Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Prototypowe technologie na trailerze Ubisoftu Ghost Recon: Future Soldier

9 postów w tym temacie

Przynajmniej to wszystko jest dosyć prawdopodobne, poza tym że w niedalekiej przyszłości bronie też będą mieć kamuflaż optyczny (tak to wygląda w grze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Geez, jak ja nienawidzę takich trailerów. Dynamiczna muzyka kompletnie nie pokrywająca się z tym co przedstawia obraz, słabo pocięte sceny i oczywiście - ukazanie menu broni do chórku. No dynamizm pełną (przekleństwo) gębą.
Czasem mam wrażenie, że nad tymi trailerami siedzą idioci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2012 o 09:45, KingShaq32 napisał:

Wszystko fajnie, ale ten kamuflaż optyczny to głupota :/


widziałem program o takim kamuflażu na jednym z amerykańskich czołgów.. działa na zasadzie małych ekranów wyświetlających odpowiednio przerobiony film z kamery która filmuje to co jest z czołgiem. jest to cholernie drogie i niestety bardzo podatne na uszkodzenia i ma ograniczoną prędkość i działa na ograniczony kąt widzenia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.05.2012 o 09:45, KingShaq32 napisał:

Wszystko fajnie, ale ten kamuflaż optyczny to głupota :/



Nie taka wcale głupota. Już jakiś czas temu słyszałem coś o tym, że Amerykanie i Chińczycy (osobno, oczywiście) pracują nad czymś takim. Mundur ma mieć po prostu wszyte mikro kamery i wyświetlacze. Oczywiście to nie zapewnia niewidzialności, ale zdecydowanie poprawia kamuflaż. Żeby nie było to jest plotka przeczytana gdzieś w internecie, choć wydaje się to całkiem realne - jak na możliwości tych dwóch mocarstw ekonomicznych i technologicznych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To JUŻ jest. Materiał taki istnieje, nie jest on wprawdzie niewidzialny ale stapia się z otoczeniem. Z tego co pamiętam to pierwszą udaną próbą stworzenia takowego był kapelusz.
Nie, nie podam źródła bo czytałem to w ch... czasu temu w Scientificu, Focusie oraz XXI wieku. Mam gdzieś te nr, ale nie będę specjalnie schodził do piwnicy.
Chcecie to sobie wygooglujcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słabego znawcę od zaawansowanego sprzętu wojskowego wynajął Ubisoft do tej gry:
> owszem nad kamuflażem optycznym się pracuje, ale raczej będzie on dostępny dla żołnierzy w postaci narzutki (która jak każdy element ubioru będzie się mogła podczas misji wybrudzić, co ograniczy jej wykorzystanie); w GR:FS całkowicie z nim przegięli, pokrywając nim całego żołnierza razem z bronią;
> "sensor grenades" - komuś chyba chodziło o rozstawiane czujniki Unattedned Ground Sensors;
> widzenie przez ściany - nad tym się pracuje, wszystko zależy od materiału z jakiego jest i grubości ściany, nie tylko za pomocą termowizji, ale też specjalnymi radarami
http://web.mit.edu/newsoffice/2011/ll-seeing-through-walls-1018.html ;
> quadcopter-y (w grze jako Drone Crawler) buduje się, ale na razie nie słychać o takim, który mógłby się także przemieszczać po gruncie;

> kierowana amunicja snajperska (naprowadzana laserowo) nie jest już fikcją -> EXtreme ACcuracy Tasked Ordnance initiative (EXACTO);
> (artyleryjski - prawie na pewno uzbrojony w lekki moździerz kal. 60 mm) kroczący Warhound -> BigDog/AlphaDog, jednakże póki co się takich uzbrojonych nie planuje, szybciej od nich gąsienicowy Ripsaw MS1 lub kołowy SMSS;
> broń dźwiękowa - np: http://pl.wikipedia.org/wiki/LRAD

Co mogłoby być:
- pancerze z wytrzymałych nanorurek lub z materiału samo naprawiającego się (to nie pomyłka)
- radar w hełmie
gadzetomania.pl/2009/10/30/armia-usa-chce-wyposazyc-helmy-w-radar/
- oślepianie laserem przeciwnika (naramienne urządzenie)
- projektor hologramu do wprowadzania przeciwnika w błąd,
- broń mikrofalowa (dla drony),
- pociski typu air burst (zabijanie wrogów ukrytych za przeszkodą) i termobaryczne (zabijanie wroga w pomieszczeniach) do granatnika
...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować