Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Reżyser Call of Duty: Black Ops II: Chcemy nieustannie zaskakiwać i wyprzedzać oczekiwania

13 postów w tym temacie

Idea jest ciekawa, wszystko jednak zależy od tego jak zostanie skonstruowane. Na ten przykład Operation Flashpoint, jak również dodatek Resistance dopuszczały możliwość niepowodzenia co miało bezpośredni wpływ na kolejne misję. Bardzo przyjemna rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Największe zaskoczenie to by było jakby dali nowy silnik graficzny, to bym był zaskoczony, ale wiadomo że nie będzie nowego. Albo jakby zastąpili respawn wrogów sztuczną inteligencją :P to bym spadł z krzesła :D czy jakby USA znowu nie ratowało świata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mogliby w końcu zaskoczyć nowym silnikiem graficznym. To już nie jest odgrzewany kotlet, ten kotlet już się dawno spalił. Na pokazie E3 zademonstrowali brzydotę nowego CoD-a. Np. w momencie gdy bohater wskoczył na samochód, aby dostać się do wierzyczki. Tekstury wyglądały tak żałośnie, że nawet chyba poprzednie CoD-y, aż tak nie odpychały. I uważam, że całe to Call of Duty to na chwilę obecną jest czyste wyłudzenie pieniędzy, a że ludzie to kupują to już naprawdę brak słów. Ładnie ktoś powiedział o MW3 - "Najdroższy patch/dodatek na świecie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety/Na szczęście CoD zostaje zapominany, prezentacja na E3 nie wzbudziła totalnie żadnego zainteresowania (mnóstwo reportarzy jakie to "meh") mam nadzieje że to odbije się na sprzedaży i zmusi twórców do zrobienia "czegoś nowego" można zacząć od silnika graficznego... ten zły nie jest, ale to już piąta gra która będzie wyglądać TAK SAMO, a i rozgrywka już zaczyna nudzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę podać mi tytuł ostatnio wydanej budżetowej strzelanki gdzie nie było respawnu wrogów a USA nie ratowało świata.

Większość ludzi gada 3 po 3 o tym jaki ten silnik jest stary, brzydki i ok. Silnik jest stary, co za tym idzie już trochę brzydki, mi w oczy jednak to tak nie bije. Jednak przy BO2 ma nastąpić znacząca zmiana pod względem prowadzenia kampanii, o czym większość hejterów zapomina. Bo jak hejcić to bez sensu i nie czytając o co chodzi.
Ciężko pokazać na kilku minutowym gameplayu na E3 zmiany, które mają tu się pojawić. Bo to jest nadal ta sama strzelanka, ze zmienionymi realiami, i głównie podejściem co ciężko pokazać w jednej krótkiej misji.
Wyniki sprzedaży później i tak pokazują jakie jest zainteresowanie. A jak będą robić nowy silnik to niech nad nim popracują, a nie wydadzą nahypowany silnik, który ma full bagaż bugów, jest niestabilny i wychodzą przy nim problemy z niektórymi kartami grafiki (oj wiecie do czego ja spinam).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2012 o 15:08, Face7 napisał:

Mogliby w końcu zaskoczyć nowym silnikiem graficznym. To już nie jest odgrzewany kotlet,
ten kotlet już się dawno spalił.


Czyli według Ciebie, po zastosowaniu nowego silnika graficznego, gra automatycznie przestałaby być odgrzewanym kotletem? Nie liczy się wygląd okładki, a zawartość. W żadnym wypadku nie bronię CoDa przed jego powtarzalnością, ale prawda jest taka, że wszyscy jarają się Battlefieldem 3, a jest on również wierną kopią Bad Company 2. Może tylko singla miał gorszego ;)

To samo z nadchodzącym Medal of Honor - powiedz mi, zapowiada się, że będzie znacząco różnić się od swojego poprzednika? Nie? No popatrz pan, a jednak nie krzyczy się jakie to spalone kotleto-strzelanki wydaje EA (to samo tyczy się Crysisa i jego nadchodzącego następcy). Powiedzmy sobie szczerze: od czasów pierwszego Bad Company nic się nie zmieniło.

Jeśli chcecie jakichkolwiek zmian na tym rynku, to przekonajcie co najmniej milion osób, żeby nie kupowały dzisiejszych action-USA-4-life-shooterów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie strzelanki to teraz powielanie schematów,nic ciekawego. Nie to co Dishonored czy Bioshock Infinite.

Heating let''s start!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2012 o 17:41, wojcio102 napisał:

> Mogliby w końcu zaskoczyć nowym silnikiem graficznym. To już nie jest odgrzewany
kotlet,
> ten kotlet już się dawno spalił.

Czyli według Ciebie, po zastosowaniu nowego silnika graficznego, gra automatycznie przestałaby
być odgrzewanym kotletem? Nie liczy się wygląd okładki, a zawartość. W żadnym wypadku
nie bronię CoDa przed jego powtarzalnością, ale prawda jest taka, że wszyscy jarają się
Battlefieldem 3, a jest on również wierną kopią Bad Company 2. Może tylko singla miał
gorszego ;)

To samo z nadchodzącym Medal of Honor - powiedz mi, zapowiada się, że będzie znacząco
różnić się od swojego poprzednika? Nie? No popatrz pan, a jednak nie krzyczy się jakie
to spalone kotleto-strzelanki wydaje EA (to samo tyczy się Crysisa i jego nadchodzącego
następcy). Powiedzmy sobie szczerze: od czasów pierwszego Bad Company nic się nie zmieniło.

Jeśli chcecie jakichkolwiek zmian na tym rynku, to przekonajcie co najmniej milion osób,
żeby nie kupowały dzisiejszych action-USA-4-life-shooterów ;)


Bf 3 jak już to może mieć inne problemy...bugi, opóźniona penetracja pocisków. Ale nie zarzucaj mu bycia odgrzewanym kotletem. CoD''owi nowy silnik nie pomoże, ale większe zmiany w rozgrywce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zarzucasz CoDowi, że pomogą mu większe zmiany w rozgrywce, jednocześnie prosząc, żebym nie nazywał Battlefielda 3 odgrzewanym kotletem. Obie gry od kilku odsłon (Call of Duty - MW, MW2, MW3. Battlefield - BC, BC2, BF3) nie różnią się praktycznie niczym.
W zasadzie różnice pomiędzy silnikami obu gier są takie same - lekkie podrasowanie, ale bez większego szału. Frostbite 2 miał ogromną kampanię reklamową, dlatego ludzie tak bardzo bronią Battlefielda. Różni się on naprawdę niewieloma zmianami względem poprzednika (chyba, że liczą się dla Ciebie latarki, oślepiające niczym policyjne reflektory).

Radzę jeszcze zapoznać się z tym, jak kopiowane były budynki w wypadkach obu serii gier. Hangary z MW --> hangary w MW3. Baraki w BC2 --> baraki w BF3.

Prawda jest taka, że zarówno EA, jak i Activision jadą ze swoimi shooterami po najniższej linii oporu. Nie brońmy nikogo, kotlety są wszędzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2012 o 18:53, oxygar napisał:

Bf 3 jak już to może mieć inne problemy...bugi, opóźniona penetracja pocisków. Ale nie
zarzucaj mu bycia odgrzewanym kotletem. CoD''owi nowy silnik nie pomoże, ale większe
zmiany w rozgrywce.

Jakich to niby zmian chcesz? Pojazdów w multi? Może bycia sandboskem? W momencie, gdy ludzie narzekają na nowego Tomb Raidera czy Splinter Cella myślisz, że fanom CoDa takie zmiany się spodobają? Jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.06.2012 o 20:02, Henrar napisał:

> Bf 3 jak już to może mieć inne problemy...bugi, opóźniona penetracja pocisków. Ale
nie
> zarzucaj mu bycia odgrzewanym kotletem. CoD''owi nowy silnik nie pomoże, ale większe

> zmiany w rozgrywce.
Jakich to niby zmian chcesz? Pojazdów w multi? Może bycia sandboskem? W momencie, gdy
ludzie narzekają na nowego Tomb Raidera czy Splinter Cella myślisz, że fanom CoDa takie
zmiany się spodobają? Jasne.


Czyli, wystarczyła by zmiana silnika i według Ciebie CoD nie był by już kotletem bo przeszedł rewolucję? Dla mnie może być na Unreal Engine 4,5,6,7 albo CryEngine 3,4,5 ale póki nie zmieni się coś w rozgrywce to tej gry nie kupię. O pojazdach w multi nie mówię bo mi to potrzebne do szczęścia nie jest. Gracze nie potrafią zrozumieć, że każdy CoD różni się tylko czasem, w którym rozgrywa się akcja(nieznacznie), ew. bohaterami?
Skoro graczom zmiany w rozgrywce by się nie spodobały to znaczy, że jedynie silnik wprowadzi na początku lekki powiew świeżości i później znowu cały czas będzie to odgrzewany kotlet.

Bf3 nie bronię, bo mimo że mi się podoba to jest strasznie denerwujący i gram w niego zamiast BC2 czy BC1 tylko dla samolotów i lepszego systemu uzbrojenia żołnierzy. Dlatego, jeżeli nast. BF4 czy Bad Company 3 nie będzie się rozgrywał w czasach II wojny światowej to go napewno nie kupię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować