Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Demo realistycznego systemu zniszczeń w CryEngine 3

25 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

W sieci pojawiło się demo ukazujące system zniszczeń na silniku CryEngine 3. Chociaż jest jeszcze kilka rzeczy, które trzeba poprawić ("nie zwracajcie uwagi na cieniowanie i błędy kolizji, pracujemy nad tym"), wygląda interesująco.

Przeczytaj cały tekst "Demo realistycznego systemu zniszczeń w CryEngine 3" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chciałbym to zobaczyć w nowym GTA ^^ to byłaby MASAKRA. Chociaż to raczej się nie spełni. Mimo wszystko dobra robota :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@ hah, tak - pierwsza myśl jaka zawitała w mojej głowie po obejrzeniu tego filmiku. Cudo, tak czy siak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam wrażenie jakby wszystko zostało zrobione z pluszu. Samochód spadający na dach z góry powinien się pozgniatać jak folia aluminiowa a nie odbijać jak wypchany miś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 15:43, matthew87 napisał:

A ja mam wrażenie jakby wszystko zostało zrobione z pluszu. Samochód spadający na dach
z góry powinien się pozgniatać jak folia aluminiowa a nie odbijać jak wypchany miś.

Żaden samochód ci się nie złoży jak folia aluminiowa, chyba, że byłby z niej zrobiony (ale z takimi się jeszcze nie spotkałem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odkąd pamiętam to zawsze marzyłem o takim realistycznym systemie zniszczeń auta. Póki co największym wrażeniem robił na mnie Carmageddon2 i niestety od tam tej pory nikt nie starał się pobić wspomnianego tytułu. Kurde naprawdę bym chciał, aby takie coś w GTA było. Bo wygląda to świetnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyglada fajnie, ale jakos mnie to nie rusza. Coraz lepsza grafika, coraz lepsze efekty, fizyka itp, a gry splycone do granic mozliwosci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja tam nie widzę 100 FPS na moim 60 FPS-owym monitorze, co mam zrobić żeby w to uwierzyć hmmm ?
(joke)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trudno się nie zgodzić, pod pewnymi względami system zniszczeń z Carmageddona 2 nie miał sobie równych. Pokażcie mi drugą taką grę, w której kolizja ze ścianą na pełnej prędkości kończyła się skompresowaniem auta do rozmiarów puszki na sardynki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 16:49, Darkstar181 napisał:

Zobaczyć coś takiego w GTA,ah !

Tak, już widzę te wymagania i sam budżet gry...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 17:00, Henrar napisał:

> Zobaczyć coś takiego w GTA,ah !
Tak, już widzę te wymagania i sam budżet gry...

Jak się da w Crysisie, to czemu miałoby się nie dać w GTA ? Ah tak, zapomniałem że Rockstar nie przykłada się do optymalizacji. Cóż, niech sie bierze do roboty. Poza tym, jeśli wyjdą nextgenowe konsole, to raczej ich posiadacze nie beda sobie zaprzątać tym głowy. Gorzej z posiadaczami PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 16:59, DODO1992 napisał:

A ściana bez zarysowania XD

Zerknij sobie na moment 2.17 . Uszkodzenia na przeszkodach jak najbardziej występują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to obłędnie. Tylko ten momęt kiedy samochyd jedzie przez jakąś poną drogę. Na początku wszystko ok, ale pod koniec ujęcia samochud odbija się jak by był niewiadomo ja lekki i miał za momęt odlecieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 17:04, Darkstar181 napisał:

Jak się da w Crysisie, to czemu miałoby się nie dać w GTA ?

Tak, bo w Crysise było w gruncie rzeczy tylko drzewa, samych przeciwników czy pojazdów było mało (a to przecież dodatkowe cykle CPU). No i Crysis z sandboksem ma niewiele wspólnego.

Dnia 29.05.2012 o 17:04, Darkstar181 napisał:

Ah tak, zapomniałem że Rockstar nie przykłada się do optymalizacji

To sobie zoptymalizuj grę na nowym dla Ciebie silniku. Pominę fakt, że GTAIV na PC wygląda 100 razy lepiej niż którakolwiek wersja konsolowa (z wersją na PS3 na czele). Myślisz, że ci przechodnie, pojazdy, cienie czy fizyka dla nich przy tak dużym draw-distance będą się generować za darmo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.05.2012 o 17:09, Henrar napisał:

> Jak się da w Crysisie, to czemu miałoby się nie dać w GTA ?
Tak, bo w Crysise było w gruncie rzeczy tylko drzewa, samych przeciwników czy pojazdów
było mało (a to przecież dodatkowe cykle CPU).

Pojazdów może mało, ale z tego co pamiętam od przeciwników roiło się na mapach, które również małe nie były.

Dnia 29.05.2012 o 17:09, Henrar napisał:

To sobie zoptymalizuj grę na nowym dla Ciebie silniku.

Tobie się coś nie pomyliło ? To nie moja działka. Ja płacę za grę, i wymagam. Jak mi gra nie odpowiada, to jej nie kupuję, proste.
Pominę fakt, że GTAIV na PC wygląda

Dnia 29.05.2012 o 17:09, Henrar napisał:

100 razy lepiej niż którakolwiek wersja konsolowa (z wersją na PS3 na czele).

Lepiej niż konsolowa, gorzej niż pierwszy Crysis. I gorzej chodzi.

Dnia 29.05.2012 o 17:09, Henrar napisał:

Myślisz,
że ci przechodnie, pojazdy, cienie czy fizyka dla nich przy tak dużym draw-distance będą
się generować za darmo?

Draw-distance można zawsze zmniejszyć, tak samo jak ilość pojazdów występujących na jezdni w obrębie gracza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować