Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Assassin’s Creed III – wrażenia z pokazu

18 postów w tym temacie

"..to z jaką łatwością Connor skacze po gałęziach robi piorunujące wrażenie"
Naprawdę robią na tobie wrażenie stalowe drzewa które nie reagują na postać Connora?
Naprawdę robią na tobie wrażenie ataki Connora na Rambo sam na całą armię?
Naprawdę robi na tobie wrażenie pływanie łódką z napędem atomowym w iście nieprawdopodobnym tempie?

Ochłoń...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z rakken, otoczenie jest z betonu i o ile w mieście to tak nie razi to w lesie nic nie reaguje na poczynania naszej postać. Wszystko statyczne nawet małego ruchu, ugięcia gałęzi pod ciężarem. Niestety razi to bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.06.2012 o 13:08, rakken napisał:

"..to z jaką łatwością Connor skacze po gałęziach robi piorunujące wrażenie"
Naprawdę robią na tobie wrażenie stalowe drzewa które nie reagują na postać Connora?


Tu faktycznie też jestem nieco zawiedziony, po wcześniejszych relacjach spodziewałem się więcej, że będzie bardziej naturalnie. A tu widać, że gałęzie są uzłożone tak, aby dało się po nich płynnie przebiec, a sam Connor zdaje się mieć wagę i skill mistrza kung-fu z taniego filmu "made in Hong-Kong" zdolnego wybić się z małej gałązki na 10m w górę. Ale aż tak bardzo mi to nie przeszkadza, żebym się do gry zniechęcił.

Dnia 06.06.2012 o 13:08, rakken napisał:

Naprawdę robią na tobie wrażenie ataki Connora na Rambo sam na całą armię?


Ma być efektownie. Przynajmniej na pokaz. Nie zdziwiłbym się, jeśli w finalnej grze będzie to wyglądać nieco inaczej niż w wersji przygotowanej na prezentację. Być może AI wrogów zostało przykręcone tak, żeby na polu walki nie było chaosu i wszystko wyglądało ładnie i płynnie.

Dnia 06.06.2012 o 13:08, rakken napisał:

Naprawdę robi na tobie wrażenie pływanie łódką z napędem atomowym w iście nieprawdopodobnym
tempie?


A to robi na mnie wrażenie. I całkowicie mi nie przeszkadza, że łódka płynie żwawo niezależnie od kierunku wiatru. Jest fajnie i przystępnie. I zawsze to coś nowego.

Dnia 06.06.2012 o 13:08, rakken napisał:

Ochłoń...


A gdzie tam, jaram się :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A mnie razi to, że Connorowi zarost nie rośnie, nie musi się golić i nie chodzi w krzaczki za potrzebą - straszny brak realizmu (jakby, którakolwiek część AC była realistyczna)

Ludzie nie czepiajcie się tak, to jest gra a nie symulator rzeczywistości.
W trakcie gry nie mam czasu i ochoty patrzeć czy drzewko odpowiednio reaguje na ciężar mojej postaci. Chcę dobrej fabuły, porządnej grafiki i dźwięku, efektownej rozwałki/walk itd. jak najlepszej zabawy i jak najmniejszej ilości bugów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale czy coś co ciebie razi nie może robić wrażenia na kimś innym??

Zgodzę z tymi drzewami, jedyne co mi się tutaj nie spodobało <podczas oglądania tego filmiku> to te nieszczęsne drzewa, ale to nic takiego co zepsuło by mi przyjemność z grania.

Co do walk z wieloma wrogami na raz czyli ten przytoczony Rambo. Choroba, to jest gra akcji tak jak Rambo był filmem akcji, a czego ludzie oczekują od tego gatuku?? Rozpierduchy i "One Man Army". W Assasinie dochodzi jeszcze skrytobójstwo ale to w końcy Assasyn a nie zwykły najemnik...

Odniosę się jeszcze do narzekania na pływanie: Czy naprawdę chciał byś realizmu który to spowodował by iż musisz czekać na dobry wiatr by dopłynąć tam gdzie chcesz?? To jest gra nastawiona<jak już wyżej zostało naisane>Akcję i to dynamiczną a więc i ten element ma być dynamiczny. Dziwne, że nikt w GTA nie narzekał na żaglówki które to też się rozpędzały jak by miały silnik.

PS. Sam lepiej ochłoń gdyż spinasz się gumka w majtkach, komentując cudze wrażenia<które to nie mają obowiązku zgadzać się z twoimi, na serio :)>...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, gdyby sterowanie statkiem miało być realistyczne to pogoń za wrogą jednostką mogłaby trwać tyle, co w filmie " Pan i Władca: ma Końcu Świata " ;)

co do drzew to uginanie się gałęzi pod ciężarem człowieka byłoby bardzo fajnym bajerem, ciekawe tylko jak mocno obciążyłoby to procesor? / grafikę?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdybym tutaj nieprzeczytal tego ze drzewa sie nie uginaja niezwrocilbym na to uwagi teraz przez was bede zwracal na to uwage kurde, no tak powinny sie galezie uginac itd jest pare niedokladnosci pod tym wzgledem ale ()uj z tym Gra jest swietna i napewno u mnie zagosci niema co sie 3epiac tej gry na pewno kazdego z nas milo zaskoczy ja juz nie moge sie doczekac tej gry jest naprawde zajebista :D jesli chodzi o gry serii Assasyn to Connor w Akcji Wygrywa Z Ezio ale dlamnie itak Najlepszym z Assasynow Pozostaje Altair >Pozdro dla Fanow serii Narka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A i też wam coś przeszkadza w grze która wychodzi za kilka miesięcy a ten gameplay mógł być z jakieś jeszcze wcześniejszej niż teraz jest wersji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też gdybym nie przeczytał komentarzy to bym wcale na to nie zwrócił uwagi. A jeśli podkręca te AI i ogólnie poziom trudności to ja zamieszkam u siebie w pokoju przed TV na długie długie tygodnie. Ja rozumiem że muszkiet jest tak samo celny jak strzelanie z shotgun''a do dżdżownicy oddalonej o kilometr, ale żeby tylu żołnierzy podczas tego ataku na fort spudłowało... dla porównania sprawdźcie 4:00, gdzie cała szóstka trafiła w tarcze Connor''a... coś mi tu śmierdzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda obiecująco, teren pozamiejski prezentuje się znacznie lepiej jak w poprzednich cześciach, więc będzie gdzie szaleć. I zarazem zrekompensuje to mniejsze/mniej liczne ośrodki miejskie.

Tylko te gałęzie, kurczę wygląda to masakrycznie nienaturalnie. Ale skoro tworzą przeszkody o różnych długościach, a do tego dostosowują animacje, to może czas na krók w przód, by wprowadzić pewną losowość w wykonywaniu akrobacji, tak by wymagało to więcej skilla, a nie jak dziś, że w stresie, asasyn skacze po cienkich belkach. Do gałęzi w sam raz, możliwośc pośliznięcia się, złego wymierzenia skoku, itd. Gra nabrała by więcej dynamiki i nieprzewidywywalności. Jak w starych produkcjach.

A co do walk morskich, imo słabe, zero realizmu, mi się kojarzą z pościgami rodem z GTA, jak tak ma to wyglądąć - szału nie ma.

W screenach widziałem piramidę Majów/Azteków/whatever. Rozumiem, że i do Ameryki Łacińśkiej zawitamy? Coraz lepiej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No jak na razie z widocznych mankamentów najbardziej zasysa AI - ekipa stoi i patrzy, jak aso rzeza kolegów. Ale strasznie mi się podobało, jak jeden z żołnierzy zablokował cios toporkiem i oddał z baśki. :D To było świetne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze szybkie wrażenia:

1. Gałęzie się nie uginają i nawet nie opada z nich śnieg. (minus)
2. Świetne dźwięki chodzenia po śniegu w zależności od jego grubości. (plus)
3. Ślad jaki zostawia za sobą asasyn chodząc w grubym śniegu. (plus)
4. Efekciarska walka (imo minus).
5. Nieźle zaprojektowana mimika twarzy gościa (brwi, oczy), który daje questa (plus)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czytajcie wszystkie posty! Patrol 411 podał już ten link i napisał, że gałęzie reagują na naszego "asasyna". Nie wszystkie - tylko te cieńsze, a więc tak jak być powinno. Nie wymagajmy super realizmu. Poza tym to są drobne rzeczy, które dodaje się pod koniec produkcji, a na to jest jeszcze trochę czasu. Ubi wie co robi i myślę, że wszyscy będą zadowoleni. To będzie gra godna AC 2.

http://www.youtube.com/watch?v=7Yyti0GxwZo&feature=player_embedded#!

PS. W Watch Dogs zastosowano podobne efekty jak w AC3 - białe linie przy chowaniu w krzakach vs. użyciee smartfona do zagłuszania. Czy to jakaś nowa moda w Ubisoft :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No muszę przyznać ze bałem się jak będzie wyglądało skakanie po drzewach które przecież nie są tak regularne jak budynki w poprzednich częściach. Jednak widząc tą prezentacje przyznam ze się uspokoiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować