że ich kolejne gry będą od razu robione na wszystkie
platformy. Póki co szczerze gratuluję ekipie CDPR. I myślę, że liczba miliona sprzedanych
kopii wersji na X360 zostanie przekroczona znacznie szybciej, może nawet po 6 miesiącach.


Wersja PCtowa sprzedała się lepiej ,już pierwszego dnia sprzedano 400tys kopi a na xboxie w ciągu tygodnia jest zaledwie 250tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z takiej ekipy można być naprawdę dumnym. Zero ździerstwa z ich strony, kto to widział 120 zł w dniu premiery hitu, a do tego świetne pudełko oraz poradnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Wersja PCtowa sprzedała się lepiej ,już pierwszego dnia sprzedano 400tys kopi

To bardzo dużo, rewelacyjny wynik. Tyle, że nie było to w jeden dzień, a w tydzień:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100969,9718090,CD_Projekt_sprzedal_400_tys__kopii__Wiedzmina_2__w.html

Co do wersji iksboksowej - na klocku to nowa marka, do tego jest to port wydany z prawie rocznym opóźnieniem - sporo ludzi grało już na PC i nie ma potrzeby, żeby kupować jeszcze raz to samo. 250 tys. w tydzień to świetny wynik, życzyłbym sobie (i pewnie nie tylko ja), żeby porty z konsol na PC również się tak dobrze sprzedawały. Nie wiem więc, po co wbijasz szpilę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oby tylko w przyszłości przygotowywali sterowanie na konsole i PC osobno. Tzn żebyśmy nie musieli się pierniczyć z padami i 5 funkcjami przypisanymi do jednego przycisku (ala mass effect). Jeżeli ich tytuły nie będą pod żadnym względem upraszczane ze względu na konsole to nie mogę się doczekać kolejnych gier od CDPR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2012 o 14:16, Lordpilot napisał:

To bardzo dużo, rewelacyjny wynik. Tyle, że nie było to w jeden dzień, a w tydzień:


Co nadal daje 150 000 więcej niż na Xie. A naprawdę mam przypominać co się działo przed premierą Wiedźmina 2 i trochę po premierze, jak co więksi fanboje konsol wieszczyli bankructwo CDP "bo tylko na pecety i na pewno nie zarobia"?

Dnia 26.04.2012 o 14:16, Lordpilot napisał:

Nie wiem więc, po
co wbijasz szpilę ?


Pierwszy to akurat zaczął arturar: " Wydaje mi się, że wersja PC-towa nie sprzedała się tak dobrze w pierwszym tygodniu".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2012 o 14:18, dariuszp napisał:

Oby tylko w przyszłości przygotowywali sterowanie na konsole i PC osobno. Tzn żebyśmy
nie musieli się pierniczyć z padami i 5 funkcjami przypisanymi do jednego przycisku (ala
mass effect). Jeżeli ich tytuły nie będą pod żadnym względem upraszczane ze względu na
konsole to nie mogę się doczekać kolejnych gier od CDPR.


Rzeczywiscie ilość funkcji przypisaną pod spację w trzecim Mass Effeccie jest chore. Aż dziw że sie jeszcze z tego nie strzela.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2012 o 14:30, Bambusek napisał:



> Co nadal daje 150 000 więcej niż na Xie.

Owszem, ale co to ma do rzeczy ? Sytuacje, że port gry klasy AAA się sprzedaje lepiej niż na natywnej platformie, to można policzyć na palcach jednej ręki. A pisanie, że 250 tys. w tydzień to "zaledwie" to IMO jednak spora złośliwość.

A naprawdę mam przypominać co się działo przed

Dnia 26.04.2012 o 14:30, Bambusek napisał:

premierą Wiedźmina 2 i trochę po premierze, jak co więksi fanboje konsol wieszczyli bankructwo
CDP "bo tylko na pecety i na pewno nie zarobia"?
>


Owszem było kilku czy tam kilkunastu krzykaczy - ginęli w zalewie hajpu i patriotycznego uniesienia polskich graczy pecetowych wieszczących, że właśnie debiutuje najlepsza gra świata ;) Naprawdę chce Ci się w taki sposób odbijać piłeczkę ? Mam wspominać te złosliwe komentarze, że W2 nie wyjdzie na konsole bo to "inteligentna" gra, a konsolowcy są za głupi, żeby ją ogarnąć ;) ? Cóż fanbojów konsolowych zawsze z tłumu wyłuskasz, ale trochę złosliwie napisze, że na "drugie oko coś niedowidzisz, a na jedno ucho niedosłyszysz" ;-)

Dnia 26.04.2012 o 14:30, Bambusek napisał:


> Pierwszy to akurat zaczął arturar: " Wydaje mi się, że wersja PC-towa nie sprzedała się

Dnia 26.04.2012 o 14:30, Bambusek napisał:

tak dobrze w pierwszym tygodniu".


Więc moje sprostowanie dotyczy też jego - arturar podał nieprawdziwą informację Wyedytować już nie mogę, bo czas na edycję jest na tym forum żałośnie krótki :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poki wersja PC jest ta podstawowa, bez ograniczen, to nie mam nic przeciwko. Niech wypuszczaja sobie na konsole czy nawet zegarki z kalkulatorkiem. Problem w tym, ze Wiedzmin 2 to wyjatek i miazdzaca jest przewaga pozycji ktore sa chamskim portem z konsoli, ze wszystkimi ograniczeniami tej platformy. Ale coz, takie czasy, ze ludzie wybieraja rozwiazania dla "malp" i zasadniczo wszystko im jedno co maja, byle by sie swiecilo i pokrzykiwalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem mroczną edycję na x''a i nie żałuję. Pięknie się prezentuje na szafie :) Ale tu chodzi też o coś innego - za tak niską cenę dostajemy tyle ile dostawało się kiedyś w tych pierwszych grach na pcta. Książeczka, mapa, coś pięknego - dla porównania, Arkham City, które kupiłem za tą samą cenę miało TYLKO kod na bonusową postać do gry i trzy stronicową okładkę. Gears of war 3 podobnie. To jakieś nieporozumienie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wynik nie jest taki znowuż, ani super, ani powalający.
Techland sprzedał 400 tyś kopi dead island (tylko wersji Xboxowej) w pierwszy tygodniu.
W sumie sprzedali prawie 700 tyś sztuk w pierwszym tygodniu. Jakoś nie widziałem nigdy, żeby premier Pawlak gratulował firmie z Wielkopolski. Sprzedaż na poziomie 3 mln imponuje, a nie trzymanie kciuków za 1 mln.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.04.2012 o 15:50, Xenobot napisał:

Wynik nie jest taki znowuż, ani super, ani powalający.
Techland sprzedał 400 tyś kopi dead island (tylko wersji Xboxowej) w pierwszy tygodniu.
W sumie sprzedali prawie 700 tyś sztuk w pierwszym tygodniu. Jakoś nie widziałem nigdy,
żeby premier Pawlak gratulował firmie z Wielkopolski. Sprzedaż na poziomie 3 mln imponuje,
a nie trzymanie kciuków za 1 mln.


Bo Dead Island nie był tak napompowany hypem i nie miał zaplecza w postaci książki, której fani też pompowali owy hype.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować