Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pirates of the Savage Sea, dodatek do Might & Magic: Heroes VI zapowiedziany! Będzie też patch dodający widok miasta!

59 postów w tym temacie

Dnia 15.06.2012 o 14:31, Rizzan napisał:

Kurcze, tylu tutaj fanbojów H3, że aż się boję napisać, że H4 mi się bardziej podobał
od poprzedniej części (mimo iż zagrywałem się w nią od premiery).

Nie jesteś sam w swoich odczuciach :)

Dobrze, że rozwijają grę, choć obawiam się, że może nie wyjść to najlepiej skoro dodatek robi inna firma niż podstawkę. Chociaż z drugiej strony - 6 część mnie rozczarowała (pełny wybór przy rozwoju postaci odebrał mi radość z levelowania - bez losowości i nutki zaskoczenia nie jest już tak fajnie; pomijając już to, że rozwój bohatera w V był najlepszym w całej serii), więc powinno być już tylko lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to teraz kompletnie zaszaleli z fabułą...
Skąd w Ashan znalazł się LEGENDARNY Crag Hack, który pochodzi z Enroth, ostatni raz był widziany w Erathi, a jego hełm wylądował w Axeoth?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem Fanem HIII i gram w niego nawet po tych 13? latach po wyjsciu. Zgadzam się z przedmówcami że ekrany miast były ważnym elementem gry. Ktoś powie Ekrany??, a mechanika gry nie ważna, rozwój postaci też nie? ... Jasne to jest ważne, ale to są elementy które muszą być bo bez nich nie ma gry wogóle jako GRY. ALe jeśli twórcy chcą zrobić HEROESA, to podstawowe elementy to za mało. Dlatego EKRANY MIAST, GILDIE MAGÓW, kilka budynków takich jak: WIATRAK, SMOCZA UTOPIA, do tego wielka losowość gry (rozwijanie bohatera z losowo dostanych umiejętności, a nie rozwijanie jednego słusznego buildu do tego losowe spelle z gildii dzięki czemu każdy mag się różnił), oraz chyba najważniejsze BOHATEROWIE. Niestety w VI nie ma bohaterów, są dowódcy wojsk których sobie tworzę sam, nie widzę ich historii, opisów. Są dla mnie bezbarwni, gdzie w III, IV, czy nawet V, mogłem zagłębić się w ich przeszłość, znałem każdego um specjalne, czułem że żyją w tym świecie, a w VI tworzę sobie jakiegoś kmiotka jakby to był RPG. Dobra rozpisałem się trochę, puentując moją wypowiedź. Jeśli ktoś chce tworzyć grę ze świata Heroesa, powinnien niesmiertelne elementy gry adoptować i polepszyć, a nie wyrzucać, czy minimalizować.
Co do samego newsa, to cieszę się że coś z grą robią. Liczę że w następnych dodatkach będa miasta takie jak Bastion czy Forteca, może Loch. Życzę im powodzenia w zrozumieniu ducha swiata Heroesów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2012 o 14:31, Rizzan napisał:

Kurcze, tylu tutaj fanbojów H3, że aż się boję napisać, że H4 mi się bardziej podobał
od poprzedniej części (mimo iż zagrywałem się w nią od premiery).

Też lubię czwórkę, ale trudno ją porównywać do trójki moim zdaniem, bo mechanika mocno się różniła. Piątka też mi się podobała, szczególnie rozwój postaci.

A 6? Wprawdzie nie grałem, ale po tym wszystkim co przeczytałem i co zobaczyłem na różnych gameplayach, to nie ciągnie mnie specjalnie.

I co to za dodatek bez nowego miasta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2012 o 15:19, Madoc napisał:

I co to za dodatek bez nowego miasta?


*ekhu* *ekhu* Shadow of Death *ekhu* *ekhu* The Gathering Storm *ekhu* *ekhu* Winds of War *ekhu* *ekhu*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Shadow of Death rekompensował brak miasta niezwykłą (jak na moje gusta) i wciągającą fabułą. Co do tej fabuły to się nie wypowiem, bo jeszcze nie znam, ale jeśli będzie poziom jak w podstawce to cienko to widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2012 o 15:26, luzac napisał:

*ekhu* *ekhu* Shadow of Death *ekhu* *ekhu* The Gathering Storm *ekhu* *ekhu* Winds of
War *ekhu* *ekhu*

Nigdzie nie pisałem, że dodatki do poprzedniczek były pod tym względem lepsze. Przy premierze tych do czwórki byłem tak samo zdziwiony. A trójka miała w dniu premiery 8 miast, a nie 5, więc mniej bolało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2012 o 14:48, Fun_g_1_2_3 napisał:

No to teraz kompletnie zaszaleli z fabułą...
Skąd w Ashan znalazł się LEGENDARNY Crag Hack, który pochodzi z Enroth, ostatni raz był
widziany w Erathi, a jego hełm wylądował w Axeoth?

W związku z restartem całej serii powstało nowe uniwersum i niektóre postacie zostały dodane jako "smaczki" dla lubiących poprzednie części. W podstawce V wspominano w cutscenkach Sandro i Crag Hacka.
A teraz twórcy postanowili wykorzystać to nawiązanie. Przy czym warto nadmienić, że dodatku tego nie tworzy Nival (odpowiedzialny za h5; Rosjanie) ani Black Hole (podstawka h6; Węgrzy ) tylko kolejne studio - Limbic Entertainment (Niemcy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2012 o 14:48, Fun_g_1_2_3 napisał:

No to teraz kompletnie zaszaleli z fabułą...
Skąd w Ashan znalazł się LEGENDARNY Crag Hack, który pochodzi z Enroth, ostatni raz był
widziany w Erathi, a jego hełm wylądował w Axeoth?


To jest tylko zbiezność imion. Takie nawiązanie do starych odsłon. W HoMM V bohater kampanii Nekro wspominał, że jego mistzrem był Sandro, a mąż Izabeli miał na imie Nicolai, tak samo jak syn Katarzyny i rolanda (tylko rodzicami tego z HoMM V byli Fiona i Alexiei). Po prostu wzięli sobie imiona z porpzednich odsłon żeby fani sobie mogli smaczki wyłapac, ale to nie są te same postacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2012 o 15:11, pollus napisał:

do tego wielka losowość gry (rozwijanie bohatera z losowo dostanych umiejętności


Co w multi mogło prowadzić do sytuacji, kiedy gracz A przy pierwszych awansach zdobywa przydatną szkołę magii i Logistykę, a Gracz B dostaje Nawigację (mapa bez wody) i Zwiad. I już na dzień dobry Gracz A jest do przodu tylko dzięki temu, że miał więcej szczęścia.

Dnia 15.06.2012 o 15:11, pollus napisał:

do tego losowe spelle z gildii dzięki czemu
każdy mag się różnił)


I tak sie polowało na określone czary, bo były najlepsze.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W szóstkę jeszcze nie miałem okazji zagrać, ale słyszałem, że to porażka na miarę czwórki. Wnioskuję więc, że WOG i HoMM V + TotE wciąż pozostają niezagrożone. Smutne, że ostatnio wyszło tak wiele nowych części tak wielu dobrych marek (bądź mają wyjść niebawem), a autorzy stoją okrakiem między masówką a próbą przyciągnięcia starych fanów.

Prawdziwa lawina zaczęła się od ostatniego Resident Evil i Splinter Cella, później fala pochłonęła coraz więcej tytułów. Niewyobrażalnie przehajpowane Diablo, pierwszy zrujnowany Hitman w serii, wykastrowany Mass Effect, wyprany z noirowego klimatu Max Payne... zobaczymy, co jeszcze dołączy do tego grona.

Oczywiście nie wszystkie z wymienionych gier są, będą lub były złe. Być może się mylę i to wszystko zaczęło się dużo wcześniej, a ja połykając nowe, świetne tytuły przez ostatnie lata ten moment przegapiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, nie powiem, żebym spędził w szóstej części zbyt wiele czasu, ale czy oni przypadkiem nie próbują wsadzić do tej gry postaci z zupełnie innego settingu fantasy? To szóstka miała aż tak słabą warstwę fabularną? :P Zamiast tego mogliby wprowadzić większą różnorodność surowców, jak dotąd jest to jedyna część tej serii, w której surowce nijak się mają do tonażu i strategii budowania jednostek!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2012 o 13:24, luzac napisał:

Złota zasada gram.pl, nie czytaj komentarzy vegosta pod newsami, nie warto.

To żeś teraz dał do pieca :D.
A co do niusa hmmmm. Patch patchem ok spoko kminie :)
Dodatek.... kurde kiedy to zleciało ? :D przecież Hirek VI jakby premierę wczoraj miał :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie patrzeć, licząc z okresem bety roczek już chyba będzie, więc to już nie takie wczoraj, hie hie. Poza tym przydałoby się więcej szczegółów, niby ma być "frakcja piratów" a z drugiej strony na tle sylwetki Craga rozciąga się miasto Orków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezupełnie rozumiem po co odkopują stare imiona bohaterów skoro to zupełnie odrębne uniwersum.

Nieważne. Niedawno odkurzyłem III i wciągnęła mnie na amen. Jedynym rozczarowaniem są niektóre kampanie AB (...i CD check. Wielkie dzięki Ubi. Na dodatek nie załączyli chronicles).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.06.2012 o 13:20, TobiAlex napisał:

Przesadzasz. I rzygać się już chce od tego słuchania o trójce. Może kiedyś była dobra,
teraz do niej bym nie zasiadł.


Co racja to racja. A najgorsze są te dziady co grają w szachy, karty i warcaby. Ile te starocie mają lat? I czemu nie można podłączyć pada? R00fles!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować