• 0
Zaloguj się, aby obserwować  
deev

Heroes V na chipset''ach Intela ??

Pytanie

Moj problem przedstawia sie nastepujaco:
po zaladowaniu misji gra wyrzuca mnie do windowsa wymuszajac na procesorze blad numer 0x00000094.
Z mojego dochodzenia wynika, ze sygnal przerwania wysyla karta graficzna.
Mam intela 915, lecz z tego co przeczytalem na http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=325&p=689 to wszystkie karty z chipsetem Intela sa na "straconej pozycji". Stad pytanie:
czy mozliwe jest wydanie jakiegos patcha odpalajacego herosa na chipsetach Intlea ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

19 odpowiedzi na to pytanie

  • 0
Dnia 16.05.2006 o 07:35, deev napisał:

Moj problem przedstawia sie nastepujaco:
po zaladowaniu misji gra wyrzuca mnie do windowsa wymuszajac na procesorze blad numer 0x00000094.
Z mojego dochodzenia wynika, ze sygnal przerwania wysyla karta graficzna.
Mam intela 915, lecz z tego co przeczytalem na http://www.gram.pl/pomoc_problem.asp?g=325&p=689
to wszystkie karty z chipsetem Intela sa na "straconej pozycji". Stad pytanie:
czy mozliwe jest wydanie jakiegos patcha odpalajacego herosa na chipsetach Intlea ??

na zintegrowanej karcie graficznej niestety ale herosi nie pojda - nie ma ona takiej mocy przerobowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.05.2006 o 08:39, morthi napisał:

> > na zintegrowanej karcie graficznej niestety ale herosi nie pojda - nie ma ona takiej mocy
przerobowej.


mylisz się, na mojej zintegorwanej GeForce 6100 śmigają aż miło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.05.2006 o 08:42, moonman napisał:

> > > na zintegrowanej karcie graficznej niestety ale herosi nie pojda - nie ma
ona takiej mocy
> przerobowej.

mylisz się, na mojej zintegorwanej GeForce 6100 śmigają aż miło

ok :) na wiekszosci zintegrowanych kart graficznych nie pojdzie heroes :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.05.2006 o 08:42, moonman napisał:

> > > na zintegrowanej karcie graficznej niestety ale herosi nie pojda - nie ma
ona takiej mocy
> przerobowej.

mylisz się, na mojej zintegorwanej GeForce 6100 śmigają aż miło


No wlasnie bo GeForce ma chipset NVIDIA. Chipset intela przetwarzajac informacje napotyka jakas komende softwear''owa, ktora nakazuje mu wyslanie do glownego porcesora komputera sygnal przerwania. Mysle, ze patch rozwiazalby sprawe. Obstawiam, ze za cale zamieszanie odpowiedzialna jest jedna linijka kodu. Swoja droga Nvidia ladnie musiala posmarowac UbiSoftowi. Wydaje mi sie, ze gdyby karta byla za slaba gra w ogole by sie nie odpalila (przerwanie nastepuje po zaladowaniu planszy do pamieci dokladnie w momencie wyswietlenia).
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.05.2006 o 10:14, deev napisał:

> > > > na zintegrowanej karcie graficznej niestety ale herosi nie pojda - nie
ma
> ona takiej mocy
> > przerobowej.
>
> mylisz się, na mojej zintegorwanej GeForce 6100 śmigają aż miło
>

No wlasnie bo GeForce ma chipset NVIDIA. Chipset intela przetwarzajac informacje napotyka jakas
komende softwear''owa, ktora nakazuje mu wyslanie do glownego porcesora komputera sygnal przerwania.
Mysle, ze patch rozwiazalby sprawe. Obstawiam, ze za cale zamieszanie odpowiedzialna jest jedna
linijka kodu. Swoja droga Nvidia ladnie musiala posmarowac UbiSoftowi. Wydaje mi sie, ze gdyby
karta byla za slaba gra w ogole by sie nie odpalila (przerwanie nastepuje po zaladowaniu planszy
do pamieci dokladnie w momencie wyswietlenia).
Pozdrawiam.



A juz przez chwile myslalem, ze to karta muzyczna :/, jednak nie :/ W sumie nie wiem czemu gra uruchamia sie domysleniw A3D powinna w D3D - tak mi sie wydaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Dodam jeszcze, ze moja karta graficzna w 100% spelnia wymogi gry ma Pixel Shader v2.0, ma 128 mb - nie ma tylko chipsetu NVIDI''a, ale znowu moj chipset (Mobile Intel® 915 Express Chipset Family ) moze wpsolpracowac z PCI-express. Mam nadzieje, na Patcha - ja nie to umre z zalu ;)

Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.05.2006 o 08:21, deev napisał:

Dodam jeszcze, ze moja karta graficzna w 100% spelnia wymogi gry ma Pixel Shader v2.0, ma 128
mb - nie ma tylko chipsetu NVIDI''a, ale znowu moj chipset (Mobile Intel® 915 Express
Chipset Family ) moze wpsolpracowac z PCI-express. Mam nadzieje, na Patcha - ja nie to umre
z zalu ;)

Pozdr.


pozostaje Ci tylko czekac:) ew samemu cos napisac i sie pochwalic :)

swoja droga...skoro wypisali ktorych chipsetow ta gra nie obslugueje to pewnie sa marne szanse by stworzyli patcha...bo za chwile by gracze z innymi kartami graficznymi zaczeli sie domagac by na ich kartach tez dialalo...

ehh...

uroki laptopow :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.05.2006 o 08:23, morthi napisał:

> Dodam jeszcze, ze moja karta graficzna w 100% spelnia wymogi gry ma Pixel Shader v2.0,
ma 128
> mb - nie ma tylko chipsetu NVIDI''a, ale znowu moj chipset (Mobile Intel® 915 Express

> Chipset Family ) moze wpsolpracowac z PCI-express. Mam nadzieje, na Patcha - ja nie to
umre
> z zalu ;)
>
> Pozdr.

pozostaje Ci tylko czekac:) ew samemu cos napisac i sie pochwalic :)

swoja droga...skoro wypisali ktorych chipsetow ta gra nie obslugueje to pewnie sa marne szanse
by stworzyli patcha...bo za chwile by gracze z innymi kartami graficznymi zaczeli sie domagac
by na ich kartach tez dialalo...

ehh...

uroki laptopow :)



Hmm mysle, ze daloby sie emulowac chipset NVIDIA softwar''em + chipsetem Intela, w sumie to dostepne sa kody zrodlowe sterownikow - pytanie tylko jak duzo czasu moge na to posiwecic = jak bardzo chce pograc ;-)
Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

mozna sprobowac:) i wtedy umiesc na forum :D bedzie CI wiele osob wdziecznych jesliby Ci sie udalo :)

aczkolwiek to bedzie pewnie bardzo trudne....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tylko, ze i tak dostalibysmy tylko sterownik pod Intela 915.
No zobaczymy - jak bedzie chwila czasu to sie zorientuje czy to w ogole wykonalne.
Pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 16.05.2006 o 10:14, deev napisał:

Obstawiam, ze za cale zamieszanie odpowiedzialna jest jedna linijka kodu.

Możliwe, ale trzebaby ją wyłowić z tryliardów innych linijek. Możliwe także, że cięzko byłoby to zamienić tak aby działało na Intelu. Al patcha kiedyś może wypuszczą... Na razie jednak Heroes V ci nie pójdzie.
Możliwe także, że karta jest po prostu za słaba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 17.05.2006 o 14:44, lampak napisał:

> Obstawiam, ze za cale zamieszanie odpowiedzialna jest jedna linijka kodu.
Możliwe, ale trzebaby ją wyłowić z tryliardów innych linijek. Możliwe także, że cięzko byłoby
to zamienić tak aby działało na Intelu. Al patcha kiedyś może wypuszczą... Na razie jednak
Heroes V ci nie pójdzie.
Możliwe także, że karta jest po prostu za słaba.


i taka jest przewaga pc :) karte zawsze mozna wymienic na lepsza :) chociaz...przyjemnie by bylo pograc sobie w heroskow w podrozy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

I made some research and that what i found. To fix bug that GeForce MX is not supported should be changed ONLY ONE (!!!) byte in file H5_Game.exe. To do this simply open this file (original, which was created during installation, not that one i said to download before) in any 16 editor and find this line

51 56 8b f1 8b 4e 08 2b 4e 04 8b 46 28 c1 f9

It should be changed to this

c3 56 8b f1 8b 4e 08 2b 4e 04 8b 46 28 c1 f9

So you only need to type "C3" instead "51"
That''s all!! Everything is working, single and multiplayer.

If you don''t have such program, you can use program i used. It is called HexEditor, here:

http://www.hhdsoftware.com/Download/hexedfull.exe

Just open exe file by this program, press
Edit->find..., type there "51 56 8b f1 8b 4e 08 2b 4e 04 8b 46 28 c1 f9", and change 51 to c3, then save result and enjoy))

i podobno dziala na wszystkich kartach po tej modyfikacji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

witam mam gre w wersji 1.2 nie wyswietlaja mi sie textury w zamku elfów co moze bc nie tak??
moja karta to intel gma900 ma wbudowana obsluge pixelshadera 2.0.

pomocy!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

niestety ale nic nie mozna zrobic....
mozesz niby sprobowac bawic sie plikiem user.cfg (znajdziesz go Moje dokumenty\My Games\Heroes of Might and Magic V\Profiles\[nazwa profilu])
lecz nie zauwazylem jakichkolwiek zmian po ustawianiu 1 jako 0 czy na odwrot...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A instalowałeś patcha 1.1 i nowsze? U mnie na Intel 82852/82855 pomogło i gra ruszyła. Co prawda nie ma niektórych efektów przejść ekranów, ale to już drobnostka. U Ciebie powinny być. Mój chipset nie ma obsługi pixel shader w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Teraz dopiero zobaczylem date poprzedniego posta...

Wracajac do ostatniego problemu. Mozesz sprobowac programu 3DAnayzer. Kilku uzytkownikow twierdzilo, ze im to pomoglo. Za efekty nie recze. Taki to juz urok grania na zintegrowanych chipsetach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować