Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

E3 2012: Dead Space 3: potwierdzony tryb współpracy, zabraknie rywalizacji

10 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

W ostatnim magazynie Game Informer możemy znaleźć potwierdzenie, że w Dead Space 3 znajdzie się tryb współpracy, za to zabraknie rywalizacji przez sieć, wprowadzonej w Dead Space 2. Użytkownicy NeoGAF zanotowali kilka dodatkowych szczegółów.

Przeczytaj cały tekst "E3 2012: Dead Space 3: potwierdzony tryb współpracy, zabraknie rywalizacji" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapowiad się na prawdę super! Ciekawe czy tym razem EA też oleje polaków i nie wyda gry u nas z polskimi napisami? Jak to było w przypadku D2!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oh super. GOW: Dead Space. Tylko spóźnili się o 5 lat z premierą. Pewnie i będzie grywalne, ale jak na grę w uniwersum Dead Space nie brzmi zachęcająco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kooperacja do tego typu gier to jedyny sensowny tryb multi. Miejmy tylko nadzieje ze bedzie mozna przechodzic pelnoprawna kampanie, a nie jakies male misyjki czy epizody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było jakby załóżmy jeden z nas grał inżynierem, a drugi żołnierzem. Bez inzyniera nie będzie można przejść do dlaszego etapu bez znajomości danego urzadzenia, które pozowli otworzyć jakies zablokowane przejście, a bez żołnierza stwory rozerwą nas na strzępy. :)
No i obowiązkowe polskie napisy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.06.2012 o 12:41, Eff3ctiv3 napisał:

Fajnie by było jakby załóżmy jeden z nas grał inżynierem, a drugi żołnierzem. Bez inzyniera
nie będzie można przejść do dlaszego etapu bez znajomości danego urzadzenia, które pozowli
otworzyć jakies zablokowane przejście, a bez żołnierza stwory rozerwą nas na strzępy.
:)
No i obowiązkowe polskie napisy.

Zeby sie dzieci pobily kto strzela, a kto odkreca srubki? ;) Choc osobiscie uwazam ze podzial na klasy jest bardzo fajna idea, jednak ciezka do realizacji. Zobacz sobie jak wygladaja mecze w rozne gry sieciowe, gdzie druzyna musi miec rozne klasy by byc wywazona. Chocby taki Battlefield. 99% graczy tylko sie bezmyslnie fraguje i musisz komus strzelic w plecy zeby ci zostawil amunicje, naprawil czolg czy rzucil apteczke. Poza tym w gruncie rzeczy to zadna atrakcja grac slaba postacia, ktora na widok wroga musi uciekac. Ludzie wola grac ofensywnie, bo taktyka dla nich nei ma znaczenia. W koncu latwiej zrzucic bombe atomowa na wroga niz kombinowac jak go obejsc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować