Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard wyjaśnia filozofię wprowadzania poprawek do Diablo III i osłabiania postaci

53 postów w tym temacie

Coś ostatnio Blizz tak robi cały czas.. najpierw error, wyłączenie serwerów, wyłączenie AH, zmiana skili, zmiana trudności, Bóg wie co jeszcze - a później przepraszanie, że zrobili to tak nagle i obietnica poprawy.

eh.... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech moze pierw zbalansuja te poziomy trudnosci ,a potem niech bawia sie w balansowanie klas . Glupota jest balansowac je do trybu pve . sam poziom inferno to pomylka . Powinien byc trudny i zalezec od skilla ,a na ten moment wszystko zalezy od szczescia i to jakie elite''y wylosuja dla siebie skille i albo bedziesz miec szczescie albo nie . Czasem elitki wylasuja takie skille ,ze mozna miec sprzet najwyzszej klasy i mega umiejetnosci w prowadzeniu swojej psotaci ,a i tak polegniesz do momentu ,ze zrestartujesz gre i bedziesz sie modlil o inna pule elitkow .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę nic odkrywczego w tym ''oświadczeniu''. Ci, do których jest przeznaczone i tak go nie zaakceptują, bo dla nich nie istnieje coś takiego jak "za mocna postać" - to wszystkie inne są za słabe. Ewentualnie "należy im się", bo byli tacy zajefajni, że wybrali "dobrą" klasę. Każdy nawet najmniejszy nerf to koniec świata, osłabienie klasy do poziomu bezużyteczności - nieważne, że usunięto tylko literówkę w nazwie, to i tak tragedia i Blizzard nienawidzący klasy X.

I zagadka, czy mówie o D3, czy może też Warcrafcie, WoWie, a nawet SC? Pasuje do wszystkiego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uważam że jak coś jest za mocne trzeba resztę podciągnąć do tego poziomu. Po prostu ludzie obczaili build na inferno którego w blizzardzie nikt nie przechodził (tego inferno v2.0:) i trzeba zgnoić graczy bo za łatwo im idzie chociaż tak miało być ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tia... Poprawki i hotfixy w wykonaniu Blizza przy D3 to żenada: ŻADEN skill nie ma do dziś dnia zmienionego tooltipa, a poprawki były wprowadzone już 22 maja. Smoke Screen nadal wedle opisu trwa 2 sekundy, a z odpowiednią runą czas wydłuża się do 3 sekund - aktualnie trwa on sekundę, a z runą 1.5 sekundy... I to co już poprzednik napisał: Inferno to wymysł debila, bo zwykłe moby mają pierdyknięcie takie jak elity - tzn. jeden hit i gracz leży!! Ilość osób w party z założenia powinna ułatwiać granie, ale jest wprost przeciwnie, bo skalowanie się mobów jest wymyślone znów idiotycznie - 3 osoby w party więcej = 10x więcej HP u mobów? Wedle Blizza Inferno jest "soloable" - chciałbym dowodów na to, bo gdyby chociaż pomagierzy jakoś się sprawdzali to ok, ale oni są całkowicie beznadziejni i bezużyteczni już na Hell, a i na Nightmare zbyt dobrzy nie są. Muszą zbalansować poziom trudności i dopiero brać się za klasy - tym bardziej, że większość skilli wraz z runami jest totalnie zbędna, a niektóre po prostu trzeba brać - tego Blizz nie uniknie: sama różnorodność nie oznacza możliwości wyboru tylko pozwala szukać najlepszych rozwiązań. O cenach za wytwarzanie gemów nawet nie wspominam, bo to w ogóle nieporozumienie przy aktualnym dropie tak golda jak i przydatnych przedmiotów. Hell - 55 poziom postaci, a najlepszy sprzęt jaki dropi jest na... 47lv? WTF and quo vadis Blizz?
Tak czy siak mimo nerfów postaci nadal uważam, że łatwiej gra się samemu właśnie przez absurdalne dopakowanie mobów przy większej ilości graczy: jeśli coop ma być drogą przez mękę to jednak wolę męczyć się sam - dzięki temu szybciej brnę przez kolejne zastępy wrogów. Wczoraj graliśmy ze znajomymi w full party - szukaliśmy Krwi Khulla w jednej z jaskiń... Niezbyt wielka przestrzeń, aby manewrować, a mieliśmy tam bodajże 6 paczek elit i 2 champinów z minionami - co więcej: jeden champion i jego miniony byli połączeni z paczką elit i to dość ciekawie - champion z minionami Shielded, Molten, Electrified, Extra Health, a elity Mortar, Desecrated, Plagued i chyba Teleport... Ja rozumiem, że Inferno nie może być proste - ale to co zrobił Blizz to kpina z graczy - tym bardziej, że twierdzą iż Inferno jest solowalne... Może i było przed nerfem Smoke Screen u DH oraz Diamond Skin u Wiza, ale teraz? Teraz solowanie wykluczyli w dużej mierze, a grupowe granie już na Hell bywa zbyt uciążliwe...
Jednak gram dalej, bo chęć zmęczenia tego zas...zajefajnego Inferno weszła mi na ambicję - ale naprawdę Blizz musi wyjąc głowę z własnej du..., przestać wreszcie liczyć kasę jaką zapłacili gracze i zrobić coś, aby to oni byli zadowoleni, bo achiki nadal są spierniczone na maxa, a co więcej Blizz odpowiada, że jeśli nie uda im się ich przywrócić to... będzie je trzeba zdobyć od nowa. Tylko jak mam zdobyć achiki za 5 poziom kowala i jubilera skoro mam ich już na 10-tym, a są oni dostępni na całe konto? Tak samo przywrócenie achika za zabicie Diabli w coopie w dniu premiery z inną datą frajdy jakoś nie sprawi - a tym bardziej jeśli będzie go trzeba na Normal ubić ponownie, aby otrzymać tenże achik. Mam również 3 postaci na 30+ poziomie, a achiki mam za wszystkie poziomy oprócz 30-tego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Codziennie news o Diablo 3. Naganiacie klientele jak nic, a gra jest sama w sobie conajwyzej sredniakiem i do tego jak widac zabugowanym. Gratuluje dzieciakom wydania prawie 200 zl na bubel :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 11:39, Pajonk78 napisał:

Tia... [...]


Akt pierwszy witchdoctorem na inferno: bez problemu nukuje wszystko jak leci, tylko osłona sprawia problem przez losowość.
Samemu witch doctorem w akcie drugim cieżkawo (nie lubie kiteować, a miniony wystarczają na bardzo krótko), ale w 4osobym party (barbarzyńca świetnie tankuje) farmi się pierwszy akt jak burza, a questy z kullem to był pikuś. Trudne elitki się wyciąga w korytarze i zostawia bez straty nafelem buffa. Poziomowi trudnosci nic nie mam do zarzucenia, jest trudno i tak ma być - a trzeci akt dużo trudniejszy od drugiego. Ty widze z tych co domagają sie solowania rajdów bo zapłacili za produkt :)

Co do: jeden cios i lezy: polecam zainwestować w resisty :) Kolosalna roznica :)

Co do lootu: mimo tego że wypadają rzeczy słabsze, ciągle lecą rzeczy które z zyskiem można sprzedać - tak się napędza AH. Nie masz szczescia do przedmiotow ? Zawsze mozesz trafic okazje na AH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 11:43, Radielek napisał:

Codziennie news o Diablo 3. Naganiacie klientele jak nic, a gra jest sama w sobie conajwyzej
sredniakiem i do tego jak widac zabugowanym. Gratuluje dzieciakom wydania prawie 200
zl na bubel :D


Cóż te dzieciaki przynajmniej potrafią lepiej do Ciebie liczyc, pare tygodni przed premierą kupowałeś gre po 156 pln ;) Bubel ? Ciekawa opinia, ale nie będę dyskutował z kimś kto nie grał i wyrabia sobie "opinie" (szydzę tutaj) na podstawie kilku newsów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 12:14, EmperorKaligula napisał:

Ty widze z tych co domagają sie solowania rajdów bo zapłacili za produkt :)

Zalecam więc kupno okularów. ;) Blizz przegiął i to nie ulega wątpliwości, a głosów przeciw temu co wymieniłem jest znacznie więcej niż takich jak Twój. W grupie gram akurat Barbem i tankowanie NIE JEST możliwe przy Molten/Desecrated/Plagued, bo mimo dużych resistów te opcje jadą Cię niezależnie od ilośći HP czy resistów - o "wsazówkach" arcane nawet nie wspominam... Ma być trudno: ale skalowanie się mobów x10, gdy graczy jest x3 więcej to nieporozumienie i chyba nie powiesz mi, że to normalne, prawda? Tym bardziej, że pomagierów w coopie brać nie możesz - dziwne, bo ograniczenie graczy do 4 + 4 pomagierów to byłoby normalne party z dwójki, a tam każdy z 8 graczy mógł jeszcze wziąć pomagiera - inna sprawa, że w 2 mieli oni swoją wartość i przydawali się - tutaj są po prostu słabi. :/
Swoją drogą o resistach wiem: wcześniej niskie resisty i >25k HP i totalnie one hit = one kill, ewentualnie zostawałem z 3-4k HP. Teraz niecałe 11k HP + wysokie reisty i jeśli nie trafi się kryt to nie dostaję raczej za więcej niż połowa HP - co i tak przy ZWYKŁYM trashu jest IMO nieporozumieniem, bo wtedy elity różnią się tylko tym, że mają skille, które dodatkowo też Cię one hitują: brak tu logiki i konsekwencji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Walić herosów, co z itemami? Ja nie miałem czasu jeszcze wymaksować levelu, ale są tacy, co już to zrobili i co im teraz zostaje? Rozwijania postaci i tak nie mieli, więc grali dla itemów. Itemki legendarne i sety są gorsze niż rzadkie, więc nie dla itemów. Dla fab... ok, to się wytnie. Po cholerę grać w tę grę? Pozostaje jedynie market, może chociaż koszt zakupu tego badziewia się zwróci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 11:43, Radielek napisał:

Codziennie news o Diablo 3. Naganiacie klientele jak nic, a gra jest sama w sobie conajwyzej
sredniakiem i do tego jak widac zabugowanym. Gratuluje dzieciakom wydania prawie 200
zl na bubel :D


Mamo, mamo troooollll !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 11:43, Radielek napisał:

Naganiacie klientele jak nic

Na produkt, którego nie można kupić. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie po ich cudownej interwencji mój mnich gorzej sobie radzi z trudnymi przeciwnikami. Osłabili skill ochronny, który umożliwiał przeżycie gdy cie otoczono na koszmarze/piekle z trudnymi przeciwnikami, teraz trzeba spieprzać pół planszy i zabijać ich z osobna po kilku zgonach własnych.

Moim zdaniem ich patch zaszkodził więcej niż pomógł. Nie ma co robić z Diablo 3 kolejnego Demons Souls/Dark Souls.
Jak ktoś jest masochostą to niech sobie w ww. gry pogra, ale diablo 3 niech będzie normalną grą , a nie jakimś katorżnikiem.

Wystarczy już, że mając 3500 damage, 15.000 życia i 2.500 pancerza na poziomie piekło byle zombiak z początku levelu rozwala nas 3 ciosami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 12:16, EmperorKaligula napisał:

Cóż te dzieciaki przynajmniej potrafią lepiej do Ciebie liczyc, pare tygodni przed premierą
kupowałeś gre po 156 pln ;) Bubel ? Ciekawa opinia, ale nie będę dyskutował z kimś kto
nie grał i wyrabia sobie "opinie" (szydzę tutaj) na podstawie kilku newsów.


Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem i poprawnym wnioskowaniem. Mimo ze jest to typowe wśród dzisiejszej "młodzieży" raz Ci odpowiem bo wiecej mi sie nie chce. Zatem, calej sieci nie przeglądałem ale z tego co widzialem to przedpremierowo gra kosztowala 179 zl. Moze sam klucz kosztowal 156 - w to nie wnikam. Co do Twojego szydzenia, no moglbym poszydzic z Twojej glupoty bo nie wiedzac wczesniej stwierdzasz ze nie gralem i ze wyrabiam opinie na podstawie kilku newsow. Otoz gralem w Diablo 3 dlatego uwazam ze to jest bubel nie będe z Tobą dyskutowal dlaczego, bo widac gra na poziomie kwejkowcow jest dla ciebie akuratna, a co do newsow na temat diablo proponuje Ci wpisac w wyszukiwarkę Diablo 3 i popatrz co ile max dni bylo info na glownej. A nastepnym razem zanim zaczniesz "szydzic" przynajmniej sprawdz czy nie mam racji bo sie tylko ośmieszasz chlopczyku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Inferno ma być trudne, bo nie wiem czy wiecie, Blizzard mówił że takie ma być. (Chcesz coś łatwiejszego? Idź do piekła)

Piekło takie trudne nie jest, wystarczy trochę myślenia i rozważności.

Gra wyszła pare dni temu, z dość dużym hypem, spokojnie, naprawią to. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Infero ma być typowym B2W i tle. Jaka bedzie pewność ze to nie blizz wystawia przedmioty a nawet jesli nie to i tak zarobią, wiec albo B2W albo abonamencik wybierzcie sobie sami.D3 to gierka przeglądarkowa tylko ze nie F2P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 14:54, StNimrod napisał:

/ciach/

Jeszcze raz napiszę: Blizz, a dokładnie sam Jay Wilson stwierdził iż Inferno jest w pełni SOLOWALNE - ja to rozumiem tak, że każdą klasą da się przejść każdy poziom trudności samemu + ewentualnie jeden z 3 beznajdziejnych pomagierów, a nie jest to do końca prawda, bo przy tragicznym dropie itemów nie masz szans zdobyć dobrego sprzętu, który nie tyle co Ci to umożliwi, ale choć trochę ułatwi - w tym widzę problem, bo sama trudność to inna bajka i Inferno winno samo z siebie być trudne lecz mimo to możliwe do przejścia samotnie jeśli ma się taką ochotę. Przez Hell miałem tylko kilka momentów, gdzie musiałem powtarzać jakąś walkę (Rakanoth Ty skur...czybyku!!), ale poza tym z większym czy mniejszym trudem jakoś szło. Inferno I akt - dało radę, ale początek II aktu wyraźnie daje mi do zrozumienia, że albo będę omijał 90% miejsc i szedł tylko tam gdzie muszę - przy okazji tracąc szansę na jakiś dobry/sensowny drop - albo będę z uporem maniaka farmił Butchera licząc na dozbrojenie się lub ostatecznie będę czatował na AH, żeby kupić coś co mi pomoże. Po prostu skok poziomu trudności jest absolutnie nieadekwatny do niczego: zwykły trash jednym ciosem potrafi zabrać 20k HP? Kto to wymyślił? A drop jak słaby był tak słaby jest... Mając 5 stacków buffa cóż z tego, że z elit wyleci mi 5-6 niebieskich i 2-3 żółte skoro żaden z nich nie nadaje się nawet na AH i ma sporo niższy wymagany poziom niż 60-ty? Wczoraj z Butchera z full buffem i kamykiem do MF wypadło 7 niebieskich i 4 żółte - nic co mógłbym użyć czy nawet dać pomagierom tudzież opchnąć na AH: pozostała sprzedaż do mercha lub rozbiórka na surowce... Do tej pory jedynie Andariel`s Visage warte jest wspomnienia z dropu: również full stack buffa, a hełm wypadł ze skrzynki na Field of Misery: tej przy "pułapce" drzewców.

Gram dalej i wiem, że Inferno zmęczę wcześniej czy później, ale Blizz musi iść po rozum do głowy i wiele elementów poprawić: na początek pomagierzy, później niech zrewidują cenę tworzenia gemów, bo aktualna woła o pomstę do nieba - złoto dropi równie słabo co przedmioty warte uwagi, a sprzedawanie na AH przy 15% straty z ceny ostatecznej to też jakiś bullshit. Rozumiem jakiś procent dla Blizza (choć i tak 15% to normalna lichwa!!) przy transakcjach za kasę - ale za gold w grze? WTF?
D2 było jako tako zbalansowane jeśli chodzi o klasy w okolicach bodajże patcha 0.9 - teraz mamy 1.13d (jeśli mnie pamięć nie myli) i w ogóle jest super - ale nerfienie skilla, bo ktoś go używa tak, a nie inaczej, a nikt wcześniej z Blizza na to nie wpadł to sorry, ale strzał w kolano - lepiej podnieść pozostałe klasy tak, aby były równe, a nie nerfić 2-3 skille na krzyż - tylko, że to wymagałoby większego nakładu pracy, a po co się męczyć skoro kasy ma się już wystarczająco, bo ludzie wykupili pierwszy nakład gry na pniu? Tym bardziej Blizz musi/powinien zdawać sobie sprawę, że już widać ewidentnie, że każda z klas nie ma w czym przebierać i są "jedyne słuszne buildy" i tak będzie - to, że można dowolnie zmieniać skille nie zmieni faktu, że 80% z nich jest przydatna max na Nightmare - i to tylko dlatego, że do tych z wyższych poziomów nie ma się jeszcze dostępu, a później już tylko konkretny build, bo inaczej dostanie się bęcki od pierwszego lepszego moba...
Nie tędy droga i mam nadzieję, że taki gigant jak Blizz dość szybko obudzi się i zbalansuje grę na tyle, aby wilk był syty i owca cała - czego sobie i każdemu kto gra w Diablo 3 życzę. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować