Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Patryk Purczyński W minionym tygodniu pojawiła się informacja o liczbie subskrybentów największej płatnej masówki na rynku. I pierwszy raz od blisko półtora roku była to wieść pozytywna, a przynajmniej nie negatywna. Przeczytaj cały tekst "Gra tygodnia: World of Warcraft" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Zebek 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Chyba raczej gra tygodniaDiablo III Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Magok 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Prawda jest taka, że liczba subskrybentów wzrosła tylko przez Diablo 3. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pepsi 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Dnia 15.05.2012 o 09:19, Zebek napisał: Chyba raczej gra tygodnia Diablo III Gra (w domyśle: poprzedniego) tygodnia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
IMPARTIAL92 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 No jednak 6 lat tworzenia kontentu dla gry robi swoje. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Wycek 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 oni już swoje na wowie zarobili, i jak na razie na horyzoncie nie widzę żadnego mmo które mogło by mnie odciągnąć na dłużej jak pół roku od wowa, no może gw2 ale i tak doświadczenie nauczyło mnie że nie ma co się podniecać ponieważ na przestrzeni ostatnich lat było wiele gier które miały być nr1 ale niestety wszyscy wiemy jak to się skończyło;/ Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
HiddenNick 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Według was gra tygodnia to World of Warcraft?! Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dariuszp 2 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 @Wycek, pewnie bym się z Toba zgodził ale po doświadczeniach z GW2 mogę jasno powiedzieć że to nowa jakość w MMO z uwagi na to że przemodelowali wiele aspektów gry znacząco jest usprawniając.Dodano wiele ułatwień (jak np ustawienie auto ataku na dowolną umiejętność), upłynniono system walki (mało która umiejętność wymaga byś stanął w miejscu jak sierota i naparzał w jakiś przycisk) i go urozmaicono (podczas gry robisz uniki i jest to wymagane z uwagi na to że niektóre potwory mogą Cie roznieść w paru ciosach).ZWŁASZCZA podoba mi się usprawnienie do rzucania AOE w opcjach które pozwala Ci na rzucenie zaklęcia naciskając po prostu przycisk bez wybierania kółkiem lokacji (strzelasz w miejsce kursora). To dla tych co lubią robić rzeczy szybko na dynamicznym polu walki. Tradycyjna metoda z kółkiem dla większej precyzji nadal działa (celowanie bez kółka ma tę wadę że nie wiesz kiedy umiejętność jest poza zasięgiem).Bardzo fajnie prezentuj się system umiejętności i broni (każda postać ma kilka broni a od kombinacji broni zależy jakie masz umiejętności na pasku + masz jeszcze umiejętności postaci). Bardzo pozytywnie się zaskoczyłem kiedy mając różną broń w lewej i prawej ręce zamieniłem je miejscami (z lewa do prawa, z prawa do lewa) i... zmieniła mi się lista umiejętności :)Jeszcze fajniej wygląda PVP. Przy normalnym PVP jesteś skalowany do poziomu 80, dostajesz pancerz, masz wszystkie umiejętności dostępne itp. W World vs World vs World jesteś tylko skalowany do lvl 80 bez odblokowania umiejętności. I co mnie najbardziej cieszy - przy postaciach o jednakowym poziomie sprzęt już nie gra tak wielkiej roli. Liczą się umiejętności.Znacząco usprawniono crafting i handel. Koniec z zaśmiecaniem inwentarza surowcami. Możesz je z automatu wysłać do banku. Żeby było zabawniej, handlować można z dowolnego miejsca. Dodatkowo pancerze można malować wedle upodobania :) Mała rzecz a cieszy. Dodatkowo zrobiono ciekawostkę dla ludzi którzy nie przepadają za craftingiem. Wydobywając surowiec można dostać ulepszenia wszelakiej maści do ekwipunku. Także można wydobyć troszkę surowca, zabrać sobie ulepszenia a surowiec sprzedać nie bawiąc się w crafting. Inwentarz też działa lepiej z uwagi na to że mimo podziału na plecaki masz ogólny widok całego inwentarza.O wiele lepiej niż gdzie indziej wypada również system "questów" i eventów. Dodatkowo gra zachęca do exploracji a same wydarzenia na mapie wpływają na świat gry.Ogólnie mamy starą formułę MMO w zupełnie nowym wykonaniu. Dorzuć do tego nieinwazyjny item shop oraz brak abonamentu i masz na prawdę piękny klejnot do kolekcji. Rozwiązali nawet problem z kolejkami dorzucając serwery zapasowe na których jesteś i grasz dopóki Twój serwer się nie zluzuje. Piękna sprawa.Mam bardziej jak pozytywne odczucia z GW2 i liczę że gra mnie olśni po premierze :) Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ale jestem pełen nadziei. Także GW2 MA SZANSĘ stać się nr 1 :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Astropath 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Dnia 15.05.2012 o 09:24, Magok napisał: Prawda jest taka, że liczba subskrybentów wzrosła tylko przez Diablo 3. Nie rozumiem skąd się bierze taka opinia. Ci co chcą diablo 3, kupują diablo 3 i płacą za grę 3 razy mniej niż za roczny abonament. Roczny abonament + diablo gratis opłaca się kupić, gdy masz zamiar grać w wowa przez przez cały rok. Jeśli masz zamiar grać przez cały rok, abonament kupiłbyś niezależnie czy dają diablo czy nie. W tej sytuacji D3 jest miłym dodatkiem do usługi, z której tak czy inaczej miałeś zamiar korzystać.Gdyby była odwrotna sytuacja, to bym zrozumiał. Kup kolekcjonerkę diablo 3 a dostaniesz podstawkę i dodatek WoW z miesięcznym abonamentem gratis. Wtedy można by mówić, że sprzedaż diablo zwiększyła ilość subskrybentów. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
L33T 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Dnia 15.05.2012 o 10:14, dariuszp napisał: Dodano wiele ułatwień (jak np ustawienie auto ataku na dowolną umiejętność), upłynniono system walki (mało która umiejętność wymaga byś stanął w miejscu jak sierota i naparzał w jakiś przycisk) i go urozmaicono (podczas gry robisz uniki i jest to wymagane z uwagi na to że niektóre potwory mogą Cie roznieść w paru ciosach). Ot takie macro dla dps-a w WoW Odpowiada dokładnie za to co opisałeś.#showtooltip NazwaSkilla/startattack/cast NazwaSkillaKonieczność ruszania się to nihil novi, dobrze w końcu to wprowadzili bo drażniło mnie to jak diabli w GW 1.Co do inventory to i tak ludzie korzystali z addonów typu One Bag, ArcInvetory, Bagnon. Dnia 15.05.2012 o 10:14, dariuszp napisał: O wiele lepiej niż gdzie indziej wypada również system "questów" i eventów. Dodatkowo gra zachęca do eksploracji a same wydarzenia na mapie wpływają na świat gry. Namiastkę tego wprowadził WoW via Phasing fajnie że Anet rozwinęła pomysł. Co do itemshopu jest za wcześnie żeby cokolwiek o nim mówić. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Reinvented 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Dnia 15.05.2012 o 10:14, HiddenNick napisał: Według was gra tygodnia to World of Warcraft?! Bo premiera Diablo III? :>Poza tym iście, szalony news trudno się dziwić że nikt w gry wymagające stałej opłaty nie chce grać. Powód prosty, nie każdy ma pieniądze, no i nie każdemu musi się World of Warcraft podobać. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
BzyK 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Ludzie, jak możecie pisać, że wow umiera, nikt nie chce grać w gry z subskrypcją itp itd.W wowa aktualnie gra 10.2 miliona ludzi. MILIONA. Ostatni zjazd akcjonariuszy Blizz potwierdził, że jest to liczba stała, nie malejąca. Jak gra, w którą gra tyle osób ma niby umierać? Nie rozumiem... Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zawcia 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Dnia 15.05.2012 o 11:32, BzyK napisał: Ludzie, jak możecie pisać, że wow umiera, nikt nie chce grać w gry z subskrypcją itp itd. W wowa aktualnie gra 10.2 miliona ludzi. MILIONA. Ostatni zjazd akcjonariuszy Blizz potwierdził, że jest to liczba stała, nie malejąca. Jak gra, w którą gra tyle osób ma niby umierać? Nie rozumiem... Ale to gracze z Azji w sporej części ;3 Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
TigerXP 35 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Dnia 15.05.2012 o 10:14, HiddenNick napisał: Według was gra tygodnia to World of Warcraft?! Wg mnie raczej gra dziesieciolecia. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Pablovy 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Nawet jak po tylu latach zaczela spadac ilosc kont, to i tak to byl rekord MMO. Dobrze, ze juz nastepuje odwrot tego trendu, Diablo III zrobilo swoje, ale i jestem pozytywnie nastawiony do nowego dodatku. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
MBi 0 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 ...co nie zmienia faktu, że każdy kto miał okazję wypróbować WoW-a na Trialu marzy o abonamencie ;d Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
sirufok 1 Zgłoś post Napisano Maj 15, 2012 Dnia 15.05.2012 o 11:38, zawcia napisał: Ale to gracze z Azji w sporej części ;3 A co ma do rzeczy to skąd pochodzą gracze? Gracze to gracze, bez podziału na państwa itp. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
zawcia 0 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2012 Dnia 15.05.2012 o 19:37, sirufok napisał: A co ma do rzeczy to skąd pochodzą gracze? Gracze to gracze, bez podziału na państwa itp. Teoretycznie tak, w praktyce nie.1. Mamy podział serwerów na regiony (czyli siłą rzeczy spotykasz tylko ludzi ze swojego regionu - nie widzisz milionów graczy z Azji).2. Z tego co się orientuję mieli jakoś inaczej rozwiązaną kwestię opłat abonamentowych, co oczywiście wpływa na populację.3. W EU i NA liczba graczy spada, co jest równane przez wzrastającą liczbę nowych użytkowników, głównie z Chin.Musiałem doprecyzować, bo faktycznie mogło to zabrzmieć z nutką jakiegoś rasizmu czy coś ;p Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach