Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Crytek zamierza tworzyć jedynie gry free-to-play

20 postów w tym temacie

Dnia 08.06.2012 o 19:41, Henrar napisał:

Bo F2P to niby nie jest dojenie klienta na śmierć.

Stay classy, Crytek.


No, ale wiesz...jeżeli gra F2P nie wymaga płacenia kasy na zwiększenie szans gracza w starciu z drugim to jednak dojeniem nie jest, a sama gra jest od razu tworzono pod ten system. A już takie DLC, za które trzeba zapłacić by mieć pełny produkt....jednak złodziejstwo, pazerność i ździerstwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DLC to bardzo dobra rzecz i nie doi graczy z pieniędzy, jeśli:

-Cena do zawartości jest adekwatna (Czyli nie będą nam wciskane różne ciuszki czy bronie za promocyjne 10 dolarów);
-Jeśli nie ma DLC Day 0 (DLC w dniu premiery);
-Jeśli na potrzeby DLC jest wycinana zawartość z gry (DLC z Javikiem na ME3);

DLC miało być korzyścią dla graczy jak i producentów. Gracze mogą wziąć udział w kolejnych misjach do swojej ulubionej gry a producent po prostu by na tym zarabiał.

Crytek coś ostatnio narzeka. To pewnie przez nie adekwatną sprzedaż Crysis''a 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Twierdzi, że gry F2P Cryteka będą z półki AAA, a firma zainwestuje w każdą z nich od 10 do 30 milionów dolarów.

LOL ludzie kto inwestuje "od 10 do 30 baniek $" na to by gra była darmowa i nie miał z tego korzyści... sorry ale ja mam już prawie 30 lat i to co widzę w "growym rynku" to ja jestem dinozaurem i już powoli tracę koncentrację. Oj źle się dzieje IMO a coś czuję, że będzie jeszcze gorzej. Chyba naprawdę zacznę inwestować w "pinnballe" od Stern (nie dla celów zarobkowych lecz z zamiłowania i full przyjemności) zamiast ładować kasiorę w piepszone DLC... czy też konsole nowszej generacji bo to co się tu wyrabia to normalne nie jest (chyba). Taki ot sentyment do prawdziwych maszyn :D (jeszcze mnie nie stać na "Stern Brand New" ale kiedyś będę odważny).

P.S. Czy Williams nadal produkuje Stoły ? jak toś wie to niech da cynk !

Pozdrawiam fanów flipperków ! Zwłaczsza T2 Judgement Day !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2012 o 20:20, Bracio napisał:

DLC to bardzo dobra rzecz i nie doi graczy z pieniędzy, jeśli:

-Cena do zawartości jest adekwatna (Czyli nie będą nam wciskane różne ciuszki czy bronie
za promocyjne 10 dolarów);
-Jeśli nie ma DLC Day 0 (DLC w dniu premiery);
-Jeśli na potrzeby DLC jest wycinana zawartość z gry (DLC z Javikiem na ME3);


Czyli ponad 90% dlc doi graczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nic nie zapłaciłem za grę,to moge zapłacić dodatkowe koszty. Co innego,gdy kupuję pełnoprawny produkt za 100 zł,a i tak doją ode mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 08.06.2012 o 21:05, ZubenPL napisał:

Czyli ponad 90% dlc doi graczy :)


Możesz ten wynik 90% poprzeć jakimiś wyliczeniami :)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Największa dojarka kasy to EA, Acti oraz ich DLC....Nie dość, że są bogaci to tylko by chcieli kasę za pierdołowate rzeczy. Najgorsze, że gracze są tacy naiwni i za to płacą. F2P przynajmniej daje okazję się przekonać czy gra mi się podoba, czy chcę wkładać w to moje pieniądze.

Niektórzy przeczytali tutaj chyba tylko tytuł artkułu i się od razu wypowiadają bez podania argumentów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już widzę jak Crytec robi F2P bez premium i DLC (gdzie do DLC zaliczamy wszelką zawartość typu nawet przedmioty w sklepach za prawdziwą kasę).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Model F2P potrafi przynieść więcej pieniędzy niż normalne wydania pudełkowe - myślicie że dlaczego Valve planuje wydanie nowej Doty właśnie w ten sposób? Na mikrotransakcjach można zbić niesamowitą kasę i możecie być pewni że coraz więcej producentów pójdzie w tym kierunku - nie twierdzę że zrezygnują całkowicie z normalnych gier, po prostu zobaczą że to się sprawdza i spróbują na tym zarobić (tak jak rzucili się na MMO, kopiowanie CoDa itd).

Nie zdziwiłbym się gdyby rynek poszedł w kierunku od dawna propagowanym przez Gabena: gry jako usługa, nie produkt. Inna sprawa czy wyjdzie to nam na dobre...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2012 o 22:02, Chaak napisał:

Nie zdziwiłbym się gdyby rynek poszedł w kierunku od dawna propagowanym przez Gabena:
gry jako usługa, nie produkt. Inna sprawa czy wyjdzie to nam na dobre...

Piszesz artykuł czy co, że wstawiasz taką bezsensowną, choć chwytliwą końcówkę? Jak może nam to wyjść na złe? Jeśli gry będą kiepskie to wyniki mikrotransakcji będą zbyt słabe, żeby ją utrzymać.

Inna sprawa, że F2P zwyczajnie nie sprawdzi się w 90% gier, a już na pewno w grach singlowych. To bardzo specyficzny model, który w sumie pasuje tylko do gier typu LoL/Dota i ich większych kuzynów, pełnoprawnych MMO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.06.2012 o 22:08, Mercuror napisał:

Piszesz artykuł czy co, że wstawiasz taką bezsensowną, choć chwytliwą końcówkę? Jak może
nam to wyjść na złe? Jeśli gry będą kiepskie to wyniki mikrotransakcji będą zbyt słabe,
żeby ją utrzymać.


Nie, wyrażam swoje zdanie - teraz będę już wiedział że to zabronione. W "wyjściu na złe" chodziło mi o to że część twórców może zabrać się za to nie tak jak trzeba i od nowa zacznie się kopiowanie pomysłów konkurencji bez prób wymyślenia czegoś oryginalnego (patrz kopie WoWa czy CoDa).

Dnia 08.06.2012 o 22:08, Mercuror napisał:

Inna sprawa, że F2P zwyczajnie nie sprawdzi się w 90% gier, a już na pewno w grach singlowych.
To bardzo specyficzny model, który w sumie pasuje tylko do gier typu LoL/Dota i ich większych
kuzynów, pełnoprawnych MMO.


Ja to wiem, Ty to wiesz, ale nikt nie powiedział że nie spróbują tego wprowadzić - choćby jako test. Wydawcy szukają nowych sposobów zarabiania i jeśli coś może zapewnić im większe zyski to proste że będą chcieli skorzystać z okazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować