Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórcy Crysis 3 chcą za wszelką cenę ochronić grę przed piractwem

65 postów w tym temacie

A ja im się dziwię, że w ogóle jeszcze im się chce Crysisa 3 wydawać po spektakularnym "sukcesie" poprzedniej części na serwisach z torrentami...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pomyślmy, może niech po prostu zrobią grę, do której chce się wracać, długą, pozwalającą na kombinowanie, choćby ze średnim multi - tak by nikt jej nie sprzedawał drugiego dnia po zakupie bo przejdzie i nie ma co robić?
Ach, i żeby na PC było to zoptymalizowane, bo jak wydają technicznego crapa (a jednocześnie nie robią dema, bo po co) to niech się nie dziwią, ze ludzie wolą najpierw ściągnąć, a jak już to zrobią, to kupować nie mają po co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dark_master a kto sprzedawał drugiego dnia po zakupie? Crysis 2 ma bardzo dobry multi. Jakoś ludzie nie mieli problemów z optymalizacją po premierze, nie licząc idiotów, którzy do dnia dzisiejszego używają sterowników 18x.xx a potem płaczą na forach, że im gry nie chodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, że jedynka też zajmowała czołowe miejsca na stronach z torrentami a mimo to zeszła w ok. 3,5 mln kopii. Może niech tym razem zrobią po prostu lepszą grę, bliższą gameplay''owo jedynce, a nie jęczą, że rynek używek i piractwo są za duże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crysis miał pecha być jedną z tych gier, która była na tyle dobra, że dużo ludzi chciało w nią zagrać a jednocześnie zbyt słaba by za nią płacić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja może zacznę odliczać ile dni zajmie panu Rasmusowi walnięcie kolejnej gafy, jakieś zakłady? Ja stawiam, że do piątku rzuci jakimś mocnym tekstem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyżby chcieli rzucić wyzwanie grupie Razor ?
Bardzo wątpia aby im się udało, jeszcze takiego zabezpieczenia do gier nie wynaleziono którego nie da się złamać.
Musieli by chyba grę tylko na OnLive udostępnić, ale pewnie na to giganci sprzętowi się nie zgodzą.
Tak czy siak życzę niepowodzenia. (w tworzeniu zabezpieczeń, grze jako jej jakości życzę jak najlepiej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo tacy ludzie mają ograniczoną wyobraźnie. Dla nich skoro gra np. została ściągnięta 2 miliony raz oznaczy że TYLE kopii by sprzedali jak by była zabezpieczona. A g**** prawda. Nigdy tak tego nie można przeliczać.

Poza tym nigdy nie było i nie będzie zabezpieczenia którego nie można złamać. Dlatego że zabezpieczenia robią ludzie którzy są przyjmowani do pracy po doświadczeniu a nie po umiejętnościach. Często 15 latek prześciga takich ludzi w wiedzy i umiejętnościach. A zresztą wyrażenie "Zawsze się znajdzie ktoś lepszy" nie zostało wzięte się z kosmosu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2012 o 10:43, dark_master napisał:

Ach, i żeby na PC było to zoptymalizowane, bo jak wydają technicznego crapa

Przecież Crysis 2 było dobrze zoptymalizowane na premierę - problemem był DX11 patch, ale to jest dłuższa historia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba sobie odpuszczę skoro chcą dodatkowo kombinować. Mimo że jedynka, Warhead oraz dwójka były grami w które mi się grało miło to podziękuję. Po cyrkach które przeżyłem z dwójką na originie obiecałem sobie, że nigdy więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja znam jeden genialny sposób na to żeby gra nie była piracona. Daje 100% skuteczność. Nie wydawać jej.

A tak swoją drogą to mam wrażenie że im o grze głośniej (jak np. Crysis za sprawą swojej grafiki) a sama gra gorsza i mniej warta kupienia (jak np. kolejne CoD czy Crysisy czy Simsy które nic nowego nie wnoszą) tym częściej jest piracona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2012 o 10:31, LionelPL napisał:

nie mogą wygrać z piractwem to teraz sobie ubzdurali że używki to piractwo. hipokryci


Nie - używki przynoszą im straty jak piractwo. To pewna różnica. Podejście wydawcy/developera jest identyczne: kopia zmieniła właściciela, my nic z tego nie mamy a powinniśmy mieć, więc straciliśmy 50/60$ razy ilość kopii. Bardzo głupie w obu przypadkach ale takie jest i to nie hipokryzja. To akurat jest konsekwentne trzymanie się błędnego podejścia. Hipokryzja by była jakby krzyczeli, że na piractwie tracą majątek a na używkach nie. Albo odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, nie znam osoby ktora by zrezygnowala z pirata przez zabezpieczenia, za to znam ludzi ktorzy rezygnowali z kupna/grania w dany tytul przez problemy z przesadnymi zabezpieczeniami.
Sami sobie dol kopia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proste. Niech zafundują porządne multi. Piraci często stwierdzają że za 4-6 godzin kampanii i kiepskiego multi nie ma co płacić 60 dolarów (czyli prawie 200zł - polska to jeden z niewielu regionów ze zniżką bo jesteśmy biedni). Poszli by w stronę serii Battlefield gdzie nikt przy zdrowych zmysłach nie kupuje tej gry dla singla i po kłopocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.05.2012 o 11:10, Henrar napisał:


bardziej piłem do jedynki. No i kampania "twój PC i tak tego nie uciągnie" (co nie było prawdą) też swoje dołożyła, choć gra suma summarum i tak zeszła wcale nieźle.
a patcha DX11 to juz lepiej w ogóle nie komentować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko że zamiast pójść śladem Redów i skupić się na zachęcaniu piratów do kupna swojej gry idą ślepo za resztą deweloperów. Dopóki któryś z wydawców nie przejedzie się na takim podejściu nie mamy chyba co liczyć na (pozytywne) zmiany. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować