Gram.pl 3 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Patryk Purczyński Microsoft szybko przekonał się, że sprowadzenie Minecrafta na Xboksa 360 było strzałem w dziesiątkę. Gra pobiła rekord sprzedaży i już przekroczyła barierę miliona sprzedanych kopii. Przeczytaj cały tekst "Sukces Minecrafta na XBLA" na gram.pl Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
dragnor 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Zabraklo informacji ze koszty konwersji zwrocily sie po godzinie ale przeciez to pepsi to czego wymagac? Rzetelnosci? xDWyniki te budzą podziw, ale nadal nie mogą równać się z rezultatami, jakie Minecraft osiągnął na PC. Od czasu pierwszej alfy do gry zarejestrowało się 25 milionów osób, a sprzedaż kształtuje się obecnie na poziomie 5,3 miliona kopii.To przypomnij jeszcze ile czasu zajelo mu osiagniecie takiego wyniku na pecetach. Nie wiesz? Prawie dwa lata. A tutaj sprzedali milion w 5 dni. Nie ma to jak stronniczy pozal sie boze redaktor xD Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lordpilot 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 > Zabraklo informacji ze koszty konwersji zwrocily sie po godzinieAno właśnie, sam Notch o tym pisał, krótko po premierze: https://twitter.com/#!/notch/status/200589183423750144^^ Mam swoje podejrzenia dlaczego newsman o tym nie napomknął, ale zostawie je dla siebie ;-) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Oxygar 5 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Dnia 16.05.2012 o 13:11, dragnor napisał: Zabraklo informacji ze koszty konwersji zwrocily sie po godzinie ale przeciez to pepsi to czego wymagac? Rzetelnosci? xD Wyniki te budzą podziw, ale nadal nie mogą równać się z rezultatami, jakie Minecraft osiągnął na PC. Od czasu pierwszej alfy do gry zarejestrowało się 25 milionów osób, a sprzedaż kształtuje się obecnie na poziomie 5,3 miliona kopii. To przypomnij jeszcze ile czasu zajelo mu osiagniecie takiego wyniku na pecetach. Nie wiesz? Prawie dwa lata. A tutaj sprzedali milion w 5 dni. Nie ma to jak stronniczy pozal sie boze redaktor xD Nie chcę się kłócić, ale...co do redaktora nie mam zatrzeżeń. Ale nie mogę znieść twojego " xD ". Albo masz poniżej 15 lat, albo jakieś niedo...albo poprostu nie traktujesz niczego poważnie. A może to twój "znak rozpoznawczy".Jeśli chodzi o Minecrafta, to wydaje mi się, że gdyby był tańszy, to może wyszło by na to samo ; Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pepsi 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Dnia 16.05.2012 o 13:11, dragnor napisał: Zabraklo informacji ze koszty konwersji zwrocily sie po godzinie ale przeciez to pepsi to czego wymagac? Rzetelnosci? xD Dziękuję za podrzucenie tej informacji, jest już w newsie. Nie rozumiem natomiast skąd zarzuty o brak rzetelności. Jim Rielly z Game Informera pisząc tę wiadomość i pomijając wspomniany przez Ciebie fakt (akurat na tym źródle oparłem tę część wiadomości) też wykazał się jej brakiem? Dnia 16.05.2012 o 13:11, dragnor napisał: To przypomnij jeszcze ile czasu zajelo mu osiagniecie takiego wyniku na pecetach. Nie wiesz? Prawie dwa lata. A czy napisałem bądź sugerowałem, że jest inaczej? Jak statystyki na Xboksie przebiją te z PC to z pewnością o tym napiszemy. Na razie jest jak jest, a wyraźnie podkreśliłem, że dotychczasowe rezultaty budzą podziw.LordPilotJedyną przyczyną, dla której nie wspomniałem o tym fakcie jest to, że w trzech źródłach, z których korzystałem by napisać tę krótką wiadomość nie było o tym wspomniane. Ale nie jest to chyba powód, żeby robić z tego taką tragedię?Niemniej dziękuję za wszystkie uwagi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pepsi 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 dubel, do usunięcia Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Bambusek 8 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Dnia 16.05.2012 o 13:11, dragnor napisał: To przypomnij jeszcze ile czasu zajelo mu osiagniecie takiego wyniku na pecetach. Nie wiesz? Prawie dwa lata. A tutaj sprzedali milion w 5 dni. Nie ma to jak stronniczy pozal sie boze redaktor xD Tylko jak Minecraft debiutował na PC to cały marketing był pocztą pantoflową. Gra zyskiwała z czasem na popularności jak rosła liczba filmików z tym, jakie to fajne rzeczy da się budować. Na Xboxa gra wchodziła już jako znany tytuł. Porównaj sobie sprzedaż Minecrafta z innymi indykami na Live, które nie miały head startu na innych platformach i musiały się przebijać od zera. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Lordpilot 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Ale nie Dnia 16.05.2012 o 13:46, pepsi napisał: jest to chyba powód, żeby robić z tego taką tragedię? Nie jest i nie robię tragedii ;-) Prywatnie obstawiałem po prostu, że przepisałeś z jakiegoś dużego serwisu zamiast po prostu zajrzeć na twitter Notcha i tyle ;-) Chciałem zachować to dla siebie, żeby nie wbijać Ci "szpili", że robisz "kopiuj-wklej"... ale - jesteś mężczyzna weź to na klatę, żeby nie było niedomówień :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pepsi 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Dnia 16.05.2012 o 13:59, Lordpilot napisał: Ale nie > jest to chyba powód, żeby robić z tego taką tragedię? Nie jest i nie robię tragedii ;-) Prywatnie obstawiałem po prostu, że przepisałeś z jakiegoś dużego serwisu zamiast po prostu zajrzeć na twitter Notcha i tyle ;-) Chciałem zachować to dla siebie, żeby nie wbijać Ci "szpili", że robisz "kopiuj-wklej"... ale - jesteś mężczyzna weź to na klatę, żeby nie było niedomówień :) Fakt, pisałem na podstawie dwóch newsów Game Informera i jednego Eurogamera, więc nie można chyba powiedzieć, że to typowe kopiuj-wklej. Poza tym - nie jest chyba tajemnicą, że w bardzo znaczącej mierze opieramy się na wieściach z zachodnich serwisów informacyjnych. A brak wiadomości o zwróceniu się kosztów produkcji to - przynajmniej moim skromnym zdaniem - po prostu brak wiadomości o zwróceniu się kosztów produkcji, a nie błąd. Wiele razy jest tak, że nawet mając treść przed oczami pewne rzeczy świadomie pomijam. Tym razem było to pominięcie nieświadome, ale też wiadomość nie straciła przy tym chyba na wartości. Już sam rekord XBLA jest przecież osiągnięciem nie lada. Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za uwagi. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Ostrowiak 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Robisz newsy na cudzych newsach?Ja, ale, oes. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Mercuror 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Dnia 16.05.2012 o 14:15, Ostrowiak napisał: Robisz newsy na cudzych newsach? Ja, ale, oes. Cholera, zawsze myślałem, że praca newsmana na tym polega, że piszemy newsa na podstawie newsa źródłowy na danym portalu, który otrzymał go prosto od producenta - albo jeszcze lepiej, news na stronie samego producenta. No ale teraz już wiem, że obowiązkiem każdego newsmana jest pisanie newsów z głowy. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dan14NR 1 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Na pewno obowiazkiem jest podanie zrodla w tresci artykulu Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
DoMiNo1992 0 Zgłoś post Napisano Maj 16, 2012 Dnia 16.05.2012 o 19:53, Cadeus napisał: Na pewno obowiazkiem jest podanie zrodla w tresci artykulu Czy to na PC, czy na Androidzie, czy nawet na Xboxie - ta gra to jeden wielki badziew! Jak można fascynować się klockami o bardzo niskich rozdzielczościach? Nigdy tego nie zrozumiem. Pograłem 10 minut, usnąłem z nudów, obudziłem się i odinstalowałem. Fakt faktem, że niektórzy na prawdę potrafią się tym bawić i tworzyć przeróżne rzeczy - vide. działająca drukarka, czy wierna kopia tolkienowskiego Śródziemia, ale przyznać muszę, iż to nie gra dla mnie, za żadne skarby. :) Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Dzibrill 0 Zgłoś post Napisano Maj 17, 2012 Pepsi, to jeszcze dodaj do newsa jak Notch zrobił graczy w czlona obiecując finalny biuld, a dal jakiś sprzed pół roku jak nie więcej. Połowy rzeczy nie ma, tryb Creative nie istnieje, mapy są ograniczone... 1600 MSP za pół gry. Nice. Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
kerkas 4 Zgłoś post Napisano Maj 24, 2012 Z dedykacją dla Ciebie http://apsik73.wrzuta.pl/audio/5zZsto2suBL/jerzy_klesyk_-_ja_jestem_pro Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach