Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

TERA – aktywacja klucza do head startu grozi utratą kodu i zbanowaniem konta!

144 postów w tym temacie

Szybko poległem :D wymaga logowania się, uzyskam pomoc tutaj czy mam szukać jakiegoś działu z supportem ? Mogę gdzieś wpisać kod zamówienia i doda mi to do moich zamówień czy coś innego mam zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Oskiman:

wejdz na swoja poczte znajdz maila o tytule:

sklep.gram.pl - zamówienie: XXXXXXXX [podsumowanie]

gdzie xxxx bedzie numerem Twojego zamowienia.
Tam znajdziesz jeszcze dzialajacy link do tego co potrzebujesz.
Na tej stronie pod "zamowine produkty:"
TERA bedzie widnial link:

"Kliknij aby pobrać kod(y) do tego produktu"

tam tez znajdziesz potrzebny Ci kod.


pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do Ubisoft i dostałem informację. W razie jeżeli faktycznie okarze się żę 3 maja konto zostanie zablokowane należy na ich stronę suportową przesłać skan kartki z kluczem oraz dowód zakupu wtedy oni postarają sie albo klucz uaktywnić albo dać nowy. Pan również powiedział że dana sytuacja może zostać rozwiązana/naprawiona przez Frogster jeszcze zanim nastąpi premiera. Czyli...czekać pozostało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Użyłem klucza z EK przed informacją z gram.pl. Konto zmieniło status na edycję kolekcjonerską i można grać na head starcie, pozostaje tylko pytanie czy 3 maja będzie można wejść do gry, czy też przywita nas soczysty czerwony napis banned.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie panikujcie:

Frogster najprawdopodobniej upora się z problemem wynikłym przez Ubisoft do 3 Maja.
Jeżeli nie, to po konsultancji z Ubisoftem, uzyskacie nowy klucz lub wasz stary klucz umożliwi wam granie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2012 o 18:20, Johnny_Bravo napisał:

>
Osoby (TobiAlex, Markis000), które mają dwa konta na swoim koncie prosiłbym o kontakt
z Frogsterem lub Ubisoftem w celu połączenia obu. Powiem szczerze - nie wiem, na którym
koncie powinniście grać w headstarcie, ale wydaje mi się, że supportowi będzie łatwiej
usunąć konto standardowej edycji, a następnie przesłać wam klucz, który pozwoli na upgrade
konta trialowego.


Pisałem do supportu Ubisoft i otrzymałem taką odpowiedź:


Witam Pana,

Dziękuję bardzo za skontaktowanie się z działem pomocy technicznej Ubisoft odnośnie gry Tera .

Aby przesłać do nas odpowiedź proszę wypełnić pole „Dodaj dodatkowe informacje do pytania”, które znajduje się na początku strony internetowej. Po podaniu wszystkich informacji proszę kliknąć na przycisk „Prześlij”. (Proszę nie wysyłać nowego zapytania).


Niestety, w związku z tym, że problem jest bardzo świeży, nie posiadamy jeszcze konkretnych informacji na ten temat.

Jedyne co mogę Panu polecić, to w razie jakichkolwiek problemów, przesłanie w tym wątku zdjęcia klucza produktu, dowodu zakupu, oraz samego produktu.

Na tej podstawie, w razie wystąpienia problemu, będziemy w stanie pomóc.

Bardzo proszę również o regularne odwiedzanie oficjalnej strony gry, oraz naszej strony www.ubi.com, w celu uzyskania najświeższych informacji.

Jeśli ma Pan więcej pytań proszę dać nam znać.

Pozdrawiam,
Piotr
Pomoc Techniczna Ubisoft

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2012 o 18:52, Doktor99 napisał:

Dzwoniłem do Ubisoft i dostałem informację. W razie jeżeli faktycznie okarze się żę 3
maja konto zostanie zablokowane należy na ich stronę suportową przesłać skan kartki z
kluczem oraz dowód zakupu wtedy oni postarają sie albo klucz uaktywnić albo dać nowy.
Pan również powiedział że dana sytuacja może zostać rozwiązana/naprawiona przez Frogster
jeszcze zanim nastąpi premiera. Czyli...czekać pozostało.


Wiesz, ten nowy kod to może być o k... d... Czemu? Head start jest po to, abyś mógł wcześniej zacząć grać i grać dalej po oficjalnej premierze. Jeżeli ja mam teraz zrobić postać a potem od nowa robić, to cały head start mija się z celem prawda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

canaleto1 i adis505 na razie nie macie się o co martwić i możecie spokojnie cieszyć się grą przez ten długi weekend. Wiadomość, którą opublikowaliśmy na gramie jest de facto dmuchaniem na zimne, która informuje o problemie, który może, ale nie musi wystąpić. Jeżeli nie daj boże wasze konto zostanie w dniu premiery gry zablokowane (Frogster pracuje, żeby tak nie było) to tak jak pisał Neleron po kontakcie z pomocą techniczną Ubisoft, na pewno możliwość gry zostanie u was przywrócona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2012 o 19:23, Johnny_Bravo napisał:

canaleto1 i adis505 na razie nie macie się o co martwić i możecie spokojnie cieszyć się
grą przez ten długi weekend. Wiadomość, którą opublikowaliśmy na gramie jest de facto
dmuchaniem na zimne, która informuje o problemie, który może, ale nie musi wystąpić.
Jeżeli nie daj boże wasze konto zostanie w dniu premiery gry zablokowane (Frogster pracuje,
żeby tak nie było) to tak jak pisał Neleron po kontakcie z pomocą techniczną Ubisoft,
na pewno możliwość gry zostanie u was przywrócona.


Tylko ja nadal nie wiem na którym koncie mam grać - na tym, który jest przypisany kod z pudełka (Standard Edition) czy na tym, które powstało w wyniku dodania kodu mounta (Trial Account). Na jednym loginie są dwa konta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2012 o 19:27, TobiAlex napisał:

Tylko ja nadal nie wiem na którym koncie mam grać - na tym, który jest przypisany kod
z pudełka (Standard Edition) czy na tym, które powstało w wyniku dodania kodu mounta
(Trial Account). Na jednym loginie są dwa konta.


Tobi tak jak wcześniej pisałem. Sugerowałbym Ci grać na koncie, które utworzyłeś za pomocą klucza na mounta.

Jednocześnie proszę napisz w tej sprawie (dwóch kont) bezpośrednio do supportu Frogstera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2012 o 15:35, dariuszp napisał:

Jak zobaczyłem "Ubisoft" przy TERA to sobie odpuściłem. Teraz mi dowodzą że miałem rację
:) Nie kupuję nic od Cenegi i Ubisoftu.


To smutne strasznie, ale to prawda... u mnie jeszcze wszelkie gry na Origin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2012 o 15:37, KrzysztofT napisał:

Takie info powiniście wysyłać każdemu kto kupił u was tą grę na emaila, a nie walić info
na stronę główną. Większość osób pracuje i ma skonfigurowane telefony na odbieranie wiadomości
email. A tak. Ktoś nie wchodzi na gram.pl ileś czasu, a kupił grę zostanie zbanowany
bo będzie chciał zagrać a wy umyjecie ręce bo daliście info na stronę główną serwisu.
Oj nieładnie gram. Nieładnie.



Wysłali każdemu, tylko PO fakcie. Ja odebrałem swoją paczkę ok. godziny 13 i już dawno zdążyłem się zarejestrować - info poszło po 15...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2012 o 20:58, Revan91 napisał:

Tego jeszcze nie było


Dokładnie, już to napisałem wcześniej - jak długo żyję takiej akcji nie było żadną z inną grą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2012 o 21:00, TobiAlex napisał:

> Tego jeszcze nie było

Dokładnie, już to napisałem wcześniej - jak długo żyję takiej akcji nie było żadną z
inną grą.


Johnny_Bravo uruchomił wszelkie możliwe źródła informacji dziś, stąd udało mu się stwierdzić, to, co wkleiłam właśnie jako aktualizację niusa - te same informacje wysłaliśmy też do naszych klientów, którzy kupili tę grę.
Mam nadzieję, że niczego nie pochrzaniłam, mam już bałagan w głowie przez to zamieszanie, ale Johnny_Bravo (dzięki, Igor, jesteś Wielki), ogarnął to, a ja tylko zredagowałam to, co mi napisał.

W mordę jeża, powiem krótko.
(...)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2012 o 19:04, Neleron napisał:

Nie panikujcie:

Frogster najprawdopodobniej upora się z problemem wynikłym przez Ubisoft do 3 Maja.
Jeżeli nie, to po konsultancji z Ubisoftem, uzyskacie nowy klucz lub wasz stary klucz
umożliwi wam granie.


Frogster jak na razie raz za razem pokazywał, że uporać to oni się potrafią jedynie z robieniem kaszany za plecami graczy. Podobne jazdy są w RoM, gdzie nawet na rozwiązanie najprostszych problemów gracze czekają nieraz tygodniami. A Ty liczysz, że załatwią sprawę w tydzień, w dodatku tydzień pełen świąt i dni wolnych? Zazdroszczę optymizmu...

Uzyskanie nowego klucza też nie rozwiązuje problemu, bo sprawia, że stare konto idzie się grzmocić. A co za tym idzie, cała idea Head Startu i PCC przestaje mieć rację bytu.

Natomiast muszę w 100% pochwalić gram.pl. Niestety, zakupiłem grę u konkurencji, której nazwa kojarzy się z kontrolerem ruchu do PS3 (dość długo nie było wiadomo, czy na gramie będzie EK, więc wolałem nie ryzykować), a oni jedyne, co odpowiedzieli na moje pytanie o problemy z EK to to, że to nie oni są winni, więc mam się kontaktować z Ubi (czytać: spychologia stosowana). Natomiast jestem pełen podziwu dla gram.pl, jak widzę z jakim zaangażowaniem wzięli się za sprawę. Gratulacje dla Was.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować