Zaloguj się, aby obserwować  
Maurycy_69

The Elder Scrolls Online

258 postów w tym temacie

Dnia 01.03.2014 o 01:24, Kirabaxior napisał:

Szczerze, to ja pograłem w to może z godzinę i sobie odpuściłem.


Ja właśnie ukończyłem "prolog" i, jak na razie, całkiem sympatycznie się gra. Na dodatek gierka chodzi całkiem płynnie na moim, nie najmłodszym już, sprzęcie.

Dnia 01.03.2014 o 01:24, Kirabaxior napisał:

Mechanizmami zawodzi jak dla mnie


Chwilowo jedyne zastrzeżenia mam do walki, bo trzeba pilnować, by być tuż przy przeciwniku, by zadawać mu obrażenia. Jeśli się cofnie, a my tego nie zauważymy, będziemy tłuc w powietrze. Niekoniecznie jest to wada (nadaje odrobinę realizmu systemowi walki), ale przyzwyczaiłem się do mechanizmów z innych MMO i trochę potrwa, zanim się przestawię...

Dnia 01.03.2014 o 01:24, Kirabaxior napisał:

nie wciąga i myślę że szkoda zachodu :)


A u mnie wprost przeciwnie - z każdą minutą gry nabieram przekonania, że chyba trochę kasy w ten tytuł zainwestuję...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wczorajszym, całkiem udanym dniu, dziś TESO ma ewidentne problemy. Gra od rana wywala ludzi co kilka minut, prawie nie da się grać, bo strach podchodzić do przeciwników - animacja nam pokazuje, że z nimi walczymy, ale tak naprawdę już nie mamy połączenia z serwerem i nasza postać radośnie sobie właśnie ginie.

Wychodzi na to, że stress test się udał, gra nie radzi sobie z natłokiem graczy, pytanie tylko, czy twórcy pokiwają tylko głowami i przejdą nad tym do porządku dziennego, czy rzeczywiście będą z tym coś robić. W żaden sposób nie zmienia to faktu, że TESO wessało mnie niczym czarna dziura i nie mogę się już doczekać premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gram sobie już od piątku i muszę powiedzieć, że nie jest aż tak tragicznie jak wielu pisze. Na minut póki co troche toporne animacje i doczytujące się tekstury. Czasami kilka sekund stojąc przed npcem czekam az mu sie twarz wczyta. Questy to chyba największy plus w porównaniu do innych mmo :P

Twórcy jeszcze mogą coś zdziałać, więc mam nadzieje, że do premiery jakiegoś wiekszego patcha wprowadzą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja sobie pograłem, fajnie fajnie... tylko jak mam przejść przez pewne wrota to za Chiny Ludowe nie chce mi przez nie przejść.

Ale tam... ogólnie wygląda to spoko, tylko tak naprawdę chyba nie byłbym w stanie płacić za TESO abonamentu. Tak naprawdę to chyba prędzej bym kupił sobie WoWa, w którego nie grałem do dzisiaj poza triala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra potrafi wciągnąć pomimo kilku wpadek. Wczytywanie się tekstór następuje czasem z opóźnieniem, a przez niektóre dosyć sporej wielkości obiekty jak monolit można przechodzić jak duch. Jendostka się najwyraźniej dematerializuje a ja nie jestem tego świadom ^^ Zastanowiło mnie jednak czemu podczas wydobywania żelaza lub rabania drzewa postać machała nic nie trzymając w rękach. Nawet patrząc na cień nie było widać krzty siekiery czy kilofa. Czeasem zdarza się sytuacja że przechodząc niedaleko jednotek wroga poprostu ginąłem dostając kape z nikąd ?wtf? Co do grywalności to żeby cieszyć się naprawdę tym co oferuje grafika trzeba zainwestować w porządny sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.03.2014 o 02:16, Cedet napisał:

grafika trzeba zainwestować w porządny sprzęt.


Serio? Ja mam kompa 5 letniego (grafa 3 letnia) i mam wszystko ustawione na maxa. Ilosc klatek oscyluje od 20 do 40. Przynajmniej w PVE.

Bo PvP wymaga juz czegos wiecej z uwagi na ilosc graczy na ekranie. Na moim kompie musialem z najwyzszych ustawien(Ultra-High) zjechac na medium aby dalo sie grac komfortowo. Ale nadal, moj komputer to staruszek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.03.2014 o 02:16, Cedet napisał:

Gra potrafi wciągnąć pomimo kilku wpadek.


Jedno słowo: BETA. Ale zgadzam się, że wciąga niesamowicie.

Dnia 03.03.2014 o 02:16, Cedet napisał:

Wczytywanie się tekstór


Serio? TekstÓr? http://static.fjcdn.com/pictures/Epic_bfbd03_406765.jpg

Dnia 03.03.2014 o 02:16, Cedet napisał:

Zastanowiło mnie jednak czemu podczas wydobywania żelaza lub rabania drzewa postać machała
nic nie trzymając w rękach.


Cały weekend spędziłem z grą, ani razu tego nie zauważyłem. Rozumiem, że od razu to zgłosiłeś?

Dnia 03.03.2014 o 02:16, Cedet napisał:

Czeasem zdarza się sytuacja że przechodząc niedaleko jednotek wroga poprostu ginąłem
dostając kape z nikąd ?wtf?


Znikąd. Nie "z nikąd". Tego też nie doświadczyłem.

Dnia 03.03.2014 o 02:16, Cedet napisał:

Co do grywalności to żeby cieszyć się naprawdę tym co oferuje grafika trzeba zainwestować w porządny sprzęt.


1) Grywalność i grafika nie mają ze sobą nic wspólnego. Terraria ma fatalną grafikę, a miód wycieka z niej hektolitrami.

2) Podaj swoją konfigurację. Bo odnoszę wrażenie, że może to być nie tyle kwestia problemów z grą, ile problemów z Twoim kompem. Najnowszego sprzętu nie mam (i5, 8GB RAM, GTX560M 1,5GB), ale przy wszystkim na High (szczerze mówiąc, nawet nie sprawdzałem, jak będzie na Ultra High) gra śmigała w 1920x1080. Żadnych czkawek, żadnych spadków FPS. Wszystko idealnie płynne, aż w szoku byłem. Skoro zatem czasem nie pojawiają Ci się tekstury a Twoja postać ginie nie wiadomo od czego, to być może spowodowane jest to wolnym łączem lub słabą konfiguracją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też pograłem w weekend w sumie kilkanaście godzin i pomimo wielu negatywnych opinii i sceptycznego nastawienia gra mi się spodobała.

1. Graficznie jest ok i optymalizacja jest na prawdę dobra. Zasięg widzenia mógłby być trochę większy.
2. Animacje trochę kuleją ale jakoś się przyzwyczaiłem.
3. Walka dość prosta ale przyjemna. Mogłaby być troszeczkę szybsza i byłoby git (PvE). W PvP jest już szybko :D Czasami niektóre potworki zadawały mi obrażenia nie wykonując praktycznie żadnego ruchu, nie czuć tego, że dostaję ciosy tylko spada mi pasek życia.
4. Lokacje ciekawe a questy przyjemne
5. Crafting dość prosty ale ciekawie zrobiony,

Po tym weekendzie gra jak najbardziej na plus i nie wiem dlaczego pojawiało się tyle krytycznych opinii. Może fani TES spodziewali się czegoś innego.
Grę kupię najwcześniej kilka miesięcy po premierze jak będzie coś więcej wiadomo o endgame.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.03.2014 o 10:00, Szymon666 napisał:

Też pograłem w weekend w sumie kilkanaście godzin i pomimo wielu negatywnych opinii i
sceptycznego nastawienia gra mi się spodobała.


Nie tylko Tobie. Ja jestem na nią naprawdę napalony i nie mogę się już doczekać premiery.

Dnia 03.03.2014 o 10:00, Szymon666 napisał:

1. Graficznie jest ok i optymalizacja jest na prawdę dobra.

Dnia 03.03.2014 o 10:00, Szymon666 napisał:

4. Lokacje ciekawe a questy przyjemne


W końcu ktoś odszedł od "Idź z A do B, ubij 10 szczurów i przynieś mi ich ogony". Wprawdzie nadal ganiamy z A do B, nadal ubijamy te szczury, ale przynajmniej teraz ma to jakiś sens i nie jest celem samym w sobie.

Dnia 03.03.2014 o 10:00, Szymon666 napisał:

5. Crafting dość prosty ale ciekawie zrobiony,


A ja miałem na początku trochę problemu. Przyzwyczajony do tego, że z rudy tworzy się sztabki, a dopiero potem broń, jak głupi szukałem jakiegoś pieca, gdzie mógłbym przetopić rudę. Trochę mało intuicyjnie to zrobili, że sztabki się "ekstraktuje" z rudy (i tylko po 10 sztuk, przez co plecak zawalają nam i ruda, i sztabki), przydałby się mały tutorial obsługi craftingu. Ale to pewnie będzie w pełnej wersji. Natomiast zdecydowanie in plus jest robienie różnych wersji danego przedmiotu, w zależności od tego, jakich minerałów użyjemy. Pełna personalizacja to jeszcze nie jest, ale zawsze to krok do przodu. Cały czas się zastanawiam, czemu twórcy MMO nie pozostawiają większej swobody w tym zakresie. Czy tak ciężko byłoby stworzyć podmenu na zasadzie:
- ostrze (50 wzorów)
- jelec (50 wzorów)
- rękojeść (50 wzorów)
i umożliwić graczowi wybór wzoru, jaki mu pasuje? Może kiedyś...

Dnia 03.03.2014 o 10:00, Szymon666 napisał:

Po tym weekendzie gra jak najbardziej na plus i nie wiem dlaczego pojawiało się tyle
krytycznych opinii.


Bo fani klasycznych TES oczekiwali, że dostaną to samo, tylko w wersji multiplayer, fani MMO liczyli na WoWa w świecie TES, a tymczasem wszyscy dostali hybrydę, więc trzeba ponarzekać... Ja się podczas stress testu bawiłem świetnie, fakt, że nie leveluje się tak szybko, jak w innych grach, zdecydowanie mi pasuje (w ciągu weekendu dobiłem prawie do 8 poziomu; dla porównania - w LotRO do 20 poziomu dochodzi się w kilka godzin), optymalizacja sprawia wrażenie bardzo solidnej (sądząc po tym, jak płynnie gra u mnie chodziła) i ogólnie całość zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie.

Dnia 03.03.2014 o 10:00, Szymon666 napisał:

Grę kupię najwcześniej kilka miesięcy po premierze jak będzie coś więcej wiadomo o endgame.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.03.2014 o 10:25, Ring5 napisał:

W końcu ktoś odszedł od "Idź z A do B, ubij 10 szczurów i przynieś mi ich ogony". Wprawdzie
nadal ganiamy z A do B, nadal ubijamy te szczury, ale przynajmniej teraz ma to jakiś
sens i nie jest celem samym w sobie.


Dokładnie, nadal z A do B ale tych questów nie jest dużo i każdy wydaje się przez to bardziej "wyjątkowy".
W niektórych MMO od grupki NPCtów w lokacji dostajemy kilka / kilkanaście questów które zaznaczają się na mapie kolorkami i idziemy tam zrobić czystkę kompletnie nie zwracając uwagi po co.

O panie, ja też się naszukałem miejsca / sposobu jak wytopić sztabki hehe, dopiero filmik na youtube mi pomógł :D jak już to ogarnąłem to reszta poszła gładko.
I przynajmniej stworzone przedmioty mogą jakoś konkurować z tymi znalezionymi / kupionymi - przynajmniej na tym niskim poziomie.
I duży plus, że nie ma ograniczenia w ilości profesji które możemy rozwijać. Choć pewnie zweryfikuje to ilość punktów które trzeba będzie podzielić na rozwój postaci / craftingu.

Dnia 03.03.2014 o 10:25, Ring5 napisał:

Bo fani klasycznych TES oczekiwali, że dostaną to samo, tylko w wersji multiplayer, fani
MMO liczyli na WoWa w świecie TES, a tymczasem wszyscy dostali hybrydę, więc trzeba ponarzekać...
Ja się podczas stress testu bawiłem świetnie, fakt, że nie leveluje się tak szybko, jak
w innych grach, zdecydowanie mi pasuje (w ciągu weekendu dobiłem prawie do 8 poziomu;
dla porównania - w LotRO do 20 poziomu dochodzi się w kilka godzin), optymalizacja sprawia
wrażenie bardzo solidnej (sądząc po tym, jak płynnie gra u mnie chodziła) i ogólnie całość
zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie.


Dokładnie, fanem TESO nie jestem choć w Morrowinda, Obliviona i Skyrima grałem i nie liczyłem na jakąś kontynuację czy wersję multi tych gier.
Levele wchodzą wolno i to jest na +. A o sile MMO decyduje endgame i ludzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.03.2014 o 11:44, Szymon666 napisał:

W niektórych MMO od grupki NPCtów w lokacji dostajemy kilka / kilkanaście questów które
zaznaczają się na mapie kolorkami i idziemy tam zrobić czystkę kompletnie nie zwracając
uwagi po co.


Dokładnie. Na tej zasadzie funkcjonowałem np. w LotRO - brałem X questów, wykonywałem zadania (czyli ganiałem po okolicy kosząc grupy potworów), tuż przed oddaniem korzystałem z bonusów do XP i jednocześnie kończyłem wszystkie questy. Jeśli dla kogoś nabijanie doświadczenia jest najważniejsze, to super, ta metoda się sprawdza, ale ja jednak oczekuję czegoś więcej, dlatego TESO tak mi się spodobało.

Dnia 03.03.2014 o 11:44, Szymon666 napisał:

I przynajmniej stworzone przedmioty mogą jakoś konkurować z tymi znalezionymi / kupionymi
- przynajmniej na tym niskim poziomie.


Ja praktycznie cały czas ganiałem z przedmiotami stworzonymi samodzielnie. Gdy moje toporki zadawały 18 dmg, te znalezione miały zwykle 11-13.

Dnia 03.03.2014 o 11:44, Szymon666 napisał:

I duży plus, że nie ma ograniczenia w ilości profesji które możemy rozwijać. Choć pewnie
zweryfikuje to ilość punktów które trzeba będzie podzielić na rozwój postaci / craftingu.


Pewnie tak - w przeciwnym razie zabawa trochę mija się z celem. Ja planuję zbierać surowce do wszystkiego, ale opylać je i skupić się jedynie na Blacksmithing i, być może, Enchanting.

Dnia 03.03.2014 o 11:44, Szymon666 napisał:

Levele wchodzą wolno i to jest na +. A o sile MMO decyduje endgame i ludzie.


O endgame się przekonamy po premierze, ale na razie, z tego, co widziałem na czacie, spora część graczy jest naprawdę w porządku. Można zadać pytanie i nie zostanie się wyśmianym, tylko na 100% znajdzie się przyjazna dusza, która pomoże, wyjaśni i podpowie. Nie o każdym MMO można coś takiego powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w LOTRO to jest moja częsta przypadłość, szczególnie w Isengardzie z którego już bym się wyrwał gdyby nie weekend z TESO. Zobaczę co zaoferuje Rohan.

Dnia 03.03.2014 o 12:03, Ring5 napisał:

Ja praktycznie cały czas ganiałem z przedmiotami stworzonymi samodzielnie. Gdy moje toporki
zadawały 18 dmg, te znalezione miały zwykle 11-13.


Ja poszedłem w 2H a pod koniec przerzuciłem się na 1H + tarcza i rzeczywiście ciężko było znaleźć coś lepszego od własnoręcznej roboty.

Dnia 03.03.2014 o 12:03, Ring5 napisał:

Pewnie tak - w przeciwnym razie zabawa trochę mija się z celem. Ja planuję zbierać surowce
do wszystkiego, ale opylać je i skupić się jedynie na Blacksmithing i, być może, Enchanting.


Zbieractwo to jedno z moich natręctw w takich grach, za cholerę nie przejdę obojętnie obok jakiegoś kwiatka, zwalonego pnia drzewa czy rudy.
Blacksmithing jak na razie wydaje się być najbardziej użyteczny - zbroja + broń. Pozostaje oczywiśćie pytanie co będzie leciało z dungeonów. Mam nadzieję, że będzie balans i craft dorówna lootowi.

Dnia 03.03.2014 o 12:03, Ring5 napisał:

Nie o każdym MMO można coś takiego powiedzieć.


Jakoś szczególnej uwagi na czat nie zwracałem ale tenż nie zauważyłem jakiegoś chamstwa.

Rozumiem, że bierzesz grę na premierę ? Jak pograsz dłużej skrobnij kilka zdań jak dalej wygląda gra. może skuszę się wcześniej niż kilka miesięcy po premierze.

Bo do czasu wyjścia The Division i Black Desert zostanie mi tylko LOTRO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.03.2014 o 14:59, Szymon666 napisał:

Ja poszedłem w 2H a pod koniec przerzuciłem się na 1H + tarcza i rzeczywiście ciężko
było znaleźć coś lepszego od własnoręcznej roboty.


Też jechałem na 2H. Na początku bałem się, że może się to nie sprawdzi, ale szczerze przyznam, że po drodze, przez cały weekend, nie spotkałem ani jednej postaci z tarczą. Wszyscy albo dual-wield albo staffy.

Dnia 03.03.2014 o 14:59, Szymon666 napisał:

Zbieractwo to jedno z moich natręctw w takich grach, za cholerę nie przejdę obojętnie
obok jakiegoś kwiatka, zwalonego pnia drzewa czy rudy.


No to mamy podobnie. Moją główną postacią w LotRO jest Explorer, bo dostarcza surowce moim altom.

Dnia 03.03.2014 o 14:59, Szymon666 napisał:

Blacksmithing jak na razie wydaje się być najbardziej użyteczny - zbroja + broń.


Z tego, co czytałem o grze, Enchanting ma być całkiem potężny i może się sprawdzać jako niezłe źródło gotówki. Zobaczymy, bo podczas stress-testu zająłem się tylko i wyłącznie Blacksmithingiem. Swoją drogą, profesje też dość powoli się rozwija. Nie wiem, czy to kwestia bety, czy tak będzie też w pełnej wersji, ale do tej pory większość MMO w jakie grałem miała profesje rozwijające się błyskawicznie (ok, przy odrobinie grindu - szczególnie Trollshaws w LotRO tu królowały, miałem opracowaną wyjątkowo wydajną trasę od Mostu do okolic obozu Barachena, potem północny wschód, północ, na drugą stronę drogi i powrót do mostu), natomiast tu musiałem naprawdę mocno się naszukać, by znaleźć wystarczająco dużo rudy na rozwinięcie umiejętności.

Dnia 03.03.2014 o 14:59, Szymon666 napisał:

Rozumiem, że bierzesz grę na premierę ?


Na dzień dzisiejszy - tak. Nie mam zamiaru bawić się w jakieś kolekcjonerki, ale poszukam po Amazonach i innych sklepach, czy da się znaleźć klucz taniej, niż u nas.

Dnia 03.03.2014 o 14:59, Szymon666 napisał:

Jak pograsz dłużej skrobnij kilka zdań jak dalej wygląda gra.


Się zrobi :)

Dnia 03.03.2014 o 14:59, Szymon666 napisał:

Bo do czasu wyjścia The Division i Black Desert zostanie mi tylko LOTRO.


Ja od LotRO zrobiłem sobie chwilowo przerwę, ale pewnie trzeba będzie niedługo wrócić, bo zacznie się znowu okres festiwali :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć, czy ktoś byłby zainteresowany kupnem cyfrowej wersji Edycji Imperialnej TESO? Wygrałem klucz do takowej podczas losowania u jednego z zagranicznych streamerów i teraz chciałbym go sprzedać. Oczywiście po cenie niższej od oferowanej przez większość sklepów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kluczyk do bety: YK6LWTTJ7Y79J6KRCDDK

A jeśli ktoś jeszcze nie ma - http://www.craveonline.com/gaming/articles/657657-the-elder-scrolls-online-beta-key-giveaway-2

Mała uwaga: jeśli ktoś miał dostęp do poprzedniego stress testu (lub bety w ogóle), nie potrzebuje nowego klucza, osoba taka ma automatycznie dostęp do stress testu w tym tygodniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować