Zaloguj się, aby obserwować  
Maurycy_69

The Elder Scrolls Online

258 postów w tym temacie

>Skoro jeszcze nie ma tematu o tej grze to chyba nie ma
>dużego zainteresowania?

Ja mam wrażenie, że The Elder Scrolls Online to generic pełną gębą. Nawet się z tym nie kryją. Postaram się spoglądać od czasu do czasu jak tam się projekt trzyma; może wyjdzie z tego coś ciekawego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Myślę że Neverwinter zapowiada się lepiej.
Po 5 latach ESO nie potrafi pokazać żadnego haczyka, specyficznej "fajnej sprawy", nic poza lore nie oferuje. A lore też nie powala. Typowe fantasy które wystarczy na kilkadziesiąt godzin, ale nie kilkaset, czego wymaga mmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze fakty z prezentacji "The Elder Scrolls Online - Introduction":


1. TES Online ma na celu połączenie dwóch dużych grup ludzi w jednej grze - zarówno fanów serii TES jak i fanów innych wielkich gier MMO z ostatnich 15 lat.

2. Silnymi stronami TESO mają być takie elementy jak: strategiczna walka w czasie rzeczywistym, piękne krajobrazy warte podziwiania, oraz rozwinięty system socjalny.

3. Akcja gry dzieje się 1000 lat przed Skyrim i nawiązuje do wielu legend, mitów i wydarzeń, o których mogliśmy dotąd przeczytać w książkach ("20 years of lore").

4. Ekipa tworząca grę postarała się, by prowincje takie jak Morrowind, Cyrodiil i Skyrim wyglądały tak jak w singlach. Będzie można zwiedzić dobrze znane nam miejsca i odkryć te, których nigdy dotąd nie poznaliśmy.

5. Sterowanie w walce będzie podobne do tego, które znamy z TES (mysz - rozglądanie się wokół, LPM - atak, przytrzymanie LPM - silniejszy atak, PPM - blok itd).

6. Gra będzie dobrze zoptymalizowana, a na ekranie będą mogły przebywać setki postaci jednocześnie.

7. W grze będzie mnóstwo możliwości customizacji postaci, by wyglądała tak unikalnie jak tylko się da - będzie można zdobyć zbroje krasnoludzkie, elfickie i daedryczne, oraz wszystkie typy opancerzenia i uzbrojenia jakie są przewidziane w lore.

8. W TES Online nie będzie osobnych serwerów, a wszyscy gracze będą logować się na jeden MegaSerwer, który inteligentnie umieści nas w świecie wraz ze znajomymi, członkami gildii itd.

9. W grupie znajomych lub w grupie obcych graczy będzie można zmierzyć się z publicznymi (normalnymi) i heroicznymi dungeonami, a wspólny wysiłek zostanie nagrodzony jednakowym lootem.

10. Będzie można wybrać jedną z 9 ras i jedną z klas, w obrębie której można zdecydować się na dowolną kombinację pancerza i broni, np: ciężkozbrojny tank z łukiem, mag władający bronią dwuręczną, lub łotrzyk potrafiący leczyć sprzymierzeńców.

11. Gracze będą mieli dostęp do perków wzmacniających ich zdrowie, magię i wytrzymałość lub oferujących przemianę w wilkołaka czy wampira, bądź nawet przyzywanie towarzyszy - perki będzie można dobierać w zależności od roli wybranej dla swojej postaci w grze.

12. Questy mają opierać się na eksploracji świata i będzie to luźny system umożliwiający wykonywanie wielu questów naraz w nieliniowy sposób.

13. Gracz będzie mógł kierować się kompasem oraz zmieniać losy świata, np gdy trafi na lokalną inwazję wilkołaków i uratuje dane miasteczko, to po powrocie mieszkańcy za każdym razem będą to pamiętać i mu podziękują.

14. Maksymalny poziom to level 50 i wtedy otwierają się nowe możliwości:
- world pvp w Cyrodiil
- heroiczne raidy z gildią lub znajomymi
- przygody, czyli specjalne strefy w których można grać solo, z niewielką grupką, lub z wielką grupą innych graczy

15. W Cyrodill gracze wszystkich frakcji mogą ze sobą walczyć przy użyciu machin oblężniczych, dzięki którym można zdobywać pojedyczne twierdze i przylegające budynki z zasobami (np farmy), natomiast głównym celem jest przejęcie miasta Cesarskiego i koronowanie się na Cesarza.

16. Do Cyrodiil można udać się na każdym poziomie (np 10-tym) i nie obawiać się o nierówne szanse, ponieważ inni gracze będą na podobnym poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.12.2012 o 15:41, Maurycy_69 napisał:

8. W TES Online nie będzie osobnych serwerów, a wszyscy gracze będą logować się na jeden
MegaSerwer, który inteligentnie umieści nas w świecie wraz ze znajomymi, członkami gildii
itd.

O, to ciekawe jak to rozwiążą. Pewnie zrobią jakies pod-strefy czy coś.

Dnia 30.12.2012 o 15:41, Maurycy_69 napisał:

9. W grupie znajomych lub w grupie obcych graczy będzie można zmierzyć się z publicznymi
(normalnymi) i heroicznymi dungeonami, a wspólny wysiłek zostanie nagrodzony jednakowym
lootem.

To mi się nie podoba. Jednakowy loot? Co jesli będę grał magiem i dostane dwuręczny miecz? Chyba że dostaniemy najlepszy prezent - czyli po porstu pieniądze za który kupimy sobie coś.

Dnia 30.12.2012 o 15:41, Maurycy_69 napisał:

10. Będzie można wybrać jedną z 9 ras i jedną z klas, w obrębie której można zdecydować
się na dowolną kombinację pancerza i broni, np: ciężkozbrojny tank z łukiem, mag władający
bronią dwuręczną, lub łotrzyk potrafiący leczyć sprzymierzeńców.

Pomieszanie z poplątaniem. Niby w Skyrim można było coś takiego zrobić - ale jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Myślę że poszczególne specjalizacje będa miały przewagę ale jak kto co lubi - nooby zawsze się znajdą ;)

Dnia 30.12.2012 o 15:41, Maurycy_69 napisał:

12. Questy mają opierać się na eksploracji świata i będzie to luźny system umożliwiający
wykonywanie wielu questów naraz w nieliniowy sposób.

Nieliniowe questy w MMORPG? Toż to może byc prawdziwa rewolucja!

Dnia 30.12.2012 o 15:41, Maurycy_69 napisał:

13. Gracz będzie mógł kierować się kompasem oraz zmieniać losy świata, np gdy trafi na
lokalną inwazję wilkołaków i uratuje dane miasteczko, to po powrocie mieszkańcy za każdym
razem będą to pamiętać i mu podziękują.

Ja bym nie ratował - po napadzie zebrał bym wszystko co zostało z tej wioski - wieśniaki zawsze tylko dziękują a nic oprócz tego nie dają ;)

Dnia 30.12.2012 o 15:41, Maurycy_69 napisał:

15. W Cyrodill gracze wszystkich frakcji mogą ze sobą walczyć przy użyciu machin oblężniczych,
dzięki którym można zdobywać pojedyczne twierdze i przylegające budynki z zasobami (np
farmy), natomiast głównym celem jest przejęcie miasta Cesarskiego i koronowanie się na
Cesarza.

Hmmm. Czyli jeden gracz mógłby zostac Cesarzem całego Cyrodill - to jest serio intersujące. Wiele ciekawych opcji może się otworzyć i dla niego i dla społeczności. Na przykład - jakiś masowy bunt przeciwko niemu wszystkich graczy z serwera :D Jestem ciekaw jak ten pomysł się rozwinie.
Oczywiście cały mój post to tylko takie radosne gdybanie, na grę jak najbardziej czekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.12.2012 o 15:59, Pierogi_z_Cukrem napisał:

To mi się nie podoba. Jednakowy loot? Co jesli będę grał magiem i dostane dwuręczny miecz?
Chyba że dostaniemy najlepszy prezent - czyli po porstu pieniądze za który kupimy sobie
coś.

jak mniemam chodzi o to, że wojownik dostanie np. zajebisty miecz a mag zajebisty staff. jednakowy znaczy jednakowej wartości.
w sumie rzadna rewolucja, bo już w LOTRO jest tak, ze ze skrzynek po zabiciu bossa leci sprzęt pod klasę, takze nie ma możliwości zeby championowy wyleciał ring dla huntera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem, co mysleć o tej grze- odwzorowanie terenów na screenach wygląda dobrze i zgodnie z wizją z TES, ale styl graficzny jest trochę zbyt nienaturalny. W każdym razie zobaczy się po premierze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2013 o 15:40, Rafi19954 napisał:

Oooo właśnie na to czekam i zastanawiam się nad kupnem Skyrim ,zapowiadają się długie
wieczory a w roli głównej dobra zabawa


Nie zastanawiaj się, kup :)
Albo będziesz miał radośc z gier z tej serii, albo... by cię nie zainteresowało ich kupno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.01.2013 o 12:27, Boguslav4 napisał:

Nie zastanawiaj się, kup :)
Albo będziesz miał radośc z gier z tej serii, albo... by cię nie zainteresowało ich kupno.

Zastanawiam się co wybrać Assasin''s creed 3 albo Skyrim oglądałem gameplay z 2 tych kier i wybór jest trudny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.01.2013 o 20:54, Rafi19954 napisał:

Zastanawiam się co wybrać Assasin''s creed 3 albo Skyrim oglądałem gameplay z 2 tych
kier i wybór jest trudny


Skyrim. Mody, mody, dodatki, miliony questów, bardzo mało nudy- AC3 nie dostarczy Ci tego:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie Skyrim, jest olbrzymi, wypełniony po brzegi i jak już zaczniesz to nie będziesz mógł odejść przez długi czas. :) Z kolei AC3 było dla mnie rozczarowaniem roku, co jest smutne, bo bardzo niecierpliwie czekałem na zakończenie trylogii Desmonda. :(
Btw. Czy są już jakieś informacje na temat opłat w TESO? B2P jak w GW2 czy abonament?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Pod-serwery" sprawdził się w Guild Warsie. Co prawda koncept gry CO-OP MMO i MMO nieco się różnią, ale działało poprawnie.

Co do walki o twierdze, to strzelam, że będzie tak jak w Aionie walka między Elyosami i Balaurami, tylko tutaj z gildiami, a nie rasami (i legionami)

~~

Jeszcze taka jedna sprawa, silnik Obliviona, tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik TOR-a (Star Wars : The Old Republic, Hero Engine) chociaż tutaj już działający poprawnie :p
Są frakcje normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować