Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sukces Minecrafta na XBLA

15 postów w tym temacie

Zabraklo informacji ze koszty konwersji zwrocily sie po godzinie ale przeciez to pepsi to czego wymagac? Rzetelnosci? xD

Wyniki te budzą podziw, ale nadal nie mogą równać się z rezultatami, jakie Minecraft osiągnął na PC. Od czasu pierwszej alfy do gry zarejestrowało się 25 milionów osób, a sprzedaż kształtuje się obecnie na poziomie 5,3 miliona kopii.

To przypomnij jeszcze ile czasu zajelo mu osiagniecie takiego wyniku na pecetach. Nie wiesz? Prawie dwa lata. A tutaj sprzedali milion w 5 dni. Nie ma to jak stronniczy pozal sie boze redaktor xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2012 o 13:11, dragnor napisał:

Zabraklo informacji ze koszty konwersji zwrocily sie po godzinie ale przeciez to pepsi
to czego wymagac? Rzetelnosci? xD

Wyniki te budzą podziw, ale nadal nie mogą równać się z rezultatami, jakie Minecraft
osiągnął na PC. Od czasu pierwszej alfy do gry zarejestrowało się 25 milionów osób, a
sprzedaż kształtuje się obecnie na poziomie 5,3 miliona kopii.


To przypomnij jeszcze ile czasu zajelo mu osiagniecie takiego wyniku na pecetach. Nie
wiesz? Prawie dwa lata. A tutaj sprzedali milion w 5 dni. Nie ma to jak stronniczy pozal
sie boze redaktor xD


Nie chcę się kłócić, ale...co do redaktora nie mam zatrzeżeń. Ale nie mogę znieść twojego " xD ". Albo masz poniżej 15 lat, albo jakieś niedo...albo poprostu nie traktujesz niczego poważnie. A może to twój "znak rozpoznawczy".

Jeśli chodzi o Minecrafta, to wydaje mi się, że gdyby był tańszy, to może wyszło by na to samo ;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2012 o 13:11, dragnor napisał:

Zabraklo informacji ze koszty konwersji zwrocily sie po godzinie ale przeciez to pepsi
to czego wymagac? Rzetelnosci? xD


Dziękuję za podrzucenie tej informacji, jest już w newsie. Nie rozumiem natomiast skąd zarzuty o brak rzetelności. Jim Rielly z Game Informera pisząc tę wiadomość i pomijając wspomniany przez Ciebie fakt (akurat na tym źródle oparłem tę część wiadomości) też wykazał się jej brakiem?

Dnia 16.05.2012 o 13:11, dragnor napisał:

To przypomnij jeszcze ile czasu zajelo mu osiagniecie takiego wyniku na pecetach. Nie wiesz? Prawie dwa lata.


A czy napisałem bądź sugerowałem, że jest inaczej? Jak statystyki na Xboksie przebiją te z PC to z pewnością o tym napiszemy. Na razie jest jak jest, a wyraźnie podkreśliłem, że dotychczasowe rezultaty budzą podziw.

LordPilot

Jedyną przyczyną, dla której nie wspomniałem o tym fakcie jest to, że w trzech źródłach, z których korzystałem by napisać tę krótką wiadomość nie było o tym wspomniane. Ale nie jest to chyba powód, żeby robić z tego taką tragedię?

Niemniej dziękuję za wszystkie uwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2012 o 13:11, dragnor napisał:

To przypomnij jeszcze ile czasu zajelo mu osiagniecie takiego wyniku na pecetach. Nie
wiesz? Prawie dwa lata. A tutaj sprzedali milion w 5 dni. Nie ma to jak stronniczy pozal
sie boze redaktor xD


Tylko jak Minecraft debiutował na PC to cały marketing był pocztą pantoflową. Gra zyskiwała z czasem na popularności jak rosła liczba filmików z tym, jakie to fajne rzeczy da się budować. Na Xboxa gra wchodziła już jako znany tytuł. Porównaj sobie sprzedaż Minecrafta z innymi indykami na Live, które nie miały head startu na innych platformach i musiały się przebijać od zera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale nie

Dnia 16.05.2012 o 13:46, pepsi napisał:

jest to chyba powód, żeby robić z tego taką tragedię?


Nie jest i nie robię tragedii ;-) Prywatnie obstawiałem po prostu, że przepisałeś z jakiegoś dużego serwisu zamiast po prostu zajrzeć na twitter Notcha i tyle ;-) Chciałem zachować to dla siebie, żeby nie wbijać Ci "szpili", że robisz "kopiuj-wklej"... ale - jesteś mężczyzna weź to na klatę, żeby nie było niedomówień :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2012 o 13:59, Lordpilot napisał:

Ale nie
> jest to chyba powód, żeby robić z tego taką tragedię?


Nie jest i nie robię tragedii ;-) Prywatnie obstawiałem po prostu, że przepisałeś z jakiegoś
dużego serwisu zamiast po prostu zajrzeć na twitter Notcha i tyle ;-) Chciałem zachować
to dla siebie, żeby nie wbijać Ci "szpili", że robisz "kopiuj-wklej"... ale - jesteś
mężczyzna weź to na klatę, żeby nie było niedomówień :)


Fakt, pisałem na podstawie dwóch newsów Game Informera i jednego Eurogamera, więc nie można chyba powiedzieć, że to typowe kopiuj-wklej. Poza tym - nie jest chyba tajemnicą, że w bardzo znaczącej mierze opieramy się na wieściach z zachodnich serwisów informacyjnych. A brak wiadomości o zwróceniu się kosztów produkcji to - przynajmniej moim skromnym zdaniem - po prostu brak wiadomości o zwróceniu się kosztów produkcji, a nie błąd. Wiele razy jest tak, że nawet mając treść przed oczami pewne rzeczy świadomie pomijam. Tym razem było to pominięcie nieświadome, ale też wiadomość nie straciła przy tym chyba na wartości. Już sam rekord XBLA jest przecież osiągnięciem nie lada. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za uwagi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2012 o 14:15, Ostrowiak napisał:

Robisz newsy na cudzych newsach?

Ja, ale, oes.

Cholera, zawsze myślałem, że praca newsmana na tym polega, że piszemy newsa na podstawie newsa źródłowy na danym portalu, który otrzymał go prosto od producenta - albo jeszcze lepiej, news na stronie samego producenta. No ale teraz już wiem, że obowiązkiem każdego newsmana jest pisanie newsów z głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.05.2012 o 19:53, Cadeus napisał:

Na pewno obowiazkiem jest podanie zrodla w tresci artykulu


Czy to na PC, czy na Androidzie, czy nawet na Xboxie - ta gra to jeden wielki badziew! Jak można fascynować się klockami o bardzo niskich rozdzielczościach? Nigdy tego nie zrozumiem. Pograłem 10 minut, usnąłem z nudów, obudziłem się i odinstalowałem. Fakt faktem, że niektórzy na prawdę potrafią się tym bawić i tworzyć przeróżne rzeczy - vide. działająca drukarka, czy wierna kopia tolkienowskiego Śródziemia, ale przyznać muszę, iż to nie gra dla mnie, za żadne skarby. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pepsi, to jeszcze dodaj do newsa jak Notch zrobił graczy w czlona obiecując finalny biuld, a dal jakiś sprzed pół roku jak nie więcej. Połowy rzeczy nie ma, tryb Creative nie istnieje, mapy są ograniczone... 1600 MSP za pół gry. Nice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować