• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
GhosteKl

Dział obsługi klienta

Pytanie

Witam,

Sytuacja wygląda tak od godziny 15 próbuję się dodzwonić do Waszego działu obsługi klienta, zastaje mnie zajęty sygnał. Natomiast gdy po wielu nieudanych próbach uda mi się usłyszeć sygnał połączenia nikt nie odbiera, a molestuję sygnały do końca. W moich oczach wygląda to tak: Dział obsługi rozmawia z jednym klientem, bądź po prostu ktoś inny próbuje się dodzwonić i mnie odbija, kiedy już słyszę sygnał komuś ciężko odebrać telefon bo się strasznie zmęczył po poprzedniej rozmowie, bądź po prostu nikogo nie ma przy telefonie.

Ja się pytam, jak można Was traktować jako profesjonalny sklep internetowy, skoro tak podchodzicie do klientów? Osobiście uważam, iż jesteście dobrze prosperującą firmą, a macie tylko jeden (!) telefon do obsługi klientów? Profesjonalny sklep dba o swoich klientów, a przy dobrym rozwoju powinni zadbać też o więcej telefonów do działu obsługi klientów, by można było bez problemów odpowiadać na pytania klientów. Według mnie nie macie szacunku do swoich klientów podchodząc w ten sposób do sytuacji. Proszę o jakieś uzasadnienie, bo w moich oczach tracicie i to wiele, a tak wiele zyskaliście niegdyś.

Podsumowując: Śmiech na sali, po prostu śmiech.

Jeszcze jedno, nie oczekuję wypowiedzi hejterów, bądź trolli, jeśli macie coś stosownego do powiedzenia w tym temacie to śmiało.

*Edit*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
Zaloguj się, aby obserwować